ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.8 AAH] Problem z odpalaniem [benzyna+LPG, quattro]
Autor Wiadomość
lukaszz2369 
C4 Autorytet




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 265
Skąd: Konin
Wysłany: |13 Lip 2020|, o 10:29   

W sumie znałem podobny przypadek ale w 2.6 podmiana kompa pomogła ale poszukaj o identycznych nr jak twój komputer nie koniecznie od c4.
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 207
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |20 Lip 2020|, o 23:20   

@TheStig95 Ok. Chyba tak zrobię, a przepływkę raczej wykluczam. Po zdjęciu wtyczki nic się nie zmienia - dalej tragicznie odpala. A co do tego czujnika to błąd już jest od baaaaaardzo dawna. Ten czujnik podaje na licznik sygnał i awaryjnie odłącza klimatronik - na komputerze jest dobra temperatura. Dodatkowo podmiana czujnika nie pomogła niestety, więc albo kolega mi wysłał wadliwy, albo problem jest gdzieś indziej.

@lukaszz2369 Oki, spróbuję kompa podmienić.



Panowie najdziwniejsze jest to, że jak coś robię przy aucie (na przykład ostatnio wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem kilka wtyczek) to auto zaczęło dobrze odpalać przez kilka dni i teraz znowu dramat... Odpięcie przepływki nie pomogło i dalej źle odpala. Zastanawiam się jeszcze nad tym czujnikiem położenia wału - może rzeczywiście nie ma iskry, bo jest zabrudzony i nie łapie czy coś? Gdzie mogę go znaleźć? Jak się do niego dostąć?
Ostatnio zmieniony przez Surchon |20 Lip 2020|, o 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
lukaszz2369 
C4 Autorytet




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 265
Skąd: Konin
Wysłany: |21 Lip 2020|, o 00:05   

Czujnik położenia wału jest w skrzyni biegów na wysokości koła zamachowego mniej więcej od strony kierowcy.
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 152
Skąd: Serock
Wysłany: |22 Lip 2020|, o 10:06   

Może masz syf w zbiorniku, albo woda się zebrała?
_________________
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 A16DMS BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 DTH CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 ANV MPi BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC V6 JEST I BĘDZIE
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 207
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |22 Lip 2020|, o 23:06   

@lukaszz2369 Ok dzięki. Jutro będę szukał. Dostanę się do niego od góry?

@TheStig95 Wymieniałem pompkę paliwa i syfu nie było, a dodatkowo auto na gazie też ciężko odpalało co raczej pozwala wykluczyć układ paliwowy.
 
 
     
lukaszz2369 
C4 Autorytet




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 265
Skąd: Konin
Wysłany: |23 Lip 2020|, o 09:18   

Jest w tym miejscu. Od góry da radę odkręcić.

 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 207
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |30 Lip 2020|, o 20:00   

Wyjąłem czujnik od spodu auta. Był cały uwalony w czarnej mazi - ogólnie olej + jakiś syf. Wyczyściłem i założyłem ale nic się nie zmieniło. Teraz będę próbował znaleźć komputer, zakupić i podmienić - jeśli to nie pomoże to chyba tylko jakiś klif...
 
 
     
lukaszz2369 
C4 Autorytet




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 265
Skąd: Konin
Wysłany: |30 Lip 2020|, o 22:27   

A jeszcze tak myślę cewkę sprawdzałeś?
 
     
bass16 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2800
Imię: Piotrek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Gru 2018
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: |31 Lip 2020|, o 07:11   

Podmień ten czujnik na jakiś sprawny i dopiero wtedy wyjdzie czy jest wszystko ok. Umycie z oleju i syfu nie zawsze pomaga.
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 207
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |1 Sie 2020|, o 02:08   

lukaszz2369, przy cewce byłyby jakiekolwiek inne objawy typu falowanie obrotów, szarpanie, utrata mocy czy podobne - tutaj nic takiego nie występuje. Z autem poza odpalaniem nie ma żadnych innych problemów.

bass16, jak dalej będę tak wszystko podmieniał to taniej mnie wyjdzie chyba kupić drugie auto - no i jeszcze mniej nerwów. Sporo osób mówiło, że to nie są objawy czujnika położenia wału - więc pytanie czy jest sens?
 
 
     
bass16 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2800
Imię: Piotrek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Gru 2018
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Sie 2020|, o 11:06   

Kombinuję razem z Tobą bo chcę Ci po prostu pomóc :) A widzę że temat się ciągnie dosyć długo. Skoro sprawdziłeś, że podczas tego "ciężkiego" palenia iskra na świecy jest, wtryskiwacze wszystkie działają prawidłowo i prąd do nich dochodzi, paliwo się nie cofa i jest podawane na tłoki no to musi palić :) Jeszcze jedna rzecz która mi przychodzi do głowy to słaba kompresja ?
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 207
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |1 Sie 2020|, o 22:11   

bass16, wręcz bardzo długo :( Dziękuję za każdą radę. Iskrę sprawdzę jeszcze raz, aby się upewnić. Wtryski sprawdzałem poprzez wsadzenie "żaróweczki" we wtyczkę i mrygało - a więc powinno być ok. Na gazie też słabo odpalał, a więc nie jest to raczej wina paliwa. Ciśnienie paliwa sprawdzone, nie cofa się nic. Kompresja sprawdzona, na 5 cylindrach niecałe 14 bar, na jednym grubo ponad 12.
 
 
     
hamish 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771cm^3
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 105
Skąd: Chełm
Wysłany: |9 Sie 2020|, o 15:08   

Napiszę jeszcze raz - G110 to dwupinowy czujnik temperatury cieczy, który daje sygnal do ecu, znajduje się między głowicą a ścianą grodziową od strony kierowcy. Czujnik czteropinowy nie jest diagnozowany przez ecu tylko przez klimatronik. Jeśli nie wierzysz to odepnij oba czujniki, sprawdź błędy, potem podepnij czteropinowy i sprawdź błędy ponownie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13