Witam. Ostatnio trafiłem na dobrą okazje. Kupiłem licznik z AC, BC i dodatkowymi zegarami. Po podłączeniu wystąpiło kilka chochlików:
1. Zaraz po odpaleniu silnika temp. płynu chłodniczego rośnie do 110*C i po długim czasie spada do 90*C.
2. Miga mi czerwony wykrzyknik ale to rozpracowałem więc odpada.
3. Temp oleju na dodatkowym zegarze w ogóle nie rośnie, czy to wina czujnika oleju czy co?
4. W starych zegarach miałem napis "BREMS LICHT" po przekręceniu zapłonu, po wciśnięciu hamulca wyskakiwał OK. Teraz po przekręceniu zapłonu od razu wyskakuje OK i gaśnie bez wcześniejszego napisu.
Proszę o jakieś wskazówki co mogę z tym zrobić.
Proszę, zadbaj w przyszłości o ład i porządek w pisanych postach. J.A.G
[100 C4] Zmiana licznika z A6 C4 AEL do 100 C4 AAT
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-10-17, 13:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Postomino
[100 C4] Zmiana licznika z A6 C4 AEL do 100 C4 AAT
Ostatnio zmieniony 2012-12-10, 14:20 przez krystian C4, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną.
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-10-17, 13:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Postomino
tak były jakieś różne ale z takimi problemami co ja mam to nie znalazłem. jak ktoś zakłada zegary z benzyny do diesla to się nawet nie dziwie że ma problemy. a ja mam od diesla i zakładam też do diesla tylko inne oznaczenie silnika i rok produkcji
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
krystian C4, kolego bylo wszystko.
rowniez o tej temperaturze.to ze gasnie od razu i ejst ok rowniez przypisalbym temu ze nie przypieles kostki 14 pinowej czarnej do AC,
temperatura oleju w zsadzie niewiele drga.zaleznie od upalania ale mi sie podnosi do max 80topni i to po dlugiej jezdzie.
rowniez o tej temperaturze.to ze gasnie od razu i ejst ok rowniez przypisalbym temu ze nie przypieles kostki 14 pinowej czarnej do AC,
temperatura oleju w zsadzie niewiele drga.zaleznie od upalania ale mi sie podnosi do max 80topni i to po dlugiej jezdzie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-10-17, 13:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Postomino