[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2

Bulbulator
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Post autor: Bulbulator »

Dla potomnych jakby ktoś chciał w s6 c4 zmienić serwo na podciśnieniowe. W innych wątkach było mówione że trzeba zmienić pompę wspomagania na jedno-sekcyjną przerobić całą instalacje. Nie trzeba. Wystarczy połączyć zasilanie wzmacniacza z powrotem zgodnie z ilustracją. Średnice złączek pasują ze sobą, a rurkę wystarczy odpowiednio podoginać.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2019-04-12, 21:14 przez Bulbulator, łącznie zmieniany 2 razy.
Bulbulator
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Post autor: Bulbulator »

Dodam jeszcze że płaskie serwo z c4 musi być skręcone na co najmniej na dwie szpilki po skosie. Jedna z tych dwóch jest tą najgorzej dostępną. Te szpili trzymają w środku całą konstrukcje bez skręcenia tej najgorszej będzie syczało przy wciskaniu hamulca. Jednak jak dobierze się odpowiednie przedłużki i przegub z długą nasadką przykręcenie tej najgorszej to banał.
fiszpanek
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2018-03-06, 19:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemiechów

Post autor: fiszpanek »

A ja dodam od siebie że można w łatwy sposób odkręcić/zakręcić tą najgorsza śrubę w łatwy sposób trzeba zagiąć wąż od nawiewu na kratkę i obok czujnika stopu jest owalny otwór przez ktory wchodzi elegancko nasadka z przedluzkami żadnych krzyżaków nie trzeba ani nic tylko trzeba się na bawić z rurą
Ostatnio zmieniony 2019-07-15, 12:36 przez fiszpanek, łącznie zmieniany 1 raz.
Bulbulator
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Post autor: Bulbulator »

Potwierdzam, wystarczy odpowiednio dobrać przedłużki i odkręcenie czy przykręcenie tej śruby to banał.
mpkloy
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-03-20, 19:26
Imię: Mateusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Rzeszów
Płeć:

Post autor: mpkloy »

WITAM. Mam pytanie odnośnie tych pasujących serw do A6 c4.
Czy jest serwo jakieś przykręcane na 4 śruby co pasuje do c4>??
na przykład takie>??
https://allegro.pl/oferta/trw-serwo-ham ... 9415879783
https://allegro.pl/oferta/serwo-vw-lt-2 ... 9024955510

Mam już wszystkie graty do swapu hamulców przód i tył.
Chciałbym za jednym zamachem zmienić serwo, czy trzeba też zmienić pompę hamulcową czy można jakoś zaadaptować starą pompę do nowego serwa >??
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jedz na szrot i przymierzaj tylko komplet z pompa wez
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
mpkloy
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-03-20, 19:26
Imię: Mateusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Rzeszów
Płeć:

Post autor: mpkloy »

Chce kupić nowe serwo i nową pompę zeby nie wymieniać tego po miesiącu dlatego pytam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”