ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Logi do oceny
Autor Wiadomość
kuba2311 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |18 Mar 2019|, o 18:16   [A6-2.5TDI AEL] Logi do oceny

Witam. Panowie mam problem od samego początku jak kupiłem swoją A6.
Autko jest słabe - przynajmniej tak mi się wydaje. Mam wrażenie, że zaczyna przyspieszać dopiero od 2800-3000tys, ale wtedy zaczyna też mocno dymić.
Kopci w sumie delikatnie nawet przy 2tys obrotów. Rozpędza się do około 200km/h licznikowych, także chyba z tym nie jest tak źle?
Ale irytuje mnie to dymienie i mułowatość silnika w normalnym zakresie obrotów.

Czy mogę prosić o ocenę logów?
Od czego mógłbym zacząć go diagnozować? Powiem tylko, że do tej pory sprawdziłem szczelność węży, wężyków i wszystko wydaje się być OK.

Grupa 000
000 statyczne
000 basic
000 dynamiczne


Grupa 001
001 statyczne
001 basic
001 dynamiczne


Grupa 003
003 statyczne
003 basic
003 dynamiczne


Grupa 007
007

Grupa 008
008 dynamiczne

Grupa 010
010 dynamiczne

Grupa 011
011 statyczne
011 dynamiczne

Grupa 013
013
 
     
Paaweell 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 53
Skąd: W-wa
Wysłany: |18 Mar 2019|, o 19:41   

Turbo bardzo wolno wstaje i nie osiąga ciśnienia zadanego. Wszystkie nieszczelności na pewno wyeliminowałeś? Sprawdź dokładnie węże pod opaskami zaciskowymi i na łączeniach. Sprawdź też zawór N75.
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1023
Skąd: Warszowice
Wysłany: |18 Mar 2019|, o 20:03   

Ja bym raczej stwierdził że coś jest ze sterowaniem ciśnienia doładowana, do sprawdzenia wszystkie przewody które idą do N75 również sam n75 może być niesprawny, sprawdzić szczelność zaworu EGR.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13