ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.3 AAR] jak przerobić 2.3 ke-jetronic na wtrysk elektr
Autor Wiadomość
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 16:22   [100-2.3 AAR] jak przerobić 2.3 ke-jetronic na wtrysk elektr

Witam wszystkich, szukam pomocy, bo chciałbym zmienić wtrysk mechaniczny na wtrysk elektroniczny, i moje pytanie, czy ktoś już z Was miał styczność z taką modernizacją?? Pozdrawiam Adam:)
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 997
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 18:45   

Adam,

http://mb201-124.eu/topic...ic/page__st__40

https://www.facebook.com/NGTurbo/

Temat ogarniają spece z Kętrzyna z tego co dobrze pamiętam.
 
     
skwaromir 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1989
Oznaczenie silnika: AEB
Pojemność silnika: 1.8
Imię: Daniel
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 35
Skąd: LLU
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 19:21   

Robiłem u siebie w 80 z silnikiem 3A, samodzielnie konwersje na EFI.
Drugi raz bym się w takie coś nie wtopił. Zrobił bym to tak jak teraz; 2 dni temu przywiozłem sobie AEB. Z mojej perspektywy nie warto.
_________________
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
Ostatnio zmieniony przez skwaromir |1 Sty 2016|, o 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 21:29   

chodzi mi o to co dokładnie jest potrzebne, montażem zajmę się osobiście, dla własnej satysfakcji:)
Ostatnio zmieniony przez Adam |1 Sty 2016|, o 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
dyzio007 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ace-->
Pojemność silnika: jest 2.0
Imię: Daniel
Trakcja: Quattro
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 22:18   

chyba najlepiej ale nie najtaniej było by to postawić na EMU http://fmic.pl/stand-alon...master-emu.html
 
     
skwaromir 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1989
Oznaczenie silnika: AEB
Pojemność silnika: 1.8
Imię: Daniel
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 35
Skąd: LLU
Wysłany: |1 Sty 2016|, o 23:38   

Poszukaj na forum a80 tam jest cały wątek o konwersji na efi.
_________________
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
 
     
Setka123 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: 2.3 AAR
Pojemność silnika: 2.3
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 106
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: |2 Sty 2016|, o 22:16   

Dokładnie jak przerobić to nie jestem w stanie powiedzieć ,bo nie znam się na mechanice za bardzo natomiast wiem ,że jest to dobry patent .U siebie też w 2.3 mam wtrysk elektroniczny już ponad rok czasu i wszystko jest ok ,jedynie mam problem w wolnymi obrotami ,ale to zapewne wina silniczka krokowego a nie wtrysku.
Auto na każdym biegu w pełnym zakresie obrotów jedzie jak należy ,moc w porównaniu do tego co było na kjetronic na pewno nie zmalała ,być może nawet jest jej trochę więcej to trudno powiedzieć.
Wiem ,że były ściągane z Niemiec gniazda rozdzielacza ,że jest sterownik ,kabel usb jest pod skrytką u pasażera kierowcy. I zamiast tego dużego filtra gumowego od rozdzielacza mam wstawiony filter stożkowy ,tyle mogę powiedzieć .
Mój kjetronic całkowicie mi padł do tego stopnia ,że auto wariowało ,obroty skakały jak szalone ,auto chodziło jak traktor ,po zmianie na wtrysk elektroniczny auto chodziło i chodzi jak należy. Za zmianę i części zapłaciłem 1000zł ,lepsze to niż kupienie nowego rozdzielacza boscha który kosztuje ponad 4 tys zł .
 
     
YODA 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Stefan
Trakcja: Ośka
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 11
Skąd: Otwock
Wysłany: |13 Sty 2019|, o 19:58   

można namiary kto dokonał zmiany wtrysku mechanicznego na elektroniczny
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |15 Sty 2019|, o 18:33   

osobiście zakładałem efi do swojego autka 2.3 aar, jeździło to całkiem fajnie, wrzuciłem lpg 4 gen i dalej śmigało fajnie, wrzuciłem turbo i dopiero teraz przyjemnie startuje zadzierając nosek:)
Ostatnio zmieniony przez Adam |15 Sty 2019|, o 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13