ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi
Autor Wiadomość
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 727
Skąd: c.k
Wysłany: |4 Wrz 2018|, o 19:29   

Adam, na początku byłem sceptyczny ale zwracam honor -bo auto zdłubane.
napisz dokładnie co zmieniałeś w tym remoncie silnika - tłoki stoczone a korby ruszyłeś ? - to chyba najsłabsza czesc każdego turbo silnika- słabe a potem pokrzywione korbowody.
Sprzegło wzmacniałeś ew od czegoś innego zapodałeś ? Radzikowski ma fajne urządzenie do mierzenia siły spreżyn w docisku - wysyłaś docisk gdy np przekuwasz okładziny na tarczy - może cu łatwo sprawdzić przy okazji własnie też to.

Ps jak zrobisz całość wklej zestawienie kosztów - ciekawe o ile sie pomyliłem. :mrgreen:
_________________
AEL INSIDE
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 78
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |6 Wrz 2018|, o 23:57   

Sprzęgło ori nowy sachs. Jeszcze znosi, w silniku co poddałem modyfikacji to obróbka tłoków. Korby ori z 2.3 gdyż są te same co w 2.2t aan. Panewki zmienione na King Racing. Co do kosztów poniesionych to ciężko szczegółowo wyliczyć. Ile co wytrzyma też ciężko powiedzieć. Jak na razie jeździ i wszystko dziala. Co do wykresu to za bardzo nie ma na co patrzeć. Góry i doliny. A przez problemy z wolnossącym zaplonem silnik kręcony do 5 tys. Jak wszystko ogarnę jak należy, poprawie wynik to wtedy będzie na co patrzeć.
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 78
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |15 Sty 2019|, o 18:09   

dawno się nic nie działo,





czas na zmiany, trzeba się dozbroić do ecumaster emu a więc wpada lekkie koło zamachowe z nacinanym triggerem 60-2, tarcza 240mm kevlar oraz docisk z 2.5 tdi
w między czasie została przerobiona głowica, założone zostały podkładki pod sprężynki zaworowe +0.8mm hydropopychacze zmieniłem na wzmacniane z 1.9 tdi PD, uszczelka głowicy zmieniona na stal z 2.2 aan (ori uszczelka nie wytrzymała 28grudnia 2018 roku poddała się i przepaliła między cylindrami) zmieniłem również uszczelki kolektora wydechowego ma stalowe, 2szt uszczelek z 1.4tdi 3cyl vag pasowały idealnie. Do tej pory c4 nigdy nie zawiodło
Ostatnio zmieniony przez Adam |15 Sty 2019|, o 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 78
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |12 Sie 2019|, o 09:49   


Wrzucam wykres dla potomnych. Jakieś kreski wyszły. 189km i 271nm
Moc wzrosła niuton spadł kosztem lekkiego koła zamachowego. W między czasie wpadła skrzynia CAC z silnika 2.8 v6
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 225
Skąd: Konin
Wysłany: |12 Sie 2019|, o 11:21   

Skrzynia od 2.3 nie dawała rady?
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 78
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |12 Sie 2019|, o 17:57   

Skrzynia ori z 2.3 była już zmęczona. Wzrost mocy sprawił że mechanizm różnicowy powiedział DOŚĆ. Zmęczony był też synchronizator 1 i 2 biegu co potwierdziła sekcja zwłok więc postanowiłem zmienić na ciut dłuższe przełożenia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14