ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: GTR34
|4 Lip 2013|, o 17:18
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Nieszczelny zawór WG
Autor Wiadomość
Tedi 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2500
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 126
Skąd: Gdynia
Wysłany: |27 Paź 2013|, o 22:23   

kąt wtrysku ustawiony tak na 65 czy możliwe że ten zaworek N108 w pompie jest zasyfiony? po czyszczeniu nastawnika dalej falują obroty troszkę mniej ale ponoć głowiczka może być do wymiany. Właśnie wydaje mi się że powinna wstawać tak od 1900 rpm. może n75 wadliwy? albo rura IC - kolektor jest zrobiony tak że jest taka mufa , wąż jest przecięty i nałożony na rurę 60 i zaciśnięty opaskami a następnie przy samym kolektorze z racji że jest taki ponaciągany (nie wyprofilowany) się troszkę zwęża
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |10 Cze 2015|, o 16:49   

witam.
temat stary ale....
postanowilem zlogowac grupe 11
oto ona
http://vaglog.pl/log_220658.html
czy turbawka czasem za pozno nie wstaje?
hula ok,spalanie w normie,
_________________
POWER MADE IN SPANKY
 
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 226
Skąd: Otwock
Wysłany: |14 Maj 2019|, o 18:45   

arwam napisał/a:
GTR34, warto jeszcze sprawdzić czy WG siędomyka, najlepiej jak masz złożoną muszlę z WG dmuchnąć kompresorem ( ciśnienie do 2.0bara nie większe!!!! grozi reozerwaniem mebrany) w momencie dmuchnięcia w króciec który normlanie jest podpięty do zimnej muszli turbiny, powinno być słychać stuknięcie, tak samo w momencie wypuszczenia powietrza.


Ogrzeję tę padlinę :mrgreen:

Dzisiaj dmuchałem w gruszkę i przy 1,2 bara nie było wyraźnego stuknięcia tylko takie "puff" z górnej części gruszki - jakby membrana przestawiając się wypchnęła powietrze przez otworki w górnej pokrywie.
Wygląda na to że membrana działa, ale czy zawór jest sprawny?
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15