ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Kat wtrysku, mocno przyspieszony. Lepiej zap
Autor Wiadomość
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |15 Kwi 2018|, o 20:27   

Witam, rozebralem, wyczyscilem, uszczelnilem pompe i mam taki problem. Auto nie chce wchodzic na obroty. Rozebralem ja drugi raz wraz z nastawnikiem i nic ciekawego nie znalazlem. Zlozylem tak samo i dalej to samo.
Ktos wie co moze byc przyczyna ? dodam ze jeden z zaworkow (jak drugi raz rozebralem pompe sie wysypal (chyba w srodku pompy) zlozylem go ale nie wiem czy prawidlowo. Wlozylem sprezynke tloczek a potem zabezpieczenie.

Ktos moglby mi pomoc ?

https://youtu.be/sH3SYjzpguU

A chodzi dokladniej o ten zaworek:
 
 
     
Rafał_93 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Rafał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 197
Skąd: Toruń
Wysłany: |15 Kwi 2018|, o 20:50   

Tym zaworem regulujesz ciśnienie wewnętrzne pompy.
_________________
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
 
 
     
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |15 Kwi 2018|, o 21:01   

Wporzadku. Czyli ten zawór może mieć wpływ na wkrecanie się w obroty? Bowiem mam wrażenie że autu zwyczajnie brakuje paliwa żeby mógł się rozkręcić. Jak pod pompuje pompka to rosną mu obroty i mogę mu więcej przygazowac
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 723
Skąd: c.k
Wysłany: |18 Kwi 2018|, o 17:12   

frost12q, zrąbałeś ciśnienia wew pompy - nie trzeba było tego tykać.
Jak sobie nie poradzisz kup uzywaną pompe od volvo - w lutym mogłem kupić wyrwaną z auta na chodzie za 300 czy 350zł.
http://www.umserwis.fora....vp-37,6085.html - trzeba by kupić manometr i to ustawić wpinając sie w pompe - jc na dolocie tj na poprowdzeniu paliwa jest mini zawór ktory blokuje cofke paliwa do filtra paliwa i defakto jest odpowiedzialny za ciśnienie wew po czesci - ale ja nie mam pojecia jakby sie to wpiąć - trzeba by jakieś spejalistyczne przejsciówki adaptery które ma tylko pompiarz.
PS elsa nic nie mówi o grzebaniu w samej pompie
https://www.audi80.pl/top...-37-vt65472.htm - prawie to samo bo pompa też vp37.


Ps wywal tą pseudo pompke !!!!!!

http://www.audi-c4.pl/pri...3c2cd55815bf38b - stary temat ale ciekawy
_________________
AEL INSIDE
Ostatnio zmieniony przez Dodek |18 Kwi 2018|, o 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |18 Kwi 2018|, o 21:31   

Dzięki kolego za odpowiedź. Okazało się że źle złożyłem bieżnie pompki wstępnej. Nie zauważyłem że to nie jest zwykły okrąg. Można założyć lewo lub prawo. I zamiast zassac paliwo to zasysalo z pompy.
Zaworek mam juz ustawiony orientacyjnie.
Jeszcze nie sprawdzałem czy działa ale powinno.
 
 
     
snicpon2 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Chybie
Wysłany: |21 Cze 2019|, o 20:58   

Mam podobny problem tylko że pojawił się po regeneracji pompy wtryskowej i wtryskiwaczy w profesjonalnym serwisie Boscha za baaaardzo profesjonalna cenę:) jak założyłem pompę i wtryski i ustawiłem kat tak jak zawsze ustawiam czyli w grupie 000 Basic setting około 65 to auto pali tragicznie a jak przyspiesze kat to lepiej teraz mam ustawione 160 i odpala dobrze ale wywala blad 550 i coś żęzi w okolicy pompy jak silnik wchodzi na obroty. Przed regeneracja silnik odpalal bez problemu i nic nie zezilo. Panowie z Boscha stwierdzili że na 100 % są pewni wykonanej regeneracji. Jestem nowy na forum więc nie wiem czy w dobrym temacie dodaje post.
 
     
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |21 Cze 2019|, o 21:17   

nie masz powietrza w Paliwie ? doatalem od ciebie pw ale lwpiej jak tutaj na forum poszukamy problemu. jakis filmik moze by sie zdal czy cos. pow 100 kata wtrysku bedzoe wywalalo blad. to normalne. ale raczej nir powinienes na takim akcie jezdzic
 
 
     
snicpon2 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Chybie
Wysłany: |21 Cze 2019|, o 23:13   

Nie zapowietrza się. Kompresję na cylindrach ma na zimnym po około 25 bar. Wydaję mi się że coś zepsuli w tym Boschu w pompie tylko oni twierdzą że jest ok a jak dam pompę do innego serwisu pomp to muszą plomby zerwać żeby ją otworzyć i po gwarancji
 
     
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |22 Cze 2019|, o 04:20   

do innego serwisu nie ma co oddawac. Jezeli z twojej strony wszystko jest ok a auto nie pali to powinni ja sprawdzic. a na cieplym pali juz dobrze ? sprawdzales jaka dawka nwst ustawiona ?
 
 
     
snicpon2 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Chybie
Wysłany: |22 Cze 2019|, o 09:23   

Dawka jest ok 4.4 .Jak kąt jest ustawiony prawidłowo to na ciepłym pali ciężko a na zimnym bez wymuszenia grzania świec nie zapali a jak kat jest na 160 to pali dobrze zimny i ciepły. Ja oddałem później do tego Boscha całe auto i wytłumaczylem że pali tylko jak jest mocno wyprzedzonym kąt zadzwonili na drugi dzień że auto do odbioru że ustawili kat wtrysku skasowali 250 zł a rano auta nie da się odpalić i musiałem znowu go przestawic żeby dało się jeździć
 
     
frost12q 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Arek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 213
Skąd: Gryfino
Wysłany: |22 Cze 2019|, o 12:29   

ja pierdo... masakra jakas. ciezko mi cokolwiek pomoc. Na twoim miejscu sprawdzalbym wszystko po kolei. czujniki temp, paliwa, plynu, naladowal dobrze aku itd itd.
Rzucil bym okiem tez na czujnik polozenia walu czy nie ma opilkow na nim, choc watpie... Ostatnio zauwazylem przy wymianie uszczelki miski olejowej ze tarcza nadawcza n 80% jest przykrecona do walu. Wiec przez otwor czujnika spraedzilbym czy sie nie rusza. Nigdy silnika nie rozbieralem dlatego na 100% nie jestem pewny czy mam racje... moje auto nadal nir pali idealnie wiec bede probowal podmienic pompe na kilka dni. mimo ze moja jest tez po regeneracji.

byc moze jest problem z nastawnikiem samym... ciezko powiexziec...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14