ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Q] Znosi przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |18 Sty 2019|, o 18:37   [Q] Znosi przy przyspieszaniu

Witam ponownie wszystkich bardzo serdecznie. Jak w temacie. Problem pojawił się praktycznie z dnia na dzień. Kierownica pochylona jest na prawą stronę ale auto idzie względnie prosto. Jak dam gazu kierownica się prostuje i auto zaczyna znosic w lewo. Odpuszczam gaz i kierownica znow się skreca i auto wraca. Końcówki drążka sprawdzone, jedna miała luz, została wymieniona wiec teraz są ok a auto bez zmian. Gdzie szukać problemu?
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 21
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 134
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 14:31   

Ja bym chyba zaczął od sprawdzenia zbieżności i geometrii - ale lepiej poczekaj na wypowiedzi doświadczonych kolegów :)
 
 
     
TheStig95 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Wiek: 23
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 100
Skąd: Serock
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 15:05   

Ewidentny luz na wahaczu.
_________________
Audi A6 C4 2.6 V6 1994r
https://www.facebook.com/AudiA6C4FonfiGarage/
 
     
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 17:23   

Dziś bylem na kolejnych szarpakach... Kolejni fachowcy mówią ze wszystko jest sztywne... dziś wręcz próbowali mi wmówić że na siłę szukam problemu bo z autem wszystko ok. To wysłałem pana mechanika na przejażdżkę. Wrócił jakiś spokojniejszy i jakby pobladł xD. Stwierdził ze amortyzatory... To możliwe?
 
     
STANLEY 
Czeladnik
Stanley



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Stanisław
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 86
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 17:56   

Ja obstawiam na gumotuleje ławy te które wkrecane są w podluznice. Skoro mówili że amortyzatory to sprawdzili je na trzepakach? Moim zdaniem nic do tego nie mają.

[ Dodano: |19 Sty 2019|, o 18:00 ]



Dokładniej te które widać na zdjęciach
_________________
Głową muru nie rozwalisz
 
     
hamish 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771cm^3
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 90
Skąd: Chełm
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 19:19   

Miałem tak w B4, gdy przerdzewiał i urwał się gwint nakrętki trzymającej amortyzator. Może tutaj masz to samo?
 
     
q_dancer1 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 117
Skąd: opolskie
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 20:53   

Ja dałem sobie spokój z szarpakami. W C4 nic nie da się wybadać, a diagności nic nie potrafią znaleźć. Ma to swoje dobre strony, przy przeglądzie zawsze wszystko jest ok ;-)
 
     
Surchon 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Michał
Trakcja: Quattro
Wiek: 21
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 134
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: |19 Sty 2019|, o 21:32   

STANLEY napisał/a:
Ja obstawiam na gumotuleje ławy te które wkrecane są w podluznice. Skoro mówili że amortyzatory to sprawdzili je na trzepakach? Moim zdaniem nic do tego nie mają.

[ Dodano: |19 Sty 2019|, o 18:00 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/108/e0487a7747609a68m.jpg]Obrazek[/URL]

[url=https://images91.fotosik.pl/109/3441d1139ce9d8d6m.jpg]Obrazek[/URL]
Dokładniej te które widać na zdjęciach


Ja je miałem bardzo wyjechane i nie było takich objawów. Jedyne co to były stuki przy niektórych hamowaniach czy przyspieszeniach. Ale potwierdzę, że diagności to tutaj nic nie widza :D
 
 
     
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |20 Sty 2019|, o 17:23   

nakretka niestety jest przykrecona i trzyma, co do tych gumotulei nie mam pojęcia w jakim sa stanie. Sprawdzę jutro i dam znac panowie
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 716
Skąd: c.k
Wysłany: |20 Sty 2019|, o 18:47   

Predzej poduszki skrzyni lub silnika masz też wyrąbane także z kazdym dodaniem gazu cały zespół napedowy sie przesuwa ...
A tuleje sanek pewnie też masz wyrąbane
Ogólnie to nie są duże koszta to wszystko kupić nowe (poduszki i tuleje (ok 400zł) ,ale problem jest z wymianą tego i tu trzeba jechać do jakiegoś warsztatu. PS jak drży ci buda poduszki od silnika w aelu mozna zastąpić tanszymi od benzyny 5 cylindrowej.
_________________
AEL INSIDE
 
     
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |21 Sty 2019|, o 18:44   

Ok sprawdze to bo akurat sie wybieram na garaż. Akurat rozbieram na czesci a6c4 ael wiec poduchy bede mial silnika
 
     
LuzaQ 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2496
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 56
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |21 Sty 2019|, o 21:18   

Dodek napisał/a:
Predzej poduszki skrzyni lub silnika masz też wyrąbane także z kazdym dodaniem gazu cały zespół napedowy sie przesuwa ...
A tuleje sanek pewnie też masz wyrąbane
Ogólnie to nie są duże koszta to wszystko kupić nowe (poduszki i tuleje (ok 400zł) ,ale problem jest z wymianą tego i tu trzeba jechać do jakiegoś warsztatu. PS jak drży ci buda poduszki od silnika w aelu mozna zastąpić tanszymi od benzyny 5 cylindrowej.
stuki takie cos bedzie powodowac ale nie znoszenie.
_________________
Rym cym cym, z rury czarny dym.
 
     
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |12 Lut 2019|, o 20:32   

A więc panowie. Przyczyną był amortyzator. Wymieniłem i znow jest ok. Nie wierzylem ze to moze być amortyzator a jednak. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 716
Skąd: c.k
Wysłany: |12 Lut 2019|, o 21:56   

mate1957, ale co z nim było nie tak - był krzywy czy stracił tłumienie ?
_________________
AEL INSIDE
 
     
mate1957 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 102
Skąd: Włocławek
Wysłany: |14 Lut 2019|, o 16:07   

Wylal sie i dodatkowo dostal luzu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13