AUDI COUPE SPORT QUATTRO
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
AUDI COUPE SPORT QUATTRO
Może nie C4 ale rodzina to rodzina, tym bardziej że silniki z naszych S C4 pochodzą z tego modelu
Ogólnie tu sporo info o tym kawałku historii.
Ogólnie tu sporo info o tym kawałku historii.
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 22:09 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nooo.mega auto..od malego moj marzenie...pamietam jak z niemiec dostal superus-r takiego sterowanego rajdowego...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
znalazłem coś fajnego chociaż w języku.. wroga
http://audi-typ85.ch/01/PDF/Youngtimer_4_10.pdf
http://audi-typ85.ch/01/PDF/Youngtimer_4_09.pdf
http://audi-typ85.ch/01/PDF/Youngtimer_4_10.pdf
http://audi-typ85.ch/01/PDF/Youngtimer_4_09.pdf
Ostatnio zmieniony 2012-03-07, 23:02 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
kawał solidnej roboty
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=400801
co do pytania Piana_sta,
myśle ze sport quattro to S1 czyli rajdowka audi quattro to limitowana seria aut aby audi moglo wystepowac w B grupie UR quattrro jak sie nie myle a coupe quattrro to zwykle B2 z 4x4 ale moge sie cos mylic
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=400801
co do pytania Piana_sta,
myśle ze sport quattro to S1 czyli rajdowka audi quattro to limitowana seria aut aby audi moglo wystepowac w B grupie UR quattrro jak sie nie myle a coupe quattrro to zwykle B2 z 4x4 ale moge sie cos mylic
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Audi Coupe Quattro - to zwykla cupeta tylko ze z wyposazona w quattro sprzegana z normalnymi silnikami.
Audi Quattro to cupeta wyposazona tylko w 5 garnkowe endziny z turbo - 2.1 i 2.2
Audi Sport Quattro to poszerzenia , skrocona buda tj- zmniejszony rozstaw osi i wzmocniony do 306 kucy silnik - wyprodukowano 200szt do cywila aby rajdowka otrzymała homologację- było kilka jej odmian a1 a2 zwanych jako S1
a potem nastepne zmiany i E2 (chłodnice i hydraulika z tyłu, oraz mega spoilery)
Kazikboy, oby wiecej takich linków
Audi Quattro to cupeta wyposazona tylko w 5 garnkowe endziny z turbo - 2.1 i 2.2
Audi Sport Quattro to poszerzenia , skrocona buda tj- zmniejszony rozstaw osi i wzmocniony do 306 kucy silnik - wyprodukowano 200szt do cywila aby rajdowka otrzymała homologację- było kilka jej odmian a1 a2 zwanych jako S1
a potem nastepne zmiany i E2 (chłodnice i hydraulika z tyłu, oraz mega spoilery)
Kazikboy, oby wiecej takich linków
AEL INSIDE
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
deejay.ftb, refleks szachisty ciebie to tylko z prof. Miodkiem zestawić
Może i się nie kręci, nie pisałem że jest taki sam, to logiczne jak wałki z kołami zębatymi a jak z łańcuszkiem ale pasować pasuje. Wszystkie 5cyl turbo z połowy lat 80 do 97 są bliźniacze ze sobą i pochodne. Jak bym wyszarpał silnik ze sporta to podejrzewam że pasowałby bez żadnych problemów do C4, blok jest ten sam.
Swoją drogą to właśnie ciekawe że w następnych nowszych Turbolotach R5 nie było kół zębatych Nawet w słabiutkiej Corolli wałki sprzężone są kołami zębatymi.
Fajnie że koncern VW/Audi poszedł po rozum do głowy i znowu robi benzynowe R5 Turbo, nieszczęście w tym szczęściu to zastosowana już technologia FSI i jak na te czasy marnie wygląda sprawa LPG w FSI/TFSI, inaczej za parę lat na pewno kupiłbym z rozbitka takie R5 i wydumał jak to zestawić z C4
Jak ewolucje V gen LPG to może to ograna w AC Autogas
Może i się nie kręci, nie pisałem że jest taki sam, to logiczne jak wałki z kołami zębatymi a jak z łańcuszkiem ale pasować pasuje. Wszystkie 5cyl turbo z połowy lat 80 do 97 są bliźniacze ze sobą i pochodne. Jak bym wyszarpał silnik ze sporta to podejrzewam że pasowałby bez żadnych problemów do C4, blok jest ten sam.
Swoją drogą to właśnie ciekawe że w następnych nowszych Turbolotach R5 nie było kół zębatych Nawet w słabiutkiej Corolli wałki sprzężone są kołami zębatymi.
Fajnie że koncern VW/Audi poszedł po rozum do głowy i znowu robi benzynowe R5 Turbo, nieszczęście w tym szczęściu to zastosowana już technologia FSI i jak na te czasy marnie wygląda sprawa LPG w FSI/TFSI, inaczej za parę lat na pewno kupiłbym z rozbitka takie R5 i wydumał jak to zestawić z C4
Jak ewolucje V gen LPG to może to ograna w AC Autogas
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
J.A.G., osobiscie jakos blizej do tego co wyklada prof. Jerzy Bralczyk - napisales ze motory w 'S' pochodza od tego montowanego w SQ, wedlug mojej niklej wiedzy sa tylko luzno spokrewnione ale nie bede dywagowal na temat ktorego jeszcze nie zglebilem, rozbierzemy to na zlocie przy flaszce.
Dodek, widze ze bezdyskusyjnie duzo wiesz ale nie mieszaj ludziom w glowach - po kolei szlo to tak:
- Audi Quattro, znane tez jako urquattro. produkowane od lipca 1980 do lipca 1991 czyli najdluzej z rodziny quattro i calego typoszerego B2, wyposazane tylko silniki R5 turbo 2.1 i 2.2.
w tym nadwoziu:
bylo tylko 10V na 'zemscie Roberta Boscha' (mowiac po ludzku - K-Jet)
a w tym:
rowniez 20V na elektronice. roznice zewnetrzne miedzy 'przedliftem' a 'poliftem' sa oczywiste, bylo ich jeszcze troche w srodku ale po szczegoly zapraszam Was na Forum B2
i TO, prosze Wycieczki, TO jest 'Genesis', od tego auta zaczelo sie quattro i na bazie TEGO modelu powstaly rajdowki A1:
i A2:
- Audi Coupe Quattro, 'zwykle' Audi Coupe doposazone w naped quattro ale znow tylko z moturami R5 i tym razem tylko wolnossacymi, produkowane od grudnia 1984 do konca 1987 a wiec tylko w wersji 'poliftowej':
- Sport Quattro, wersja homologacyjna rajdowego S1 grupy B, produkowana od maja 1984 do lipca 1987 z jednym silnikiem ktory nie jest wzmocniona wersja zadnego z poprzednich tylko samodzielna konstrukcja. tak jak napisano w artykule, nadwozie skrocone o 32cm w stosunku do Quattro, inne drzwi tudziez kat pochylenia przedniej szyby (szyba z sedana B2, drzwi wlasciwe tylko temu modelowi - po tym najlatwiej odroznic replike od oryginalu bo gros replik jest robiona z coupe badz urquattro), inne wnetrze, bardzo szerokie blotniki...
zrodlo: audiklub.org, audi-b2.pl
[ Komentarz dodany przez: eSPe: 2012-03-10, 18:08 ]
deejay.ftb, pozwolę sobie dodać jeszcze fotkę Sporta bo zabrakło tego w tym super wyjaśniającym i rozwiewającym wątpliwości poście.
EDIT:
eSPe, uznalem za zbedne bo jest w artykule na poczatku tematu...
Dodek, widze ze bezdyskusyjnie duzo wiesz ale nie mieszaj ludziom w glowach - po kolei szlo to tak:
- Audi Quattro, znane tez jako urquattro. produkowane od lipca 1980 do lipca 1991 czyli najdluzej z rodziny quattro i calego typoszerego B2, wyposazane tylko silniki R5 turbo 2.1 i 2.2.
w tym nadwoziu:
bylo tylko 10V na 'zemscie Roberta Boscha' (mowiac po ludzku - K-Jet)
a w tym:
rowniez 20V na elektronice. roznice zewnetrzne miedzy 'przedliftem' a 'poliftem' sa oczywiste, bylo ich jeszcze troche w srodku ale po szczegoly zapraszam Was na Forum B2
i TO, prosze Wycieczki, TO jest 'Genesis', od tego auta zaczelo sie quattro i na bazie TEGO modelu powstaly rajdowki A1:
i A2:
- Audi Coupe Quattro, 'zwykle' Audi Coupe doposazone w naped quattro ale znow tylko z moturami R5 i tym razem tylko wolnossacymi, produkowane od grudnia 1984 do konca 1987 a wiec tylko w wersji 'poliftowej':
- Sport Quattro, wersja homologacyjna rajdowego S1 grupy B, produkowana od maja 1984 do lipca 1987 z jednym silnikiem ktory nie jest wzmocniona wersja zadnego z poprzednich tylko samodzielna konstrukcja. tak jak napisano w artykule, nadwozie skrocone o 32cm w stosunku do Quattro, inne drzwi tudziez kat pochylenia przedniej szyby (szyba z sedana B2, drzwi wlasciwe tylko temu modelowi - po tym najlatwiej odroznic replike od oryginalu bo gros replik jest robiona z coupe badz urquattro), inne wnetrze, bardzo szerokie blotniki...
zrodlo: audiklub.org, audi-b2.pl
[ Komentarz dodany przez: eSPe: 2012-03-10, 18:08 ]
deejay.ftb, pozwolę sobie dodać jeszcze fotkę Sporta bo zabrakło tego w tym super wyjaśniającym i rozwiewającym wątpliwości poście.
EDIT:
eSPe, uznalem za zbedne bo jest w artykule na poczatku tematu...
Ostatnio zmieniony 2012-03-10, 21:36 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 2 razy.