ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] Zawarcie, pomoc w lokalizacji
Autor Wiadomość
szajba 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,500
Imię: piotr
Trakcja: Ośka
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Gorzów wlkp.
  Wysłany: |4 Mar 2019|, o 21:53   [A6 C4] Zawarcie, pomoc w lokalizacji

Witam,zacznę od tego że ratuje trupa, który obecnie stoi już 3 miesiąc i jest regularnie odpalany. wszystko wskazuje na to że mam u siebie zwarcie, nie wiem kiedy dokładnie do tego doszło, ale była wyciagana nagrzewnica, później wyszly problemy z odpalaniem. okazało sie że ECU pływa w wodzie, po wymianie jest teoretycznie ok, auto odpala i nie gaśnie.

W między czasie zauwazulem brak obrotomierza i brak połowy podświetlania licznika, nie wiem co było przyczyną braku podświetlenia, ale chyba coś spaliło żarówki, po podmianie na drugie zegary wyszło że sygnał z ECU na obrotomierz jest zwarty do plusa. Z nowym przewodem obroty wróciły. szczęśliwy ze juz ogarnięta elektryka poskładałem środek. Teraz wyszlo że gdy auto się nagrzeje, przekaźnik świec żarowych zaczyna grać "tiruriruriru" i jest to ewidentnie występowanie zwarcia pod wpływem drgań, gdy załącza się przekaźnik i praca silnika się zmienia, idą też zaklucenia na głośniki, charczenie rytmem podobne do przekaźnika.

Dodam tylko że przy szukaniu problemu z obrotomierzem, wszystkie kostki i mamy były traktowane kontakt isol.

Biorąc wszystkie fakty w kupę ewidentnie jest zawarcie, pytanie tylko w którym miejscu mogą byc koło siebke te wszystkie przewody... Nie uśmiecha mi się zrzucanie deski teraz gdy wszystko poskładałem. Przepraszam za chaotyczny styl, ale piszę z telefonu.

Pozdrawiam
 
     
szajba 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,500
Imię: piotr
Trakcja: Ośka
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Gorzów wlkp.
Wysłany: |8 Mar 2019|, o 20:00   

Zero pomysłów ?
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Wiek: 23
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 113
Skąd: Serock
Wysłany: |9 Mar 2019|, o 07:37   

Właśnie przez ten chaotyczny styl ciężko zrozumieć o co w ogóle chodzi. Jeśli podejrzewasz problem z przekaźnikiem to go po prostu wymień. Niestety cała wiązka jest pod półką kierowcy i pod deską. Część zobaczysz po zdjęciu półki a resztę po zdjęciu deski. Zdjąć deskę to jest 1,5-2h roboty.
_________________
Daewoo Lanos 1999r 1.6 SX BYŁ
Opel Astra GTC 2007 1.7 CDTI BYŁA
Audi A6 C4 2.6 V6 1994r JEST I BĘDZIE
SEAT Arosa 1999 1.0 MPi JEST


https://www.facebook.com/AudiA6C4FonfiGarage/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14