ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
Potrzebuje oglólnopojętcyh porad po zakupie.
Autor Wiadomość
SatAAN 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 06 Lip 2019
Posty: 3
Skąd: Ropczyce
Wysłany: |6 Lip 2019|, o 22:48   Potrzebuje oglólnopojętcyh porad po zakupie.

Witam, jestem nowy na forum więc przepraszam za wszelkie błędy.
Jestem świeżo po zakupie s6 c4 2.2t sedan manual z mocą podniesioną na 280km. Chciałbym aby forumowicze udzielili mi pomocy w kilku sprawach.
1. Zawieszenie i układ kierowniczy.
Czy podejdą części od innych modeli?
Jakie części polecacie?(tylko nowe)
Mowa o całości od gum po stabilizatory po wahacze, przeguby i amortyzatory itd.
2. Hamulce
Jakie tarcze,klocki ewentualnie zaciski polecacie?
Czy podejdą części od innych modeli? Mowa o większych oczywiście.
Nie mam zamiaru robic z tego gruza.
Jeżeli coś jest nie tak to poprawie, dajcie tylko znać.
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 152
Skąd: Serock
Wysłany: |7 Lip 2019|, o 19:54   

W S6 z tego co pamiętam jezt grubszy stabilizator także poduszki stabilizatora mogą nie pasować od zwykłej A6, poza tym wszystko jest identyczne. Jak chcesz zrobić porządnie to rób od razu na poliuretanach.

Hamulce Ferodo, ATE, Textar, Zimmerman. Wszystko zależy od kieszeni, chociaż jak to mówią, stać na konia to i stać na siano :) ) A przy tej mocy nie ma co oszczędzać na hamulcach.
_________________
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 A16DMS BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 DTH CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 ANV MPi BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC V6 JEST I BĘDZIE
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
 
     
SatAAN 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 06 Lip 2019
Posty: 3
Skąd: Ropczyce
Wysłany: |18 Sie 2019|, o 13:59   

TheStig95 napisał/a:
W S6 z tego co pamiętam jezt grubszy stabilizator także poduszki stabilizatora mogą nie pasować od zwykłej A6, poza tym wszystko jest identyczne. Jak chcesz zrobić porządnie to rób od razu na poliuretanach.

Hamulce Ferodo, ATE, Textar, Zimmerman. Wszystko zależy od kieszeni, chociaż jak to mówią, stać na konia to i stać na siano :) ) A przy tej mocy nie ma co oszczędzać na hamulcach.

Więc tak
Wleciały 4x sprężyny einbacha, hamulce brembo, kilka innych dupereli. Tylko teraz problem jest taki, że nie mogę znaleźć tkz. talerzy (czy też kielichów, bądź poduszek) na tył amortyzatorów, a w zestawie ich nie było. Na spróbowanie są Sachsy.
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 152
Skąd: Serock
Wysłany: |18 Sie 2019|, o 21:26   

Z tego co słyszałem brembo się strasznie popsuło jesli chodzi o jakość tarcz, stąd nawet ich nie wymienialem w poprzednim poście. Talerze masz przy starych sprężynach, wymieniasz tylko te gumy ktore sie przy nich znajdują.
_________________
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 A16DMS BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 DTH CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 ANV MPi BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC V6 JEST I BĘDZIE
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
 
     
SatAAN 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 06 Lip 2019
Posty: 3
Skąd: Ropczyce
Wysłany: |19 Sie 2019|, o 08:35   

TheStig95 napisał/a:
Z tego co słyszałem brembo się strasznie popsuło jesli chodzi o jakość tarcz, stąd nawet ich nie wymienialem w poprzednim poście. Talerze masz przy starych sprężynach, wymieniasz tylko te gumy ktore sie przy nich znajdują.

Tylko że poprzednie amortyzatory to KYB I są grubsze, a nie wiadomo też jakie sprężyny są, bo wleciało 4x -35. Stąd też problem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13