ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S6-2.2T AAN] S6 2.2 AAN nie odpala jak lekko słaby akumulat
Autor Wiadomość
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |13 Lis 2019|, o 08:53   [S6-2.2T AAN] S6 2.2 AAN nie odpala jak lekko słaby akumulat

Witam
Mam problem ze swoim s6.
Auto jak postoi np ze 2 tygodnie nie ruszane to mimo że kręci to nie chce załapać.
Dopiero jak doładuję akumulator prostownikiem to odpali.

Akumulator jest nowy.

Czy komuś przychodzi coś do głowy?
Zaznaczę że kręci dobrze (ok 10 prób po 20-30sekund bez problemu)
dopiero później czuć że słabiej kręci.
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
wyborowy 
Czeladnik




Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 57
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |13 Lis 2019|, o 14:58   

Jakie masz cewki i w jakim stanie są świece?
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579

.
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |13 Lis 2019|, o 21:31   

Świece wymieniane . Zrobione z 1500km

Cewki od tfsi i instalacja robiona przez kk84

[ Dodano: |13 Lis 2019|, o 21:32 ]
Świece to pamiętam jakies drogie były. Chyba po 90zl
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
wyborowy 
Czeladnik




Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 57
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |14 Lis 2019|, o 12:21   

To w takim razie jedyne co przychodzi mi do głowy to spróbować podmienić moduł. Bo to trochę dziwne, że po 2 tygodniach postoju nie chce normalnie odpalić. Moja stoi po miesiąc i poza 2 obrotami wału więcej nie ma żadnych problemów z odpaleniem.
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579

.
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |14 Lis 2019|, o 14:38   

Może głupie pytanie ale jaki moduł?

[ Dodano: |14 Lis 2019|, o 14:43 ]
Bo z tego co rozumiem to jak przesiadlem się na cewki tfsi to moduły zostały odlaczone.
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
wyborowy 
Czeladnik




Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 57
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |14 Lis 2019|, o 16:10   

Moduł sterujący silnikiem, no i tak jak mówisz wzmacniacze POS przy konwersji na TFSI powinny być pominięte.
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579

.
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 13 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 920
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |14 Lis 2019|, o 22:17   

ja zauwazyłem u mnie w perłowej ze jak wskaznik aku spadał ponizej 11V to nie odpalało jak by był za mały prąd aby wygenerować iskrę a silnk krecił normalnie tak że przyobserwuj w ta strone
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |15 Lis 2019|, o 07:11   

No właśnie u mnie tak się dzieje.
Jak to rozwiązać?
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 13 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 920
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |17 Lis 2019|, o 19:45   

atakuj KK84 moze będzie coś wiedział jak poradzić ja poprostu doładowywałem aku
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
highzim 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AMX/AAN
Pojemność silnika: 2.8/2.2
Trakcja: Quattro
Pomógł: 5 razy
Wiek: 23
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |17 Lut 2020|, o 00:49   

Mam to samo, tez aan z cewkami tfsi, jak akumulator troszke osłabnie to moge kręcić az padnie i nic, a wystarczy ze podam mu prąd z innego auta kablami albo podładuje prostownikiem chwilke i odpala bez problemu. Od jednej osoby usłyszałem stwierdzenie że winne są cewki tfsi, no ale mam też ack po przeróbce na tfsi i nawet na słabym aku odpala bez problemu. Miałem s4 aan ( też z cewkami tfsi ) i to samo było, kolega w s6 tak samo więc "ten typ chyba tak ma".
_________________
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
 
     
romek c4 
Adept



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: aan
Pojemność silnika: 2226
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 25
Skąd: stad
Wysłany: |3 Mar 2020|, o 10:16   

Nowy akumulator nie znaczy że dobry. U mnie to samo słaby kręci ale nie pali.
 
     
wyborowy 
Czeladnik




Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 57
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |10 Mar 2020|, o 09:05   

No to u mnie ostatnio było tak, że już rozrusznik zaczynał zwalniać, ale silnik załapał i odpalił, ale napięcia jakie było na aku niestety nie powiem.
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579

.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 13