[Q] posprawdzane powymieniane a dalej jest jakiś luz

Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

łożysko jak nie wyje to może być ok. A tarcza hamulcowa prosta?
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

Wyć nie wyje. No ale jak wymieniasz piastę to nie robi się tego jako komplet?
Tarcza wg mnie ok
Nawet jeżeli by była krzywa to bym ją przetaczał bo jeszcze sporo km można na niej natrzaskać. Praktycznie nówki.
Ostatnio zmieniony 2012-06-13, 19:02 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

ja mechanikiem nie jestem, piszę to czego mnie nauczyło życie.. i jakbym nie szukał oszczędności to od razu wymieniłbym łożysko, tyle że kiepski zamiennik będzie gorszy od dobrej używki. W takim razie zacznij od piasty i ew. łożyska, a jak przy hamowaniu będzie dalej kiera wpadała w wibracje to tarcze do wymiany.. bo to że grube to nic, jeśli biją to szmelc. Oszczędność niewarta komfortu prowadzenia
Ostatnio zmieniony 2012-06-13, 19:08 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

dobra.

Jakiej firmy polecacie łożysko i piastę?
Jutro się zamówi i się ogarnie.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Łożysko raczej do wymiany, ponieważ jedna szalka pozostanie na piaście a ciężko ją będzie zbić, jak robić to porządnie a nie bawić się. Jeśli zaś chodzi o tarcze, to jak będzie prosta to OK, ale jak będzie krzywa to lepiej je wymień, ponieważ prędzej czy później i tak się zwichruje i znów to samo. Takie moje zdanie. ;-)

Łożysko najlepiej z FAG-a a piasta to nie wiem jakie są dostępne.
Ostatnio zmieniony 2012-06-13, 19:13 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Kod: Zaznacz cały

J.A.G napisał/a:
Hardkorowa wersja to krzywa piasta, nigdzie nie przywaliłeś kołem?

Kod: Zaznacz cały

Ens napisał:
never ever 
:krzeslem:
Na 100% wymień też łożysko, w brew pozorom po takim uderzeniu dostaje najbardziej a wychodzi po czasie. Tarczę zawsze zdążysz sobie zmienić, więc na razie zostaw, wątpię że to twój problem, piasta i łożysko jest największym bo nie tak łatwo dostępnym by codziennie wyciągać kolumnę...
Inna sprawa czy felę masz prostą, zmieniałeś koła i testowałeś na zimowych np?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

uderzyłem zimową. Założyłem letnią i dalej to samo. Wyważyłem potem - pozmieniałem przód tył i dalej więc fele na bank ok.

ok Jacku czyli piasta i łożysko idzie wek

[ Dodano: 2012-06-19, 15:45 ]
wymienione i jak ręką odjął. NARESZCIE !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze”