ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mas0n
|28 Lut 2019|, o 10:02
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.5TDI AAT] [FWD-AUT.] Odpalanie
Autor Wiadomość
kajoj 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 112
Skąd: Toruń
Wysłany: |28 Lut 2019|, o 09:55   [100-2.5TDI AAT] [FWD-AUT.] Odpalanie

Witam ma problem ,rozrząd był robiony jest wszystko ustawione na znaki,problem dotyczy odpalania w plusowych temperaturach jak nie grzeją świece,kat ustawiony na 4,5stopnia pompa była u pompiarza na uszczelnienie,powiem tak że przed uszczelnieniem było wszystko ok.Jak postoi dobę to czasami 3-5obrotow żeby odpalił,pracuje równo.Po 4godzinach odpala ok,więc nie wiem już co może być przyczyną silnik aat,wtryski 0,210 wym 2lata temu

//Temat przesunięty z napędów
mas0n
Ostatnio zmieniony przez mas0n |28 Lut 2019|, o 10:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
LuzaQ 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2496
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |28 Lut 2019|, o 19:27   

ja tak mialem jak mi sie paliwo z pompy cofalo z uwagi na nieszczelnosc w ukladzie zasilania.
_________________
Rym cym cym, z rury czarny dym.
 
     
kajoj 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 112
Skąd: Toruń
Wysłany: |28 Lut 2019|, o 19:35   

Cały układ sprawdzić od pompy powrót-filtr-zbiornik?
 
     
LuzaQ 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2496
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |1 Mar 2019|, o 18:28   

masz przezroczysty przewod z filtra do pompy ? obserwowac ten odcinek przed odpaleniem. podczas pracy na zimnym i pozniej po zdrowym nagrzaniu silnika, oraz pozniej po tuz po zgaszeniu i pozniej np na nastepny dzien jak bedzie będa bomble to mozna rozpoczynac dalsze dochodzenie jak nie bedzie nic to szukac przyczyny w czym innym.
_________________
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Ostatnio zmieniony przez LuzaQ |1 Mar 2019|, o 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kajoj 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 112
Skąd: Toruń
Wysłany: |3 Mar 2019|, o 07:30   

Wczoraj było wieczorem +3 stopnie chciałem uruchomić samochód odpalił po 3-4razem krecenia ale dlaczego nie zapaliła się kontrolka od świec żarowych i nie zagrzał,czy do wymiany czujnik?Dzisiaj sprawdzę oporność,przeważnie wł się jak było na minusie.Dzisiaj +6 stopni odpala odrazu ale świece się zagrzały ikona się zapaliła
Ostatnio zmieniony przez kajoj |3 Mar 2019|, o 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 719
Skąd: c.k
Wysłany: |3 Mar 2019|, o 13:10   

ustaw jeszcze raz kąt wtrysku VAGiem albo VCDS na ok 60-70 jednostek w Basic Settings i bedzie odpalac od strzała
_________________
AEL INSIDE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15