ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
Autor Wiadomość
mpkloy 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 33
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |7 Kwi 2019|, o 18:33   

zbig_wwl napisał/a:
I trzecia sprawa - swap tyłu na 269/20mm. Wczoraj się dokonał
Swap zrobiony na podstawie info zebranych tu na forum i na audiklub.pl .
Do swapa użyłem:
- tarcze nr OEM 4A0615601B
- zaciski alu z jarzmami z A8 D2
- przewody hamulcowe - miałem z tymi zaciskami j.w.
- klocki nr OEM 4B0698451E


Tarcze muszą byc te oe czy są jakieś zamienniki>??

Pytanie: czy jest różnica w zacisku A8D2 quattro i ośka>??
No i pytanie do ludzi którzy zmieniali serwo>??
Jakie serwo dokładnie wstawić konkretnie numer lub z jakiego auta model roczniki by jak najłatwiej to poszło>??
Czy to servo będzie ok>??
https://intercars.pl/produkty/326578-serwo-hamulca-bosch-0-204-125-741?gclid=Cj0KCQjw7sDlBRC9ARIsAD-pDFrS50lMphdIJyG0ZPoL-TyCLscEvXhLM-jp5Eg0up0gDcVrcw0d88IaAhSYEALw_wcB
Ostatnio zmieniony przez mpkloy |12 Kwi 2019|, o 09:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 226
Skąd: Otwock
Wysłany: |12 Kwi 2019|, o 16:17   

afro

mógłbyś napisać dokładnie co założyłeś z tyłu u siebie (ośka) ?
wiem że zaciski z S6 C5
ale
jaka dokładnie tarcza?
jakie jarzma?
jakie linki ręcznego?

robił ktoś jeszcze jakieś ciekawe SWAPy na tył w ośce?
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1033
Skąd: Warszowice
Wysłany: |12 Kwi 2019|, o 20:09   

tarczas od S6 C4
jarzma od S6 C4 pomiędzy jarzma o belkę dałem dystans 2 lub 3 milimetry
linki ori A6 C4 ośka
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 194
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |18 Lip 2019|, o 20:47   

Panowie a ja mam takie małe pytanie... Jak przy takim swapie hamulców w quattro z tyłu na eskowe wygląda sprawa osłon? Zostają? Nie będą zbyt małe?
 
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 194
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |7 Sie 2019|, o 20:48   

Witam, wracam do tematu swapu hebli z tyłu na s6 c4/a8 d2. Zakupiłem zaciski żeliwne od audi a8 d2 i je zregenerowałem. Razem z zaciskami zakupiłem osłony - mam nadzieję, że uda mi się je dopasować. Zna może ktoś rozstaw otworu w a6 c4 quattro? A teraz najważniejsza sprawa - skompletowanie pozostałych części. Zaciski już mam, przychodzi czas na tarcze. W etce podane są dwa numery OEM tarczy:
4A0 615 601 B - ta ma wysokość 64mm
857 615 601 - ta ma wysokość 59,5mm
Z tego co lukaszz2369 pisał to mam kupić taką o wysokości 59,5mm? Bo znowu zbig_wwl podał ten pierwszy numer - a tamte tarcze mają 64mm wysokości... Ja jak będę zmieniał hamulce to nie mogę uziemić samochodu i muszę mieć wszystkie części pasujące :/ Klocki muszę kupić takie jak do a8 d2 czy do s6 c4? Z tego co widzę to one różnią się wysokością o kilkanaście milimetrów. 4B0698451E te będą odpowiednie? Czy one są do aluminiowych zacisków i muszę kupić inne? Przewody też nie wiem jakie kupić, te które przyszły do mnie z zaciskami mają 285mm, znowu z tego co widzę to do eski są krótsze... Poratuje ktoś?
Ostatnio zmieniony przez Surchon |7 Sie 2019|, o 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 233
Skąd: Konin
Wysłany: |7 Sie 2019|, o 22:50   

Pierwszy nr są od zwykłej tarczy czyli takiej jak dotej pory masz założone. Drugi nr to jest od eski. Klocki moim zdaniem powinny pasować standardowe od c4 ale ważne żeby były od żeliwnego zacisku. Przewody mogą być dłuższe tylko żeby o nic się nie obtarły.
 
     
zbig_wwl 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Zbyszek
Trakcja: Quattro
Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 9
Skąd: Kobyłka
Wysłany: |7 Sie 2019|, o 23:10   

lukaszz2369 napisał/a:
Pierwszy nr są od zwykłej tarczy czyli takiej jak dotej pory masz założone. Drugi nr to jest od eski. Klocki moim zdaniem powinny pasować standardowe od c4 ale ważne żeby były od żeliwnego zacisku. Przewody mogą być dłuższe tylko żeby o nic się nie obtarły.


Pierwszy nr nie jest od zwykłej tarczy, tylko wentylowanej, 269mm i wysokości 64mm - raczej tego nie kładli w standardzie ;-) .

U mnie zaciski są aluminiowe i ta trcza 64mm pasuje idealnie (jak na foto), ale może przy żeliwnych zaciskach jest inny offset i ta niższa tarcza lepiej pasuje.
Jak nie chcesz uziemiać auta, to kup obydwa komplety i ten niepasujący oddasz.
_________________
Pozdrawiam
zbig_wwl
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 194
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |8 Sie 2019|, o 07:04   

lukaszz2369 napisał/a:
Pierwszy nr są od zwykłej tarczy czyli takiej jak dotej pory masz założone. Drugi nr to jest od eski. Klocki moim zdaniem powinny pasować standardowe od c4 ale ważne żeby były od żeliwnego zacisku. Przewody mogą być dłuższe tylko żeby o nic się nie obtarły.


Do tej pory mam lite tarcze 245mm, po wpisaniu pierwszego numeru wyskakują tarcze takie jak do eski tylko wysokość/odsadzenie 64mm, a z drugiego numeru odsadzenie 59.5mm.

Właśnie z tego co widziałem to klocki od eski i a8 d2 różnią się tylko wysokością klocka, ale czy klocek wyższy o kilkanaście milimetrów będzie pasował?

[ Dodano: |8 Sie 2019|, o 08:10 ]
zbig_wwl napisał/a:
lukaszz2369 napisał/a:
Pierwszy nr są od zwykłej tarczy czyli takiej jak dotej pory masz założone. Drugi nr to jest od eski. Klocki moim zdaniem powinny pasować standardowe od c4 ale ważne żeby były od żeliwnego zacisku. Przewody mogą być dłuższe tylko żeby o nic się nie obtarły.


Pierwszy nr nie jest od zwykłej tarczy, tylko wentylowanej, 269mm i wysokości 64mm - raczej tego nie kładli w standardzie ;-) .

U mnie zaciski są aluminiowe i ta trcza 64mm pasuje idealnie (jak na foto), ale może przy żeliwnych zaciskach jest inny offset i ta niższa tarcza lepiej pasuje.
Jak nie chcesz uziemiać auta, to kup obydwa komplety i ten niepasujący oddasz.


Tylko, że jak otworzę i przymierzę to raczej mi już tego nie przyjmą... :/ A klocki od a8 d2?
 
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 233
Skąd: Konin
Wysłany: |8 Sie 2019|, o 10:20   

Rzeczywiście mój blad :oops: ja sprawdzałem nr 4A0 615 601 ale z końcówką "A" zamiast "B" a to jest już różnica.
 
     
mpkloy 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 33
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |10 Lis 2019|, o 12:55   

Witam.
Mam już jarzma, tarcze na przód, pompę hamulcowa nowa, zregenerowane zaciski. Nie kupilem jeszcze serwa.
Kwestia serwa< czy może ktoś odpowiedzieć w końcu konkretnie> czytałem że serwo z VW LT podchodzi? To sprawdzone info>?? Jak nie to jakie założyć serwo>?? najlepiej numer lub z jakiego auta model rok i silnik. Chce to serwo nowe kupić.
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 742
Skąd: c.k
Wysłany: |10 Lis 2019|, o 21:17   

Nie myslałeś wstawić porzadnych 4 tłoczkowych zaciskow a nie jakieś bardziewie z 1 tłoczkiem?
Serwa z nowych a4 pasują choć i tak wszystko to działą gumowo
_________________
AEL INSIDE
Ostatnio zmieniony przez Dodek |10 Lis 2019|, o 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1033
Skąd: Warszowice
Wysłany: |11 Lis 2019|, o 17:12   

Dodek, nie psiocz na jedno tłoki bo nie są złe
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
wyborowy 
Czeladnik



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 54
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |13 Lis 2019|, o 16:03   

Ja właśnie zaczął bym pracę nad heblami od zmiany serwa żeby wydobyć co się da z obecnych zacisków.
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 194
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |13 Lis 2019|, o 16:14   

Ja mam u siebie założone z przodu jarzma od C5 pod tarcze 312mm, a z tyłu zaciski od S6 C4 i wentylowane tarcze 269mm. Bardzo sobie chwalę - w końcu z dużych prędkości czuję, że auto mi hamuje. Jedyne co zauważyłem to ostatnio przy dociążonym przodzie (2 osoby) i lekkim tyle (1/4 baku benzyny, końcówka gazu, pusty bagażnik i brak pasażerów z tyłu) podczas hamowania awaryjnego z dużej prędkości miałem wrażenie, że tył lekko bokiem pociągnęło. Oprócz tego to same zalety, a koszt nie jakiś ogromny ;)

W sumie zastanawiałem się też nad zmianą serwa, ale w nie wiem w czym mogłoby to mi pomóc. Hamulec nawet z dużych prędkości jest skuteczny.
Ostatnio zmieniony przez Surchon |13 Lis 2019|, o 16:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14