[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Zamówiłem już WZM po 79 zł/szt, zobaczymy ile to jest warte i ile pochodzi. Wczoraj przyszły końcówki, od razu wyrwałem wtryski i zawiozłem do fachowca, facet widać, że ma o tym pojęcie i od razu mi powiedział, że może wyjść lipa bo jak są zużyte przekładki to on nie osiągnie takich parametrów ciśnień jakie powinny być. Dzisiaj na 19 mam się zgłosić do odbioru i zobaczymy co z tego wyjdzie.
chmieliniak, Albo jestem ślepy, albo to nie są oryginały BOSCH, bo oryginały są w zestawie takim:
- końcówka wtrysku
- przekładka
- trzpień regulujący
I jeśli kupujemy taki zestaw, czyli oryginał boscha, to w zasadzie otrzymujemy nowe wtryskiwacze oprócz korpusu i sprężyn, bo to się nie zużywa. Taka opcja niestety kosztuje..
chmieliniak, Albo jestem ślepy, albo to nie są oryginały BOSCH, bo oryginały są w zestawie takim:
- końcówka wtrysku
- przekładka
- trzpień regulujący
I jeśli kupujemy taki zestaw, czyli oryginał boscha, to w zasadzie otrzymujemy nowe wtryskiwacze oprócz korpusu i sprężyn, bo to się nie zużywa. Taka opcja niestety kosztuje..
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Czy oryginały to musiałbyś podesłać jakieś foto, wtedy bym ci powiedział na 100%, bo tak jak mówię, oryginały boscha to jest cały zestaw naprawczy, czyli końcówka wtrysku, trzpień regulujący i przekładka i tylko ori bosch oferuje taki zestaw. Jeśli nie ma przekładki i trzpienia regulacyjnego, tylko sama końcówka to jest to podróba. A to, że w opakowaniu boscha to tak właściwie nic nie znaczy..
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
A jest mi ktoś w stanie napisać jaki jest symbol tych końcówek z katalogu BOSCH-a ? ale samych końcówek nie jako zestaw naprawczy Jeżeli takowy istniejeLechu pisze:Nieprawda, Można kupić same końcówki Boscha . A Tobie chodzi cały czas o zestaw naprawczy. To jest różnica.
Podziękował z góry
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Tu jest trochę więcej info. W niektórych przypadkach masz podane wielkości otworków.
(DSLA150P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
(DSLA150P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV, AUF, AGX, AHD, BBF, APA, AXC, AYC, BBE
(DSLA150P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(DSLA150P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF, AFN, AVG średnica otworków 0,205mm
(DSLA150P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
(DSLA150P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z, AHU, ALE, AFF średnica otworków 0,185mm
(DSLA150P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY, ACV, AUF, AXL, AYC, ANJ oraz 1,9 TDI SILNIKI ALH, ALE
(DSLA150P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
(DSLA150P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
(DSLA150P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV, AUF, AGX, AHD, BBF, APA, AXC, AYC, BBE
(DSLA150P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(DSLA150P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF, AFN, AVG średnica otworków 0,205mm
(DSLA150P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
(DSLA150P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z, AHU, ALE, AFF średnica otworków 0,185mm
(DSLA150P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY, ACV, AUF, AXL, AYC, ANJ oraz 1,9 TDI SILNIKI ALH, ALE
(DSLA150P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Witam.
Czy ktoś może wskazać jakieś wiarygodne źródło tego, że boschowskie DSLA150P764 siedzące w VW T4 2.5 R5 AHY to 0.216 ?
Wg mnie to mit krążący po sieci bo wg jedynego, w miarę wiarygodnego źródła jakie znalazłem ww. jak i DSLA150P1019 z T4 AXG to są 0.210.
http://www.sevendiesel.it/download/2010 ... zatori.pdf
pzdr
Czy ktoś może wskazać jakieś wiarygodne źródło tego, że boschowskie DSLA150P764 siedzące w VW T4 2.5 R5 AHY to 0.216 ?
Wg mnie to mit krążący po sieci bo wg jedynego, w miarę wiarygodnego źródła jakie znalazłem ww. jak i DSLA150P1019 z T4 AXG to są 0.210.
http://www.sevendiesel.it/download/2010 ... zatori.pdf
pzdr
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Nie, nie, powoli, skąd wiesz, ze ten nr ori boscha to 216 - wskaż źródło a nie obiegową opinię. Ze specyfikacji zamienników którą wkleiłem wynika, że to są 210 i tyle w temacie - żaden odpowiednik boschowskich DSLA150pxxx pięcio-otworkowych stosowanych w naszych TDI nie ma 216, max. 210.
A że np f. bosio "podrasowuje" specyfikację wypalając większe niż powinny być dziury w szprycach to inna sprawa.
A że np f. bosio "podrasowuje" specyfikację wypalając większe niż powinny być dziury w szprycach to inna sprawa.