ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] Naprawa Licznika Audi A6 C4
Autor Wiadomość
plaplek 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Imię: Piotr
Trakcja: Ośka
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: |14 Lut 2017|, o 13:14   [A6 C4] Naprawa Licznika Audi A6 C4

Hej
Panowie, problem mam taki:
Od znajomego otrzymałem licznik A6 C4, po "naprawie " wykonanej przez druciarza. Licznik choć z angola to fajny, działa AC, BC , po przekodowaniu bez problemu wskazuje benzynę ( spalanie, dystans itp) .
Udało mi się już uruchomić prawie wszystko, problem jest ze wskaźnikiem temperatury, ktoś pociął ścieżki (odbudowałem), poobrywał elementy - to co wiedziałem - uzupełniłem. Brakuje mi jakiegoś elementu od strony wskaźnika - na wejściu z kostki - został widać wyrwany - wskaźnik leży.
Czy któryś z szanownych Kolegów byłby w stanie poratować mnie fotką makro w rejonie wskaźnika temperatury licznika AC BC ? Ma ktoś rozebrany taki licznik , lub dla dobra forum ( i mnie :D ) byłby w stanie coś takiego zrobić ?
Mój licznik mini check się sporo różni i na tej podstawie nie jestem w stanie odbudować tamtego
Z góry dziękuję
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3667
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |15 Lut 2017|, o 08:15   

zrob fotke swojego licznika z mijescem ktorego szukasz.
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
plaplek 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Imię: Piotr
Trakcja: Ośka
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Lut 2017|, o 19:18   

Tak jak pisałem w rejonie kostki koło pozostałego kawałka drucika

 
     
plaplek 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Imię: Piotr
Trakcja: Ośka
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: |16 Lut 2017|, o 20:10   

Posiedziałem sobie .
Wychodzi na to iż w tym miejscu powinien być jakiś kondensator sprzęgający. Podpięty licznik pod Elabs wskazuje zwarcie przy próbie dobrania rezystancji. Wskaźnik temperatury zasilany jest przez mostek 4 rezystorów ok 95r i dalej sterowany poprzez układ uln2003. Pełne wysterowanie ( wskazanie 120stC) osiąga przy 100mA i ok 6.5V
Jutro skoczę do hurtowni , bo takiego drivera nie mam u siebie i podmienię w sobotę. Reszta układu odbudowana.
Niemniej jak ktoś ma taki licznik i makro cyknąć może - wdzięcznym będę .
 
     
plaplek 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Imię: Piotr
Trakcja: Ośka
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: |22 Lut 2017|, o 20:30   

i gotowe
Dzięki Panowie za ... , poradziłem sobie sam.
temat do zamknięcia, ew jako nie wnoszący nic do kosza.
Decyzję zostawiam WAM
 
     
hexman 
Zasłużony klubowicz
Klassiker Weiß C4




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Max
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 291
Skąd: SBI
Wysłany: |23 Lut 2017|, o 08:45   

plaplek, jak rozwiązałeś problem? ;-)
_________________
Biały AAT
 
 
     
jarek1970 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Jarek
Trakcja: Ośka
Wiek: 49
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: |11 Sty 2019|, o 11:13   

Podłączę się pod temat, żeby nie zakładać podobnego.
Chyba mam problem z licznikiem. Pacjent A6 C4 AAH. Póki auto jest na wolnych obrotach nie wywala błędu. Po przekroczeniu 1500-1600 obr/min CHECK wyświetla lampę Alladyna ;-) Ciśnienie sprawdzone manometrem wkręconym w miejsce czujnika ciśnienia - jest elegancko ok. 3 bar a przy przegazówce ok. 4 bar , oczywiście na rozgrzanym silniku.
Czujnik ciśnienia był oczywiście wymieniany - nie pomogło.
Kabel od czujnika zwierałem do masy - błąd na CHECKU dalej wyskakiwał.
Wobec powyższego obstawiam problem w samym liczniku lub na kablu od czujnika do licznika.
Sprawdzę ciągłość tego kabelka, ale jak już będę miał wyjęty licznik, a kabelek okaże się cały, to chciałbym wiedzieć co posprawdzać w liczniku.
Może któryś z kolegów podpowie jak sprawdzić sam licznik ?
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3667
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |11 Sty 2019|, o 15:02   

sprawdziles oba czujniki cisnienia?
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 138
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |11 Sty 2019|, o 15:30   

Tak jak pisze przedmówca są dwa czujniki niskiego i wysokiego ciśnienia kontrolka z żarówką do plusa z akumulatora i przytykasz do czujnika na jednym powinna się palić na zgaszonym silniku a druga nie po odpaleniu na odwrót.
 
 
     
jarek1970 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Jarek
Trakcja: Ośka
Wiek: 49
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: |11 Sty 2019|, o 20:16   

uuuooo matko !!! Sprawdziłem ten czujnik z przodu silnika, na dole tuż nad miską, za chłodniczką, koło koła pasowego.
Owszem czytałem na forum, że może być drugi czujnik w lewej głowicy. Nie znalazłem. Jedyne miejsce podejrzane o to, że konstrukcyjnie mógłby być tam jakiś czujnik jest na tylnej ściance głowicy i mam tam wkręconą zaślepkę.
Gdzie szukać drugiego czujnika?
Odnosząc się do tematu http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?p=151694
i zdjęcia https://images83.fotosik.pl/679/ea0ce28f475119bd.jpg
tam, gdzie na rysunku są elementy 1-8 u mnie jest właśnie zaślepka.
Bądź tu mądry i pisz wiersze...
Znalazłem też w necie schemat elektryczny podłączeń licznika w A6 1995. Jak byk jest tam tylko 1 czujnik ciśnienia oleju podłączony biało-szarym kabelkiem do 12-go pinu 14-to pinowej złączki w liczniku. Piszę to tylko na podstawie tegoż schematu, bo licznika jeszcze od tyłu nie widziałem. Może jutro go wyjmę i porównam teorię z praktyką.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13