ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
Zakup 100 /A6
Autor Wiadomość
flangernator 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABT
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Szymon
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 0
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: |13 Sty 2019|, o 23:09   Zakup 100 /A6

Witajcie moi drodzy.
Obecnie śmigam 80 B4 2.0 (90km) z 93r. Chciałem przesiąść się na większy i lepiej wyposażony.

Porównałem sobie mój styl jazdy, zapotrzebowanie na pojazd i wiele innych kwestii. Jeżdżę na krótkich odcinkach (2-7km) ale bardzo często. Auta szukam na kolejne minimum 5 lat.
Generalnie o silnikach cały czas czytam ale jakby nie patrzeć to każdy na mój styl jazdy się nada. Byle był przyjazny dla gazu.
Najbardziej interesuje mnie sedan, każdy kolor byle nie niebieski.
Silnik bez różnicy, byle benzyna najlepiej być z gazem
klimatyzacja
podgrzewane przednie siedzenia obowiązkowo. najlepiej bez skóry (nie cierpię).
Najlepiej automat ale manual też wezmę :)
quattro by się przydało
Reszta bajerów jak będzie to fajnie, jak nie to płakać się będę.
Oczywiście z niektórych elementów mogę zrezygnować... lepiej mieć quatro niż podgrzewane siedzenia :)

Gdyby ktoś z forumowiczów miał na sprzedaż to proszę dać znać. Ew. jakieś ogłoszenie internetowe.

Ogłoszenia dzielę na 3 dziedziny.
Golas (bez automatu i quatro) nawet z 1.8 czy 2.0


Średni (automat lub quattro) też 1.8 wzwyż

Wypas automat z quatro. najlepiej z mocniejszym silnikiem.

Problemem jest ,że Audi A6 z automatem jechałem dawno temu, ciężko mi ocenić czy działa poprawnie. Dla porównania miałem okazję przejechać się ostatnio Passatem B5 2.0 (115) ze starym automatem (nie tip czy multi)

Przeglądałem oferty z całego kraju ale mało tego, problem też z moim dojazdem (poważny brak czasu). Więc okolice Ostrowa Wielkopolskiego lub osoba która dojedzie do mnie.
Cena to kwestia tego co auto oferuje czyli stan techniczno-wizualny. Zajechane padła nie chcę, z kolei lalunia to spora kasa ale i to wezmę pod uwagę. W końcu będę na to patrzeć i użytkować kolejne lata.

Nie wiem czy ja mam klapki na oczach czy faktycznie tak jest ale utrzymanie techniczne A6C4 czy 100/C4 to w porównaiu z B4 jest niewiele większe. W w kwestii zawieszenia, hamulce, buda.


Trup:
https://www.otomoto.pl/of...html#345204312c
Jutro dzwonię zapytać ile tam trzeba władować złota. golas

https://www.otomoto.pl/of...html#e9ff8540c5
Po sporych remontach, golas

https://www.otomoto.pl/of...html#e9ff8540c5
Po dzisiejszej rozmowie, sami oceńcie bo jakieś to dziwne.

Właściciel od sierpnia 2018 (kilka miesięcy)
Co robił (sam naprawiał)
Hamulce z tyłu (tarcze + klocki). nikoda + ats
Rozrząd conti + roli ina
nowa pompa wody metteli
Wymienione uszczelki pod kolektorem i klawiaturą reinz
wymieniony płyn hamulcowy
wymieniony płyn chłodniczy
Wady:
kierownica nie stoi prosto (jadąc na wprost jest krzywo)
Coś stuka w przednim zawieszeniu (jedna strona)
Przednie opony "ścięte" na brzegu (pewnie zbieżność)
uszkodzony tempomat
klima nie działa, zwarcie na cewce - wywala błąd na komputerze
Opis działania automatu, na zimnym silniku mułowaty. Niby zmiany biegów nie czuć. Po kikck down lekko czuć zmianę biegów.
Quattro rzekomo nie huczy nie buczy czy zgrzyta, przy ostrym ale powolnym skręcie lekko trzęsie budą(?).
Olej w skrzyni i quatro nie ruszany, nie sprawdzany.
Jeździ B4 80 w TDI.

Generalnie wygląda jakby kupił (otrzymał w rozliczeniu) to auto i po naprawach stwierdził ,że jeszcze trzeba sporo włożyć. Cała kwestia techniczna do ogarnięcia ale poza quatro i skrzynią. Te pożerają najwięcej kosztów w tych modelach, później silnik jest pieniądzożerny.
Ew. chciał fajne auto ale same wstępne naprawy zjadły 1500 zł (części) a włożyć trzeba jeszcze drugie tyle).
Mam jakieś mieszane uczucia. Praktycznie auto 7000k, do wsadzenia 6k (LPG + naprawy).hmmm
Ostatnio zmieniony przez flangernator |13 Sty 2019|, o 23:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 726
Skąd: c.k
Wysłany: |14 Sty 2019|, o 00:49   

szukaj tylko jakieś zadbane 2.8 - ostatnio była z usa z nalotem 40kkm - żal nie brać - nawet bez lpg. Aha szukaj w wiekszych pieniądzach - 10k
A jak nie to bieri camry 3.0 v6 - bezawaryjne mocne, z autometem i niepsujące sie .
_________________
AEL INSIDE
 
     
flangernator 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABT
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Szymon
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 0
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: |14 Sty 2019|, o 00:56   

Dodek napisał/a:
szukaj tylko jakieś zadbane 2.8 - ostatnio była z usa z nalotem 40kkm - żal nie brać - nawet bez lpg. Aha szukaj w wiekszych pieniądzach - 10k
A jak nie to bieri camry 3.0 v6 - bezawaryjne mocne, z autometem i niepsujące sie .


Ten USAir Force jutro obdzwonię.
Kasa to zakładam średnio 10k za mniej to ... golas totalny.
Czas mnie nie goni.
Zapytam przy okazji znajomego co zwozi z De, może coś znajde na mobile.de.
Camry, no nie do końca mi pasuje. Miałem okazję kiedyś jechać.
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 726
Skąd: c.k
Wysłany: |14 Sty 2019|, o 23:48   

Moim skromym zdaniem warto wydac 150zł i kupić sobie miernik lakieru -wiem że nie można wybrzydzać ale c4 bezwywadkowa to skarb na lata. Oczywiście najmniejsze koszta bedzie auto z manualem i bez quattro, ale nie bedzie tragedi.
te z USA chetnie bym przygarnał jakby była blisko a moja by sie wysypała.
co do 2.8 jest spora róznica z 2.6 - to czuć 2.8 jest żywe i chce jechać
_________________
AEL INSIDE
 
     
flangernator 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABT
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Szymon
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 0
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: |16 Sty 2019|, o 01:05   

To jest dla mnie ciekawe
https://www.olx.pl/oferta...html#f408513d5c
Wprawdzie kombi i bez podgrzewanych siedzeń ale reszta na plus, szczególnie kolor.
Drugi koniec polski, 500km do przejechania. Ehhh muszę odpuścić bo nie dojadę.

[ Dodano: |16 Sty 2019|, o 13:09 ]
Dodek napisał/a:
Moim skromym zdaniem warto wydac 150zł i kupić sobie miernik lakieru -wiem że nie można wybrzydzać ale c4 bezwywadkowa to skarb na lata. Oczywiście najmniejsze koszta bedzie auto z manualem i bez quattro, ale nie bedzie tragedi.
te z USA chetnie bym przygarnał jakby była blisko a moja by sie wysypała.
co do 2.8 jest spora róznica z 2.6 - to czuć 2.8 jest żywe i chce jechać


Ta wczorajsza już sprzedana :( . Pojade auto sprawdzićto zabieram zazwyczaj mechanika i lakiernika z miernikiem.

Szukam dalej ale coś czuję ,że tak jak z każdym autem które kupowałem. Potrwa to kilka miesięcy, żeby trafić chociaż w połowie na to co mi odpowiada.
Ostatnio zmieniony przez flangernator |16 Sty 2019|, o 01:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
LuzaQ 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2496
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 76
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |16 Sty 2019|, o 16:07   

Niechcesz diesla ? mam srebrne 2.5 tdi ael avant automat grzane przednie siedzenia materiałowe srodek ładny. Klimatyzacja jest ale ma gdzies pewnie nieszczelnosc bo była nabita ale po połowie lata czynnika nie było.
_________________
Rym cym cym, z rury czarny dym.
 
     
flangernator 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABT
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Szymon
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 0
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: |16 Sty 2019|, o 20:44   

LuzaQ napisał/a:
Niechcesz diesla ? mam srebrne 2.5 tdi ael avant automat grzane przednie siedzenia materiałowe srodek ładny. Klimatyzacja jest ale ma gdzies pewnie nieszczelnosc bo była nabita ale po połowie lata czynnika nie było.

Wybacz ale diesel nie dla mnie. Krótkie odcinki, zimą nie zdąży się zagrzać. Przerabiałem to już w Nissan Terrano 2.7TD, Volvo V40 1.9TD i nawet nowszy Nissan Qashkai 2.0 na odcinkach 2-5km z dłuższymi postojami nie dają rady. Dorzucam ciekawy egzemplarz. Tani ale ... sporo zrobione. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BDWOf.html Dzwoniłem wstępnie zapytać. Trochę dłubaniny kosmetycznej. Bardziej zastanawiam mnie to zgrzytanie na wale. Co to może być i czy kosztowne do usunięcia. Rozrząd za rok trzeba zrobić. Butla LPG ważna jeszcze 2,5 roku.Tyłek był rozbierany (wyjmowanie baku), silnik był wyjmowany i uszczelniany. No kruca wsadził w to kupę szmalu i teraz sprzedaje? Bardziej mnie zastanawia ile jeszcze technicznie trzeba władować i o co zapytać?
Ostatnio zmieniony przez flangernator |20 Sty 2019|, o 19:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13