[100 C4] Auto "muli"

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii forum a powinno być w dziale "Techniczne"
ank4rze
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-05-12, 21:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wielkopolska

[100 C4] Auto "muli"

Post autor: ank4rze »

Dane techniczne. A6c4 94r, 2.0 ABK Automat gaz+benzyna. 110km

Witam.
Nie wiem czy pisze w dobrym miejscu, proszę o wyrozumiałość :)

Mam problem z moją A6, auto 'muli' co to konkretnie oznacza. Postaram się to jak najprościej opisać. Podczas drogi, odpalania auto mi muli mogę wciskać gaz do dechy a auto nieznacznie nabiera prędkości zbiera się niemiłosiernie wolno, właściwie toczy się do przodu z prędkością 20...25...30... i tak dalej. na tym muleniu rozpędzi się do tych 60 czy 80 ale chwilę to zajmuje na prostym odcinku drogi. Czasem wystarczy przejechać z 100metrów by z jazdy zamulonej w ciągu dwóch sekund wskoczyć na swoją normalną moc i jechać już "żwawo". Niestety czasem wystarczy zatrzymać się na zakręcie by znów go przymuliło. Jeżdżąc dzień w dzień tą samą trasą muliło go przeważnie w tych samych miejscach, głównie były to zakręty o 90stopni. Próbowałem jeździć na niższych biegach.
Postanowiłem znaleźć problem bo właściwie to jest taka jedyna największa wada tego samochodu. Pierw padło na sprawdzenie czy wszystko ok z świecami stykami itp (świece wymienione, styki ok), potem padło na przepływomierz tam był jeden problem ale po jego wyeliminowaniu problem nie zniknął. Ostatnią rzeczą którą zrobiłem było sprawdzenie parownika, pomimo grzania auta pozostawał zimny, miał też swoje lata. Wymieniony na nowy, normalnie się zagrzewa ale problem występuje nadal.
Po ostatniej trasie jak już dojechałem był przymulony i takiego go zostawiłem, odpalając go dziś było tak samo czyli przymulony utrzymuje wtedy obroty na poziomie 800 (normalnie około 1500, mam nagrany filmik jak to wygląda jak brzmi praca silnika linki na dole) grzał się z 15minut, dopiero gdy przytrzymałem gaz na 2000 obrotów przez minutę wskoczył na normalną pracę.
Jeśli chodzi o benzynę na której nie jeżdżę za często też go przymula ale już rzadziej.
Problem występuje nie tylko w zimne dni ale też w środku lata też tak się działo (ale już rzadziej)

Tutaj linki z pracą:

Zamulony: https://www.youtube.com/watch?v=XOvUYL5fcDM

Normalnie działający: https://www.youtube.com/watch?v=CnX9pzo0JNc

Jeżeli ktoś miał jakieś rady, lub sam przeszedł przez ten problem bardzo bym prosił o jakąś radę z góry dziękuję.
mate1957
Mechanik
Mechanik
Posty: 121
Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: mate1957 »

Nie chce wprowadzic w blad wiec poczekaj na opinie innych ale moze jakis silniczek krokowy? Jamialem podobnie w aucie innej marki. W audi mam tylko stycznosc z tdi. Przede wszystkim moim zdaniem musisz wyeliminowac problem na benzynie bo gaz jest paliwem alternatywnym. Mysle ze to jakas pierdola bedzie nic szczegolnie drogiego tylko kwestia co. Moze jakis czujnik polozenia przepustnicy silnik krokowy mi takie rzeczy przychodzą na myśl
Awatar użytkownika
waldemaister
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2017-07-01, 23:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Iława

Post autor: waldemaister »

Sprawdz jak zaczyna mulić czy spaliny z tłumika normanie wylatują bo może katalizator sie zapychać jak go oczywiscie jeszcze masz albo jest pękniety i zapycha gruzem przelot podobnie może robić oberwany tłumik w środku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”