[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat
Witam. W moim 2.8 mam ori tempomat tylko jest z nim problem nie działa.. Co może być tego przyczyną? I gdzie znajdują sie poszczególne elementy? Tzn ta pompke już znalazłem siedzi na błotniku za zbiorniczek wspomagania cięgno widać od razu a gdzie jest sterownik i co jeszcze być powinno? I powinna zapalać sie jakaś kontrolka czy w c4 nie ma? Proszę o pomoc bo mnie szlak już trafia przez to.. tempo jest i nie działa a nie lubię jak coś nie działa a sie przydaje.
Ostatnio zmieniony 2011-07-25, 21:42 przez adriang92, łącznie zmieniany 1 raz.
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
Mi też w mojej nie działa, ale ponoć bez Vag`a nic się nie zdziała Bo może być zdeaktywowany czy jakoś tak
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
adriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
http://www.a6klub.pl/a6-c4montaz-tempom ... vt1678.htm
a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temataktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy
http://www.a6klub.pl/a6-c4montaz-tempom ... vt1678.htm
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.
Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum
Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbowaćszybki-ens pisze:FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.
tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
takFAŁDZIK pisze:szybki-ens napisał/a:
FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.
sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbować
przykleić treść. Nie podawać linku.FAŁDZIK pisze:Cytat:
Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum
tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
To raczej nie zadziała w dieslu przepustnica jest elektroniczna w aah na linke wiec jest dodatkowa gruszka podciśnieniowa i pompka ktora ciaga linke i oddzielny sterownik tego całego dziadostwa:P Tylko ciekawe gdzie siedzi o ile w ogóle u mnie siedzi bo może ktoś sie nie bał i z.. i czy też trzeba go aktywować bo może faktycznie nie aktywny. Wie ktoś coś na ten temat? Tak w ogóle działa komuś tempomat w v6? Bo podobno to rzadkość jak sprawny jestadriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
Cytat:
aktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy
a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c...tory-vt1678.htm
-
- Czeladnik
- Posty: 84
- Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warszawa
sterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.
własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory
jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory
jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 00:52 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
filon705, no to szacun za wytrwalosc.wiem ze jeden kolo z a80.pl nabywal od znajmego caly komplet i zastanawiam sie czy juz to zalozyl...icek69 jego nick,wejdz podpytaj.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Dzieki beede szukał A nie wiesz dlaczego to cholerstwo działać nie chce? co mogło w takim razie paść ze nie działa? Gratulacje cierpliwośćisterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.
własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory
jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
-
- Czeladnik
- Posty: 84
- Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warszawa
zacznij może od sprawdzenia szczelności układu
a tu masz reszte rysunków
a tak wyglada sterownik którego szukasz za schowkiem
[ Dodano: 2011-07-29, 17:32 ]
dzikuje adminisratorowi za szacun ale bede usatysfakcjonowany jak to wkoncu wszystko złoże i bedzie chciało działac. musze przyznac ze niezle sie balem jak wymieniałem kiere ,manetki , pogrzebałem przy zegarach i przy pedałach jak zakładałem krancowki a obok wisiało kupe kabli czy nie wywali mi immo (a wszystko składałem o 1 w nocy przy lampce bo deszcze mi niepozwalały działac przy otwartym aucie a po zonke i dzieciaka musiałem jechac nastepnego dnia)
a tu masz reszte rysunków
a tak wyglada sterownik którego szukasz za schowkiem
[ Dodano: 2011-07-29, 17:32 ]
dzikuje adminisratorowi za szacun ale bede usatysfakcjonowany jak to wkoncu wszystko złoże i bedzie chciało działac. musze przyznac ze niezle sie balem jak wymieniałem kiere ,manetki , pogrzebałem przy zegarach i przy pedałach jak zakładałem krancowki a obok wisiało kupe kabli czy nie wywali mi immo (a wszystko składałem o 1 w nocy przy lampce bo deszcze mi niepozwalały działac przy otwartym aucie a po zonke i dzieciaka musiałem jechac nastepnego dnia)
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 17:17 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 84
- Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warszawa
Tak ta membrana zwana jest gruszką podciśnbienia
jak bede miał czas to podesle ci schemat elektryczny podpiecia tempomatu do twojego rocznika
jak bede miał czas to podesle ci schemat elektryczny podpiecia tempomatu do twojego rocznika
Ostatnio zmieniony 2011-07-31, 15:31 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 84
- Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warszawa
prosze fotka ze schematem
Przełącznik tempomatu Sterownik 12pinowy,[10pinowy]
1- krańcówka na pedale sprzęgła\ pedał hamulca 11(3) czerwono-zielony
2- bezpośrednio do sterownika 10(6) niebieski
3- bezpośrednio do sterownika 4(2) czerwono-żółty
4- bezpośrednio do sterownika 8(10) czarno-żółty(niebiesko czerwony)
5- +12V czarno-niebieski ----------------------------------
6- do światła stopu czerwono-czarny ---------------------------------------
Pompa podciśnienia
1- bezpośrednio do sterownika 7(1) niebiesko-czerwono
2- bezpośrednio do sterownika 6(4) brązowo-czerwono
3- bezpośrednio do sterownika 12(7) zielono-niebieski
5+1*(9+8*) brązowy do masy(-)
*- Jedynie pojazdy silnikowe z Beit 110KW 9 sygnał prędkości
Przełącznik tempomatu Sterownik 12pinowy,[10pinowy]
1- krańcówka na pedale sprzęgła\ pedał hamulca 11(3) czerwono-zielony
2- bezpośrednio do sterownika 10(6) niebieski
3- bezpośrednio do sterownika 4(2) czerwono-żółty
4- bezpośrednio do sterownika 8(10) czarno-żółty(niebiesko czerwony)
5- +12V czarno-niebieski ----------------------------------
6- do światła stopu czerwono-czarny ---------------------------------------
Pompa podciśnienia
1- bezpośrednio do sterownika 7(1) niebiesko-czerwono
2- bezpośrednio do sterownika 6(4) brązowo-czerwono
3- bezpośrednio do sterownika 12(7) zielono-niebieski
5+1*(9+8*) brązowy do masy(-)
*- Jedynie pojazdy silnikowe z Beit 110KW 9 sygnał prędkości
Ostatnio zmieniony 2011-10-23, 17:25 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.