ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[all c4]kontrolka poziomu plynu do spryskiwaczy.
Autor Wiadomość
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |4 Gru 2012|, o 14:22   

mateusz30 napisał/a:
Powiedzcie gdzie podłączyć ten 3 przewód?
wiem że do 14 pinowej kostki od zegarów ale który pin.

Podpinasz na 11 pin kostki czarnej AC, kabelek czerwony z zielonym paskiem, dokładnie taki sam jak w czerwonej kostce z której można pobrać sygnał od pompki.
 
 
     
kosta1984 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 76
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: |19 Mar 2013|, o 18:28   

Dodam, że musiałem jeszcze wywiercić dziurę w zbiorniku na płyn. Po wywierceniu dziury będzie nam potrzebna uszczelka OEM: 443 955 465, którą bez problemu dostaniemy w ASO. Koszt ok 3 zł

A tak wyglądał zbiorniczek przed i po"zabiegu" :-D



Kupiłem jeszcze oryginalny konektor OEM: 000 979 117 E (kawałek przewodu z dwoma konektorami) i uzupełniłem go w czerwonej wtyczce. Koszt ok 13zł

Ostatnio zmieniony przez kosta1984 |19 Mar 2013|, o 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pablo90 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 729
Skąd: KR/TK
Wysłany: |22 Gru 2013|, o 20:30   

podpowie ktoś jakiej średnicy konektora użyć żeby podpiąc sie do kostki w celu wyciagniecia sygnału (masy) z pompki sprysków? wiem ze najlepiej byloby uzyc ori konektora ale nie mam pod reka ASO :P
_________________
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3700
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |22 Gru 2013|, o 20:38   

te kostki wystepuja w wielu meijscach w audi c4..
np klocki hamulcowe.
np.halogeny w 100 c4.
jeszcze w kilku miejscach .chyba nawet w lampach przednich sa tej srednicy konektory wiec poprostu doepnij lampe i zmierz te mniejsze ciensze otworki heh
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
pablo90 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 729
Skąd: KR/TK
Wysłany: |22 Gru 2013|, o 20:44   

dzieki ! :)
_________________
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |10 Sty 2014|, o 11:08   

A ja mam taki problem.
Zalozylem pompke z czujnikem,pierwsze zalanie plynu ok
Na ac ok
Plyn sie skonczyl fontanna pomaranczowa.
Zalewam do pelna zbiornik ale fontanna nie gasnie,juz tak mam tydzien.
Czyżby się pływak zablokował w pompce?
Jak działa ?
Dodam że pompka nie jest ori
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3700
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |10 Sty 2014|, o 11:11   

dokladnie tak.
pompka dziala na zasadzie kontaktrona czyli zblizajac magnes lub metal zwiera styk.
najprawdopodobniej jakies niedokladnosci przy produkcji i blokuje sie plywak na dole.
o ile pompka jest zbudowana jak ori to mozna dół pompki zdjac sprawdzic co wadzi i zniwelowac nierownosc lub problem.
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |10 Sty 2014|, o 11:41   

Dzieki,a juz myslalem ze się w tą zime nie musze babrać.
 
 
     
Wistul 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2500
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Dołączył: 11 Maj 2018
Posty: 2
Skąd: Czechowice-dziedzice
Wysłany: |1 Cze 2020|, o 20:26   

No no 2020 rok a forum nadal przydatne właśnie czujnik dodany do mojego auta :ok: Dzięki wszystkim w tym wątku! :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13