ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AAT/AEL] - diagnostyka przepływomierza
Autor Wiadomość
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 722
Skąd: c.k
Wysłany: |15 Sie 2018|, o 21:44   

Kup sobie miernik cieśnienia doładowania - nawet taki tani do pneumatyki i zobacz jak to działa w czasie jazdy
_________________
AEL INSIDE
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |16 Sie 2018|, o 22:28   

U mnie problem mocy jakby rozwiązany.
Zdemontowany cały wydech i okazało się, że w katalizatorze trochę sadzy, nie za wiele ale pod światło większość kanalików zapchana. Płukanie, suszenie i montaż - samochód od 2 tygodni jest ok.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
minik1988 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Dominik
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 11
Skąd: Orawka
Wysłany: |18 Sie 2018|, o 06:35   

U mnie właśnie nie ma kata i w tym problem.... Wczoraj jeszcze siedziałem i myślałem i zaglądałem jeszcze do przewodu między kolektorem i czujnikiem doładowania był drożny i w ogóle brak w nim oleju czy syfu lecz metalowa rurka która wystaje z kolektora była całkowicie zatkana....przetkalem ja drutem od miga lecz 1.2mm nie było szans dopiero 1.0mm. ale i tak to nic nie dało auto dalej jeździ jak jeździło...
_________________
Było A6 C4 AEL Limo ośka
Jest a6 c4 Avant 2.5TDI AEL ośka 97"
Chce jeszcze jedno C4 lecz w Q, silnik tylko 2.2t, 2.8 najlepiej ACK, 4.2 V8, 2.5TDI
 
     
lesnik1892 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Trakcja: Ośka
Wiek: 25
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 21
Skąd: Zaszczytowo
Wysłany: |28 Lis 2018|, o 18:54   

Jak tam sytuacja z autem ? Naprawione ?
 
     
minik1988 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Dominik
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 11
Skąd: Orawka
Wysłany: |4 Kwi 2019|, o 09:42   

witam po zimowej przerwie. Auto stało całą zimę bo nie było czasu nim jeździć. Przyszła wiosna wiec temat słabości mojego ael-a powrócił. Od ostatniego posta praktycznie nic sie nie zmieniło, a podmieniłem czujnik ciśnienia doładowania i n75 bez zmian. Dodatkowo sciągłem turbo i rozkręciłem WG, nic nie zapieczone chodzi w miarę lekko, sprężyście nic nie czuć żeby gdzieś obcierało czy haczyło , na powierzchni styku grzybka z otworem żadnych wżerów. skręciłem wszystko na nowych uszczelkach i dalej d...a.
_________________
Było A6 C4 AEL Limo ośka
Jest a6 c4 Avant 2.5TDI AEL ośka 97"
Chce jeszcze jedno C4 lecz w Q, silnik tylko 2.2t, 2.8 najlepiej ACK, 4.2 V8, 2.5TDI
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13