ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Nie działa ABS
Autor Wiadomość
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |5 Sty 2019|, o 22:32   [100 C4] Nie działa ABS

Witam

Jak w tytule nie działa ABS, kontrolka się nie świeci ani auto check, w vagu następujący błąd:

1 Fault Found:
00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)
35-00 - -

Przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone, wtyczki też. Przy załączeniu blokady dyffra żadnej reakcji (wcześniej świeciła się kontrolka). Ostanie co było grzebane przy hamulcach to wymiana miedzi i regeneracja zacisków. Płynu pod korek. Padnięty komp czy pompa?
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
Bulbulator 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4.2
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: Polska
Wysłany: |6 Sty 2019|, o 02:41   

Sprawdź styki we wtyczce pompy abs.
Bezpiecznik w słupku przy lewej nodze sprawdzałeś?
Ostatnio zmieniony przez Bulbulator |6 Sty 2019|, o 02:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |11 Sty 2019|, o 19:46   

Sprawdziłem wszystkie wtyczki i przewody - są dobre, przekaźniki podpięte na krótko przeskakują, na drugim kompie to samo. podczas sprawdzania lini od lampki upalił się bezpiecznik nr 15 (drugi raz), bez bezpiecznika żadnych błędów w vagu, przekaźniki przeskakują przy połączeniu. Była robiona przekładka zegarów od A6, bardzo możliwe że tam coś zaczęło zwierać. składam rzęcha do kupy i szukam w zegarach.
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |17 Sty 2019|, o 10:47   

Winowajca się znalazł - odwrotnie wsadzona dioda w przekaźniku odwracającym sygnał abs
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 116
Skąd: Wałcz
Wysłany: |20 Sty 2019|, o 00:57   

W jaki sposób jest odwrócony sygnał? Ja u sobie odwracalem przez zwykły przekaźnik - zwierno/rozwierny
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |22 Sty 2019|, o 12:11   

Też mam przekaźnik, dioda to zabezpieczenie przed przepięciami przy rozłączeniu przekaźnika.
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 116
Skąd: Wałcz
Wysłany: |22 Sty 2019|, o 15:24   

W jaki sposób zrobione? Mógłbyś się podzielić?
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |22 Sty 2019|, o 18:31   

http://mikrokontrolery.bl...ocenia.html?m=1
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 116
Skąd: Wałcz
Wysłany: |22 Sty 2019|, o 19:19   

Czyli teoretycznie w zwykły przekaźnik wlutowac diodę przeciwnie niż normalnie płynie prąd i sprawa napięcia jest wyeliminowana
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 76
Skąd: tarnów
Wysłany: |23 Sty 2019|, o 10:37   

Mhm, chyba że odwrotnie wsadzisz 😀
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13