[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- miniekzgr
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-01-28, 00:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfino
[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
Witam! Mam problem ze zbyt małym doładowaniem.Na BC pokazuje mi się maksymalnie 1.6 kiedy bez problemu powinno być 2.1.Sprawdziłem cały dolot niektóre wężyki wymienione,opaski podokręcane,IC szczelny,gumy tak samo całe.Na początku myślałem ze DV jest trafiony,założyłem BOV-a bez zmian,założyłem drugi DV,bez zmian.Membrana w WG jest szczelna.N 75 cyka pod napięciem jednak kiedy dmucham w wężyk idący z N75 do WG czuje jak uchodzi powietrze...Macie może jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić??
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
miniekzgr, Podaj kod błędu. Czujniki spalania stukowego masz dwa, jeden od 1,2,3 cyl oraz drugi 4 i 5 cyl. Są w sumie takie same, różni je dł. przewodów i kolory wtyczek (niebieska i zielona, zielony jest dla 1,2,3cyl)
ECU ogranicza doładowanie i zmienia wyprzedzenie zapłonu żeby nie rozwalić motorni spalaniem detonacyjnym. Albo zalałeś lichego paliwa, albo źle jest dokręcony czujnik (złym momentem a jest on bardzo ważny - 15Nm) a bardziej prawdopodobne że padł.
ECU ogranicza doładowanie i zmienia wyprzedzenie zapłonu żeby nie rozwalić motorni spalaniem detonacyjnym. Albo zalałeś lichego paliwa, albo źle jest dokręcony czujnik (złym momentem a jest on bardzo ważny - 15Nm) a bardziej prawdopodobne że padł.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- miniekzgr
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-01-28, 00:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfino
A to już chyba wiem gdzieJ.A.G pisze:Po nitce do kłębka. Postaraj się i wytęż trochę biorąc moją wcześniejszą wypowiedź pod uwagę a nie na gotowca czekasz
Bez dobrego klucza dynamo. nawet nie podchodź do tego, mało który ma skalę poniżej 28Nm.
[ Dodano: 2012-05-22, 18:25 ]
Czujnik zmienione I... Jest już 1.8 a przez chwile pokazało 1.9.Już niewiele brakuje. O to prawdopodobny powód awarii
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
- miniekzgr
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-01-28, 00:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfino
Panowie ciąg dalszy szukania usterki.Dalej jest 1.8..Ostatnio dokręciłem sprężyne na WG o ok 4 obroty.I Ku mojemu zdziwieniu po krótkiej przejażdżce doładowanie na BC nawet nie drgneło.Odpinałem N75 i na odpiętym ładuje maksymalnie 1.5.
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2