ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] [HOW TO] Wymiana przegubów zewnętrznych
Autor Wiadomość
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 735
Skąd: c.k
Wysłany: |17 Lis 2014|, o 11:16   

UP wrzucilem fotki ktore wygasły - niepamietam czy to akurat te same , cześć na pewno ;-)

Almanac, Twój link - świetna sprawa- na pewno lepiej to ukazuje niż sam czysty opis + fotki
_________________
AEL INSIDE
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1212
Skąd: Świdnica
Wysłany: |13 Sty 2019|, o 05:04   

Panowie ile niutków jest do przykręcenia tej śruby 27?
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 735
Skąd: c.k
Wysłany: |13 Sty 2019|, o 14:31   

Wg elsy 190nm + obrót o kąt 180 stopni
_________________
AEL INSIDE
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1212
Skąd: Świdnica
Wysłany: |14 Sty 2019|, o 05:56   

Dodek napisał/a:
Wg elsy 190nm + obrót o kąt 180 stopni


dzieki :ok:
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 735
Skąd: c.k
Wysłany: |14 Sty 2019|, o 23:39   

Jc nie polecam tych ruville - lepiej dopłacić i wziąsć co innego - strasznie dupne mają te gumowe osłony
_________________
AEL INSIDE
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 192
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |4 Lis 2019|, o 19:16   

Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia? :P
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".

[ Dodano: |4 Lis 2019|, o 19:16 ]
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia? :P
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 735
Skąd: c.k
Wysłany: |9 Lis 2019|, o 10:59   

Surchon napisał/a:
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".



1. niestety zdjecia wyparowały - ale jedno sie zachowało:
2. Musisz kupić ściągacz do koncówek bez tego nic nie zrobisz-koszt ok 40zł trzeba zbijać koncówki z kolumny mcpersona by przegub wyszedł - zresztą to opisałem.
3. Nie bede doradzał twoje ryzyzko - ale powinieneś kupić sobie klucz dynanometryczny - przyda ci sie na 10 kolejnych lat. - najtanszy ok 70zł klikający , bo tych tanszych z wskazówką wychyłową nie polecam bo bardzo łątwo je uszkodzić - wystarczy ze raz spadnie i kosz.
jak ci sie przegub rozkreci bo za słabo rozkreciłeś - gdzies 200km od domu w srodku nocy co wtedy powiesz- szkoda było dać 70zł????
4. U ciebie jest Quattro wiec może buczeć wał , podpory , dyfer tylni , i przeguby wew - niewiadomo na którym kole - trzeba wsio rozkrecać i przegladnać.






















_________________
AEL INSIDE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13