[A6 C4] Zawarcie, pomoc w lokalizacji

szajba
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-07-05, 20:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów wlkp.

[A6 C4] Zawarcie, pomoc w lokalizacji

Post autor: szajba »

Witam,zacznę od tego że ratuje trupa, który obecnie stoi już 3 miesiąc i jest regularnie odpalany. wszystko wskazuje na to że mam u siebie zwarcie, nie wiem kiedy dokładnie do tego doszło, ale była wyciagana nagrzewnica, później wyszly problemy z odpalaniem. okazało sie że ECU pływa w wodzie, po wymianie jest teoretycznie ok, auto odpala i nie gaśnie.

W między czasie zauwazulem brak obrotomierza i brak połowy podświetlania licznika, nie wiem co było przyczyną braku podświetlenia, ale chyba coś spaliło żarówki, po podmianie na drugie zegary wyszło że sygnał z ECU na obrotomierz jest zwarty do plusa. Z nowym przewodem obroty wróciły. szczęśliwy ze juz ogarnięta elektryka poskładałem środek. Teraz wyszlo że gdy auto się nagrzeje, przekaźnik świec żarowych zaczyna grać "tiruriruriru" i jest to ewidentnie występowanie zwarcia pod wpływem drgań, gdy załącza się przekaźnik i praca silnika się zmienia, idą też zaklucenia na głośniki, charczenie rytmem podobne do przekaźnika.

Dodam tylko że przy szukaniu problemu z obrotomierzem, wszystkie kostki i mamy były traktowane kontakt isol.

Biorąc wszystkie fakty w kupę ewidentnie jest zawarcie, pytanie tylko w którym miejscu mogą byc koło siebke te wszystkie przewody... Nie uśmiecha mi się zrzucanie deski teraz gdy wszystko poskładałem. Przepraszam za chaotyczny styl, ale piszę z telefonu.

Pozdrawiam
szajba
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-07-05, 20:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów wlkp.

Post autor: szajba »

Zero pomysłów ?
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

Właśnie przez ten chaotyczny styl ciężko zrozumieć o co w ogóle chodzi. Jeśli podejrzewasz problem z przekaźnikiem to go po prostu wymień. Niestety cała wiązka jest pod półką kierowcy i pod deską. Część zobaczysz po zdjęciu półki a resztę po zdjęciu deski. Zdjąć deskę to jest 1,5-2h roboty.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”