[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat

Post autor: adriang92 »

Witam. W moim 2.8 mam ori tempomat tylko jest z nim problem nie działa.. Co może być tego przyczyną? I gdzie znajdują sie poszczególne elementy? Tzn ta pompke już znalazłem siedzi na błotniku za zbiorniczek wspomagania cięgno widać od razu a gdzie jest sterownik i co jeszcze być powinno? I powinna zapalać sie jakaś kontrolka czy w c4 nie ma? Proszę o pomoc bo mnie szlak już trafia przez to.. tempo jest i nie działa a nie lubię jak coś nie działa a sie przydaje.
Ostatnio zmieniony 2011-07-25, 21:42 przez adriang92, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

Post autor: garo »

Mi też w mojej nie działa, ale ponoć bez Vag`a nic się nie zdziała :lol: Bo może być zdeaktywowany czy jakoś tak :mrgreen:
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

adriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
aktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy
a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c4montaz-tempom ... vt1678.htm
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.

Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

szybki-ens pisze:FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.
sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbować
Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)
tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

FAŁDZIK pisze:szybki-ens napisał/a:
FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.

sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbować
tak
FAŁDZIK pisze:Cytat:

Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)

tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?
przykleić treść. Nie podawać linku.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

adriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
Cytat:
aktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy


a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c...tory-vt1678.htm
To raczej nie zadziała w dieslu przepustnica jest elektroniczna w aah na linke wiec jest dodatkowa gruszka podciśnieniowa i pompka ktora ciaga linke i oddzielny sterownik tego całego dziadostwa:P Tylko ciekawe gdzie siedzi o ile w ogóle u mnie siedzi bo może ktoś sie nie bał i z.. i czy też trzeba go aktywować bo może faktycznie nie aktywny. Wie ktoś coś na ten temat? Tak w ogóle działa komuś tempomat w v6? ;-) Bo podobno to rzadkość jak sprawny jest :mrgreen:
filon705
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 84
Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: warszawa

Post autor: filon705 »

sterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.


własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory

jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 00:52 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

filon705, no to szacun za wytrwalosc.wiem ze jeden kolo z a80.pl nabywal od znajmego caly komplet i zastanawiam sie czy juz to zalozyl...icek69 jego nick,wejdz podpytaj.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

sterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.


własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory

jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
Dzieki beede szukał ;-) A nie wiesz dlaczego to cholerstwo działać nie chce? co mogło w takim razie paść ze nie działa? Gratulacje cierpliwośći :-)
filon705
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 84
Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: warszawa

Post autor: filon705 »

zacznij może od sprawdzenia szczelności układu

Obrazek

a tu masz reszte rysunków

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak wyglada sterownik którego szukasz za schowkiem

Obrazek

[ Dodano: 2011-07-29, 17:32 ]
dzikuje adminisratorowi za szacun ale bede usatysfakcjonowany jak to wkoncu wszystko złoże i bedzie chciało działac. musze przyznac ze niezle sie balem jak wymieniałem kiere ,manetki , pogrzebałem przy zegarach i przy pedałach jak zakładałem krancowki a obok wisiało kupe kabli czy nie wywali mi immo (a wszystko składałem o 1 w nocy przy lampce bo deszcze mi niepozwalały działac przy otwartym aucie a po zonke i dzieciaka musiałem jechac nastepnego dnia)
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 17:17 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

zacznij może od sprawdzenia szczelności układu
Ok od tego zaczne. Ale mam rozumieć ze wciskam tą membranę przy przepustnicy tak? czy jakaś też przy heblu jest? A jak sprawdzić pompkę?
Dzieki za rysunki wszystkie elementy odnalezione i na miejscu tylko któryś kopie sprawę:p będę szukał który ;-)
filon705
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 84
Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: warszawa

Post autor: filon705 »

Tak ta membrana zwana jest gruszką podciśnbienia


jak bede miał czas to podesle ci schemat elektryczny podpiecia tempomatu do twojego rocznika
Ostatnio zmieniony 2011-07-31, 15:31 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
mietek69
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Czestochowa

Post autor: mietek69 »

To ja się podepnę pod temat. Mam awarie z kompem i nie mam dostępu do etki a potrzebuję schematu/informacji gdzie są w naszych a6 c4 wyprowadzone kostki pod tempomat? Potrzebuję jakiejkolwiek informacji, która by mi pomogła je wyszukać... Proszę o pomoc
filon705
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 84
Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: warszawa

Post autor: filon705 »

prosze fotka ze schematem



Obrazek


Przełącznik tempomatu Sterownik 12pinowy,[10pinowy]
1- krańcówka na pedale sprzęgła\ pedał hamulca 11(3) czerwono-zielony
2- bezpośrednio do sterownika 10(6) niebieski
3- bezpośrednio do sterownika 4(2) czerwono-żółty
4- bezpośrednio do sterownika 8(10) czarno-żółty(niebiesko czerwony)
5- +12V czarno-niebieski ----------------------------------
6- do światła stopu czerwono-czarny ---------------------------------------
Pompa podciśnienia
1- bezpośrednio do sterownika 7(1) niebiesko-czerwono
2- bezpośrednio do sterownika 6(4) brązowo-czerwono
3- bezpośrednio do sterownika 12(7) zielono-niebieski
5+1*(9+8*) brązowy do masy(-)
*- Jedynie pojazdy silnikowe z Beit 110KW 9 sygnał prędkości
Ostatnio zmieniony 2011-10-23, 17:25 przez filon705, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”