ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S6-4.2 AEC] Ciezko pali
Autor Wiadomość
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |15 Cze 2018|, o 20:17   [S6-4.2 AEC] Ciezko pali

Witam.. Panowie taka sprawa.. Eska zaczęła ciężko palić na rozgrzanym.. A mianowicie.. Rano jakoś odpali po zgłaszaniu i ponownym odpaleniu łapie na strzał.. Postoji 20 min i ledwo łapie jak złapie chodzi nie równo podgazuje wszystko git.. Moc jest.. Błąd g28.. Wymieniłem czujniki dalej to samo.. Jest lpg.. Czuć paliwo.. Czasem słabe ładowanie na granicy 12.5 13 V.. Jak obstawiacie.. Za co mam się wziąć? Z góry dzięki

[ Dodano: |16 Cze 2018|, o 15:04 ]
Ktoś tu zagląda na forum ;-)
_________________
loveaudi86
 
     
Maros 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4172
Trakcja: Quattro
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Gliwice
Wysłany: |17 Cze 2018|, o 19:30   

Hej ,przejrzyj na początek wszystkie połączenia elektryczne przewody itp. wiem że może brzmi to jak banał ale z doświadczenia wiem że często tego typu przypadłości powodują na pozór błahostki...... jak wyeliminujesz jakiś przypadek trzeba szukać dalej.
Masz za niskie ładowanie , ja ostatnio wymieniłem alternator który był niby regenerowany ale nigdy nie ładował więcej niż 13,2V , i powiem ci że jak ładowanie wróciło do 14,1 - 14,4 V auto nabrało wigoru , tak więc ma to również duże znaczenie .
Zwróć uwagę jaki jest spadek napięcia podczas pracy rozrusznika , może zwyczajnie aku nie daje rady .
Pzdr. M
_________________
Maros.
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |25 Cze 2018|, o 20:34   

Witam wracam do tematu.. Audi coraz ciężej pali... Załapuje na 4 raz jak postoji.. I ciężko póki nie dodam gazu klapie jak pralka z cegla w bebnie.. Co może być przyczyną.. Objawy dość czytelne dla kogoś obeznanego.. Pomocy dzieki
_________________
loveaudi86
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |12 Lip 2018|, o 09:55   

Ktoś coś wie pomoze
_________________
loveaudi86
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |18 Lip 2018|, o 19:23   

Pomocne forum
_________________
loveaudi86
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 906
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |18 Lip 2018|, o 20:54   

pojezdzij na benzynie moze byc ze parownik poprzez wezyk podcisnienia do kolektora ssacego podaje gaz i jest go za duzo aby zrobic poprawny zaplon
moze tez byc ze z listwy paliwowej splywa paliwo i bardzo ciezko mu nabic ponownie,
jakies płyny ubywaja albo cos ?
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Wiek: 23
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 113
Skąd: Serock
Wysłany: |18 Lip 2018|, o 21:37   

Filtr paliwa wymieniony?
_________________
Daewoo Lanos 1999r 1.6 SX BYŁ
Opel Astra GTC 2007 1.7 CDTI BYŁA
Audi A6 C4 2.6 V6 1994r JEST I BĘDZIE
SEAT Arosa 1999 1.0 MPi JEST


https://www.facebook.com/AudiA6C4FonfiGarage/
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |21 Lip 2018|, o 12:38   

Auto robi również coś takiego.. Przy pierwszym odpaleniu ciężko mu przerzucić jak by był słaby aku a jest nowy ma 3 miesiące.. Potem kręci lepiej ale odpala za 4 razem tak właśnie jak by się paliwo wracało z listwy.. Odpali chodzi nie równo dodam gazu i obrazu odzywa kopa ma że boże.. Postoji 15 min kręci już normalnie ale znowu ciężko gada sił brak a kocham to zelastwo..

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:43 ]
Ubywa chłodzący płyn w dużych ilościach wyciek na bank.. Rano muszę dolewac Ubywa najwięcej przy ostrej jeździe podejrzewam że dziura się powiększa pod ciśnieniem.. Jest jeszcze taka sprawa ze jak się zagrzeje to mam ciśnienie na korku płynu ale to norma chyba.. Zajmę się tym jak rozwikłam sprawę palenia.. Narazie jestem w pracy jak wrócę zacznę wszystko od poczatku

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:43 ]
Ubywa chłodzący płyn w dużych ilościach wyciek na bank.. Rano muszę dolewac Ubywa najwięcej przy ostrej jeździe podejrzewam że dziura się powiększa pod ciśnieniem.. Jest jeszcze taka sprawa ze jak się zagrzeje to mam ciśnienie na korku płynu ale to norma chyba.. Zajmę się tym jak rozwikłam sprawę palenia.. Narazie jestem w pracy jak wrócę zacznę wszystko od poczatku

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:45 ]
Dzięki panowie za odzew..
_________________
loveaudi86
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 906
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |21 Lip 2018|, o 13:00   

a wiesz ze jak płyn zalewa ci jeden cylinder przez uszkodzona uszczelke pod glowica to tez bedzie mial problem z przezuceniem bo jest za duzo do sprezania w cylindrze,niechcialbym aby to byla prawda ale pojdz tez w ta strone z testami na co2 w ukladzie chlodzenia itd.
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |21 Lip 2018|, o 15:14   

Możesz mieć rację.. Nie wiesz w jakich cenach teraz są uszczelki.. Rozrząd był robiony pół roku temu..

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 17:05 ]
Spuszcze cały płyn odczekam i będę ją próbował palić..
_________________
loveaudi86
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 906
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |21 Lip 2018|, o 17:28   

okolo 140zl za sztuke widze ze w katalogu jest roznica lewa prawa , do tego doliczyc dekle planowanie glowicy , uszczelniacze zaworowe itd.
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
loveaudi86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: aec
Pojemność silnika: 4200
Imię: andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 48
Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: |21 Lip 2018|, o 19:53   

Jaki koszt tak na plus minus szacujesz.. ? Bez roboty..
_________________
loveaudi86
 
     
jacek9702 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Jacek
Trakcja: Quattro
Wiek: 25
Dołączył: 27 Lis 2016
Posty: 6
Skąd: Sieraków
Wysłany: |27 Lip 2018|, o 21:47   

Ja tak miałem, niestety, tylko że mi paliła normalnie ale chodziła nierówno i delikatnie dymiła z wydechu, aż pewnego dnia nie dało się obrócić silnikiem bo cylinder zalał się płynem. Za zrobienie obu głowic szlifierz policzył 700 zł do tego wszystkie uszczelki, uszczelniacze i rozrząd, wyszło ok 2k zł nie licząc robocizny. Uszczelki pod głowice są prawa i lewa.
 
     
kosmaty 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: LUKASZ
Trakcja: Quattro
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: ŁOWICZ
Wysłany: |29 Kwi 2019|, o 20:32   

Czesc
Mam podobny problem z odpaleniem, rano pali tylko kluczyka dotknę postoi z godzine jest problem. Kreci dlugo ale jak zaskoczy nie chodzi na wszystkich i śmierdzi nie spalona benzyna. Czujniki płynu wymieniałem uklad vin caly nowy, plynu nie ubywa oraz olejem sie nie zalewa po nocy bo dopiero silnik po kapitalnym remoncie lpg brak. Ma ktos jakis pomysl bo mi juz powoli brakuje
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14