ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Wymiana licznika na długi + obrotomierz
Autor Wiadomość
Edek_21 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAS
Pojemność silnika: 2400
Imię: Edek
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Sty 2019
Posty: 2
Skąd: Radom
  Wysłany: |30 Sty 2019|, o 09:27   [100 C4] Wymiana licznika na długi + obrotomierz

Witam.
Posiadam Audi 100 C4 2.4D i mam tam krótkie zegary z dużym zegarkiem analogowym zamiast obrotomierza. Słyszałem że bez większych problemów da się zamontować długie zegary i teraz jak jest z kostkam w liczniku, czujnikami i co ogólnie trzeba przerabiać. Da się do tego silnika podpiąć obrotomierz bo nie wiem czy w ogóle z nim wychodziły. Potrzebuje tak łopatologiczny opis ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć takiej dokładniejszej instalacji.
Z góry dzięki.
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 115
Skąd: Wałcz
Wysłany: |31 Sty 2019|, o 16:29   

W skrócie kupujesz zegary I podlaczasz :mrgreen: patrzysz co działa a co nie. Teoretycznie musisz pociągnąć od obrotomierza przewód (chyba że jest w oryginale, to że masz zegary malowyposazone nie oznacza że nie będzie wszystkich kabli) ja np miałem pociągniete oryginalnie do ciśnienia oleju i temp oleju. Kostki z tyłu są takie same. Jak kupisz ac bc a nie miałeś ac to już większą zabawa jeżeli Ch esz żeby wszystko działało jak powinno, dużo przekaźnikow I zabawy ale do zrobienia. Najlatwiej to zmasowac niektóre przewody żeby nie wyskakiwaly błędy. Musisz zobaczyć jakie kable masz a jakie nie. Wtedy można pogadać czego brakuje a czego nie. Dokaldnanie bc to banał.
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3656
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |4 Lut 2019|, o 10:30   

no tak nie do konca banal dolozenie bc
patrz o jaki silnik chodzi..
nie wiem czy tam wogole sterownik silnika jest wiec skad chcesz wziasc sygnal spalania?
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 115
Skąd: Wałcz
Wysłany: |4 Lut 2019|, o 20:45   

Sygnał spalania to chyba ten są co z przeplywki.
No gdy porównany z dołożenie AC ale takim konkretnym że wszystkim ze działało w 100% to jednak bc raczej łatwiejsze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13