ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Brak ciepłego powietrza w kabinie
Autor Wiadomość
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: zamość
  Wysłany: |9 Lut 2019|, o 16:08   [100 C4] Brak ciepłego powietrza w kabinie

Witam panowie mam problem z ogrzewaniem przy minusowych temp nie leci ciepłe powietrze przy plusowych niema żadnego problemu asz pazy dodam zwykły nawiewu bez klimy .dodam że przy silniczku wentylatora niemam klapki .nagrzewnica wymieniona w tamtym roku .termostat chyba odpada gorny waz goracy dolny zimny .temp silnika w mieście 80-87 na trasie 75-80 czujnik 3 pinowa pin auto check odłączony wiec czujnik pewnie uszkodzony .czy ktoś wie w czym moze problem?
Ostatnio zmieniony przez Rafal200 |9 Lut 2019|, o 17:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 716
Skąd: c.k
Wysłany: |9 Lut 2019|, o 19:43   

A odpowietrzyłeś nagrzewnice ? - srubka na weżach
_________________
AEL INSIDE
 
     
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: zamość
Wysłany: |9 Lut 2019|, o 19:59   

Niema właśnie tej śrubki ale luzowalem opaskę przy nagrzewnicy i podwazalem waz zeby powietrze uciekło .moim zdaniem jak by byl uklad zapowietrzona to by nawet na dodatnich temp na dworze by tez niegrzalo

[ Dodano: |10 Lut 2019|, o 12:06 ]

Panowie co to jest za klapka ,nie mam jej założonej

[ Dodano: |10 Lut 2019|, o 12:08 ]
Jaka ona spełnia funkcje
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 29
Skąd: Iława
Wysłany: |12 Lut 2019|, o 22:11   

Masz gaz załozony?Obieg reduktora zabiera sporo z obiegu nagrzewnicy o ile jest tak podłaczony ale najcześciej jest mozna wtedy lekko przykryzować obieg reduktora.Miałem podobny problem w moim 2.8 ale dołożyłem pompe elektryczną obiegową i teraz jest super nie ma problemu na wolnych obrotach zawsze grzeje.
Ta klapa zamyka dopływ powietrza jak pokrętło nawiewu zamkniesz do końca
Ostatnio zmieniony przez waldemaister |12 Lut 2019|, o 22:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: zamość
Wysłany: |12 Lut 2019|, o 23:03   

Tak mam gaz i jest podłączone jak mówisz węże wychodzą z nagrzewnicy i reduktor jest pod nie podłączony trojnikami mogl bys mi wytłumaczyć jaka pompe bym musiał kupić i jak to podlaczyc

[ Dodano: |12 Lut 2019|, o 23:05 ]
A jak ustawie wentylator na Maxa to ta klapka otwiera się na maxa czy do jakiegoś pewnego zakresu ?
Ostatnio zmieniony przez Rafal200 |12 Lut 2019|, o 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 29
Skąd: Iława
Wysłany: |14 Lut 2019|, o 20:06   

Klapka otwiera sie na maksa bodajrze juz na 1 biegu wentylatora.
Pompke ja mam od jakiegos mercedesa podobne sa w vw t4
https://allegro.pl/oferta/elektryczna-pompa-wody-audi-a4-opel-omega-vectra-7614970301
wpinasz ja tak zeby zaciagała płyn z głowicy i tłoczyła do nagrzewnicy ja mam podłaczony tuz przed trojnikiem do reduktora dodatkowo skryzowałem przy reduktorze krociec na chyba 8mm.Pompe podlączasz plus po zapłonie.Można dogrzewac samochód na postoju bez właczenia silnika :lol: oczywiscie jak jest silnik rozgrzany.Bardzo szybko tez rozgrzewa sie reduktor.Umnie działo to naprawde rewelacyjnie teraz mam założone webasto z pilotem :mrgreen: to wogóle jest bajka.
Ostatnio zmieniony przez waldemaister |14 Lut 2019|, o 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: zamość
Wysłany: |15 Lut 2019|, o 23:31   

Aha rozumiem a webasto oryginalne zakładałeś czy z jakiegoś innego samochodu ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14