ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.3 AAR] Gaz bingo m zestaw
Autor Wiadomość
Rafal200 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 54
Skąd: zamość
  Wysłany: |28 Lut 2019|, o 23:27   [100-2.3 AAR] Gaz bingo m zestaw

Witam Panowie obecnie mam Gaz na śrubę ciężko to wyregulowac poprawnie ,czy ma ktoś założone coś takiego https://allegro.pl/oferta/bingo-m-uklad-sterujacy-kme-nowy-komplet-slask-7166278267. Jak tak chciał bym zeby ktos sie wypowiedział jak to się sprawuje pzdr
Ostatnio zmieniony przez Rafal200 |28 Lut 2019|, o 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: |1 Mar 2019|, o 21:58   

Miałem to w 2.8 teraz mam sekwenta.Mysle ze szkoda kasy może lepiej juz blosa bo we wtrysku mechanicznym chyba nic lepszego nie wymyslisz.
U mnie na początku była śruba później dołozyłem bingo i wielkiej różnicy nie było może był troche płynniejszy.Miałem podłaczoną 1 sonde i TPS oczywiście trzeba mieć kabel i program
https://kme.eu/download,downloads,17.html
żeby go skonfigurować co też może stanowić problem.W 2.8 tps jest liniowy a w 2.3 włącznik b.jałowego i max obciązenia co ogranicza działanie krokówki od gazu i liczy praktycznie od sondy.Kolega zakładał u siebie taki emulator do ke-jetronika bo miał problemy z obrotami i mu to super pomogło
https://allegro.pl/oferta/emulator-odciecie-paliwa-bosch-ke-jetronic-aeb-377-7532266901
P.S Dobry gazownik powinien ogarnąć regulacje gazu w k jecie ewentualnie zapraszam do iławy :-D
Ostatnio zmieniony przez waldemaister |1 Mar 2019|, o 22:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rafal200 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 54
Skąd: zamość
Wysłany: |2 Mar 2019|, o 21:09   

Właśnie wiem że najlepszy jest blos kupiłem ostatnio blosa Ale u mnie w Zamościu nikt tego ogarnąć nie umiał , a ten emulator dobry jest ? On odcina całkiem paliwo a w kjetronie nie jest najlepiej jakoś odcinają paliwo w taki sposób że po przeliczeniu na Gaz odcina paliwo od wtryskiwaczy Ale paliwo i tak grąży przez rozdzielacz ?,z chęcią bym przyjechał ale trochę daleko

[ Dodano: |2 Mar 2019|, o 21:15 ]sory nie doczytałem w tej aukcji to właśnie tak działa jak napisałem wyżej to jak u mnie tego nie ma to pompka na gazie nie chodzi nie ma jakiejś innego patentu żeby pompka chodziła bez tego emulator ??u mnie jest taka puszka tylko na niej pisze stag 50 sonda lambda i to jest odłaczone poprzedni właściciel mówił że się zepsulo
Ostatnio zmieniony przez Rafal200 |2 Mar 2019|, o 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 903
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |3 Mar 2019|, o 18:55   

styczność miałęm z tym tylko w seicento 900 na monowtrysku i raczej do takiego zasilania jest to przeznaczone
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: |4 Mar 2019|, o 08:46   

O blosie można znaleźc fajne opisy dzięki którym sam byś spokojnie ogarną montaż i regulacje mi osobiście może ze 3 razy trafiło regulować blosa.Co do tego emulatora to doświadczenia u kolego opisałem bo u niego był ciągły problem z wolnymi obrotami i po założeniu emu jest ok.Przy tym rozwiązaniu paliwo krąży w rozdzielaczu ale jest obnizone ciśnienie i nie otwiera wtrysków przez co nie podaje paliwa. U Ciebie wyłączana jest pompa.Jeżeli chodzi wszystko ok to nic nie zmieniaj.
Ten stag 50 to w sumie zadziałał prawidłowo czyli sie zepsuł :-D W wiekszości przypadków układ z samą śrubą działął lepiej, to potrzebne było tylko do przeglądów ze względu na spaliny bo miał teoretycznie kontrolować skład poprzez sonde.W porzednim audi c3 2.2 quattro miałem na samej srubie i chodziła jak żyleta.
owszem zadarzało się kichnięcie w dolot ale trzeba pamietac o układzie zapłonowym w idealnym stanie i odpowiednio wydajnym reduktorze.


:q:
Ostatnio zmieniony przez waldemaister |4 Mar 2019|, o 08:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rafal200 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 54
Skąd: zamość
Wysłany: |4 Mar 2019|, o 09:18   

Układ zapłonowy wymieniam na czas mi chodzi o to że załóżmy jadę puszczam go na luz to obroty spadają do 200 i z powrotem wracają na 800 i 3 razy zdazyl mi się strzał ze wywaliło mi jeden wtrysk z gara ale po wciśnięciu go na miejsce działał poprawnie to pewnie dlatego że pompka na gazie Nie chodzi i robi się ta próżnia i cofa się płomień i eksplozja

[ Dodano: |4 Mar 2019|, o 09:27 ]
Reduktor mam do 100kw czyli norma się mieści do tego Silnika większy by był lepszy ????.Masz może gdzieś instrukcję do montażu blosa bo ja znalesc nie mogę
Ostatnio zmieniony przez Rafal200 |4 Mar 2019|, o 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: |5 Mar 2019|, o 23:51   

Widziałem że zadałeś pytanie jak działą emulator.
We wtrysku mechanicznym można wyłączyć podawanie benzyny do silnika na dwa sposoby
1 wyłaczenie pompy paliwa
2 zmiejszeniem ciśnienia paliwa podowanego na wtryskiwacze właśnie tym emulatorem który podłacza sie do regulatora cisnienia paliwa w rozdzielaczu pompa pozostaje właczona przez co jest przepływ paliwa przez rozdzielacz.
https://www.agsiedlik.pl/...ronic-i916.html
http://www.protecdigital.pl/SCHEMATY/PD45.pdf
Może to ci cos podpowie akurat inne urzadzenia ale zasada ta sama
Tak jak pisałem to doświadczenia kolegi z tym emulatorem miał problemy właśnie z wolnymi obrotami i po założeniu tego i podłaczeniu normalnie pompy silnik chodzi jak zegarek.

P.S.Niedługo bede przerabiał ten emulator w C3 2.3 NF za ok.2-3tygodnie to będe wiedział wszystko dokładnie
Ostatnio zmieniony przez waldemaister |5 Mar 2019|, o 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rafal200 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 54
Skąd: zamość
  Wysłany: |6 Mar 2019|, o 16:53   

Mam pomysl zeby niezakladac emulatora narazie zeby zobaczyc jak bedzie sie sprawowac moj patent jest taki .jak bym ogarnąć na gazie ze pompka by chodziła i np na bezynie na wylonczonym silniku odpiol bym kostkę 2 pionowa od regulatora ciśnienia paliwa i odpalił na lpg to wtedy by chyba zablokował benzynę i paliwo by krozylo jak bym chciał jeździć na pb podłącza to wtyczkę i przyłączam w samochodzie na pb i chula na bezynie czy źle myślę ?

[ Dodano: |6 Mar 2019|, o 16:56 ]
Bo na wylonczonym silniku wtryski chyba raczej odcina i wtedy jest moment na odpiecie kostki żeby na lpg ich nie otworzylo

[ Dodano: |6 Mar 2019|, o 20:20 ]
Rafal200 napisał/a:
Mam pomysl zeby niezakladac emulatora narazie zeby zobaczyc jak bedzie sie sprawowac moj patent jest taki .jak bym ogarnąć na gazie ze pompka by chodziła i np na bezynie na wylonczonym silniku odpiol bym kostkę 2 pionowa od regulatora ciśnienia paliwa i odpalił na lpg to wtedy by chyba zablokował benzynę i paliwo by krozylo jak bym chciał jeździć na pb podłącza to wtyczkę i przyłączam w samochodzie na pb i chula na bezynie czy źle myślę ?

[ Dodano: |6 Mar 2019|, o 16:56 ]
Bo na wylonczonym silniku wtryski chyba raczej odcina i wtedy jest moment na odpiecie kostki żeby na lpg ich nie otworzylo ?????
 
     
Rafal200 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 54
Skąd: zamość
Wysłany: |8 Mar 2019|, o 19:59   

Witam zaszalałem z tym żeby odpinać kostkę od ciśnienia paliwa już teraz zaczaiłem jak to działa tylko mam pytanie do Ciebie czy po założeniu emulatora nie będzie brał trochę benzyny na lpg? .po przeczytaniu trochę postów dużo ludzi pisze że bieze im trochę benzyny ?pzdr
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13