ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Inne] T4 2.5tdi AJT 88km 00r Twarda praca przy przyspieszan
Autor Wiadomość
Scania V8 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAT 116KM
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 85
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: |3 Lut 2020|, o 16:53   [Inne] T4 2.5tdi AJT 88km 00r Twarda praca przy przyspieszan

Witam z góry przepraszam że zamieszczam post o t4 na forum c4 :) . Moje 2.5tdi R5 w nim siedzące ma problemy z twardą pracą podczas przyspieszania. Na zimnym silniku pojawia się trudność odpalenia i gryzący jasno błękitny dym oraz nie równa praca po 10 sekundach normalnej pracy, wszystko ustaje po 2 km jazdy. Przy 90*C kąt wtrysku w BS wynosi 55, na ciepłym pali na strzał i dymu 0.
Po włączeniu testu wykonawczego zaworu n108 w pompie nie cyka, podając ręcznie 12v cyka, tak samo nie słychać cyknięcia n109, błędów 0. Na postoju przy 90* kąt wtr. w 004 bez BS zadany 1.8btdc aktualny 1.8btdc. 48% n108 , pełny gaz 15.2btdc i się wszystko zgrywa. Rechot słyszalny z pompy wtryskowej występuje od 1500 do 2500obr pod lekkim obciążeniem przy pełnym cichnie. Na pinach od n108 przy włączonym teście jest cały czas 12.07v i się nie rusza a powinno chyba być 0 -12v ? Przekaźnik 109 jest cały czas ciepły . Auto ma Moc ale pali 10l na 100 przy jeździe spokojnej typu dziadek w kapeluszu :D Dorzucę logi jak najszybciej
Ostatnio zmieniony przez Scania V8 |3 Lut 2020|, o 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 161
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |4 Lut 2020|, o 07:10   

No to chyba wtryski do sprawdzenia może leją to by tłumaczyło wysokie spalanie i twardą pracę skoro kąt wtrysku jest na 55.
 
 
     
Scania V8 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAT 116KM
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 85
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: |4 Lut 2020|, o 14:02   

No korekcje są nie zaciekawe są rozbieżne. Wczoraj patrzyłem zapłon w 004 zadany i aktualny nie idzie więcej jak 8btdc przy pełnym bucie, test wykonawczy nie działa dla zaworu kąta wtrysku i odcinającego paliwo napięcie się nie zmienia,
Podczas jazdy kąt wtrysku nie nadąża za aktualnym jakby za wolno sterowało przy 2000obr chce 1.76btdc a jest 0.88 i wtedy jest najtwardsza praca aż głowa boli.
Jak jest ciepły pracuje cicho jak benzyna, podczas jazdy traktor w polu :D
Ostatnio zmieniony przez Scania V8 |4 Lut 2020|, o 14:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Scania V8 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAT 116KM
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 85
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: |8 Lut 2020|, o 23:40   

Przepraszam za post pod postem, dziś wymieniłem przekaźnik 109 na nowy i praca silnika podczas jazdy sporo ucichła, wcześniej na zimnym samochód rwał przy stałym przyspieszaniu szególnie w 1800-2000obr jakby nastawnik był źle sterowany, teraz wszystko płynniej chodzi i brzmi w miare, i problem chyba polega w słabej masie dawanej przez ecu na 85pin przekaźnika 109 ,ponieważ po przekręceniu kluczyka sprawdzając miernikiem napięcie z 85pin na np bezpiecznik nr.15(el.silnika)
wynosi 11.19v , gdzie sam bezpiecznik ma ponad 12v, zaworki w pompie dalej nie reagują na test,
czy mogę na próbę dać stałą masę na 85pin ?
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 748
Skąd: c.k
Wysłany: |9 Lut 2020|, o 19:02   

poszukaj zgnnitych kostek - przy pompie i kable pod maską _+ zapodaj dodatkową masę z silnika na budę bo mogł zgnić- najlepiej plecionką.

Wymieniałeś filtr paliwa + nie masz wycieków pod tłoko rodzielaczem - na zimnym leje - na początku lekko cieknie , a potem jak sie rozgrzeje to ustaje, naprawa tj. wymiana oringa jest raczej łatwa .
Jc mam gdzies serwisówke do t4 po polsku chyba z forum t4.
Ogólnie twarda praca silnika to zbyt późny kąt - tj powinno być 45-65 niby ale ok to 70.
A jak zapodasz 90 czy 100 w BS to silnik pracuje twardo i metalicznie - jedyny plus to pali zawsze od strzała -ale nie polecam tego.

Wykreć wtryski i zanieś do pompiarza - sprawdzi ci za darmo albo za symboliczną opłatą czy nie leją. JC wymiana to od razu na takie z aela 0.210 75zł szt. + wymiana i regulacje ok 50zł szt
_________________
AEL INSIDE
Ostatnio zmieniony przez Dodek |9 Lut 2020|, o 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Scania V8 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAT 116KM
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 85
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: |9 Lut 2020|, o 19:48   

Zwrócę uwagę na wtryski, wymieniłałem filtr paliwa bez zaworka od 1.6d rozmiarów ten sam, jedyne wycieki to olej na silniku, narazie próbuje naprawić najtańszym kosztem bo budżet kruchy :-) . Zapomniałem dodać że czesto po połączeniu ze sterownikiem silnika po wejściu w obojętnie co np w błedy wywala błąd połączenia, akumulator ma 12.6v, z silnika napięcie też 12.6v na zgaszonym silniku, wszystkie masy poczyszczone,
Ostatnio zmieniony przez Scania V8 |9 Lut 2020|, o 20:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Scania V8 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAT 116KM
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Damian
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 85
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: |20 Lut 2020|, o 15:29   

Witam pociekła mi pompa wtryskowa i chcem ją wyjąc, w którą stronę odkręcać nakrętke na kole w lewo czy w prawo ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14