ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Q] Problem z ręcznym
Autor Wiadomość
przemek198787 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 72
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |6 Kwi 2017|, o 07:45   [Q] Problem z ręcznym

Witam. Nie trzyma mi ręczny w lewym tylnym kole. Linka chodzi dzwignia przy zacisku również. Pamiętam,że podczas zaciągania coś zgrzytnęło. Tam w środku jest jakiś mechanizm z tego co kojarzę. To jest naprawialne czy lepiej dać sobie spokój i założyć sprawny zacisk bo termin przeglądu się zbliża i pasuje to ogarnąć.
 
     
marcin łuków 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ael i ahc
Pojemność silnika: 2.5 i 4.2
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 141
Skąd: łuków
Wysłany: |10 Kwi 2017|, o 10:29   

naprawialne ale z częściami może być problem.
_________________
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8849
 
     
gavotte 
C4 Autorytet




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAT++
Pojemność silnika: 2.5
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 383
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |13 Kwi 2017|, o 21:06   

przemek198787, Wydaje mi się, że zacisk może mieć zapieczony tłoczek ewentualnie prowadnice stoją.
_________________
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=3204
 
 
     
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 129
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |14 Kwi 2017|, o 09:58   

marcin łuków napisał/a:
naprawialne ale z częściami może być problem.

myślę że można coś tam znaleźć np. http://www.auto-kozak.pl/sklep/ albo http://www.autodomasz.pl/node/19
 
 
     
camel1212 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: kamil
Trakcja: Ośka
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: |14 Kwi 2017|, o 10:41   

tylne hamulce pasuje przynajmniej raz w roku przejrzeć, mogą tez być i w jarzmach wytarte doły,i obejrzyj sobie na you tube regenerację zacisku do golfa 4, w audi jest podpbnie
 
     
przemek198787 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 72
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |18 Kwi 2017|, o 07:56   

Zacisk pracuje bez problemu wszystko było zmieniane przy okazji wymiany klocków hamulcowych. Problem jest z samym recznym. Chyba jednak zakupię sprawny zacisk
 
     
skoti 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: Abc
Pojemność silnika: 2600
Imię: Daniel
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 35
Skąd: lubuskie
Wysłany: |24 Kwi 2017|, o 15:35   

U mnie linki stały
_________________
Audi coupe gt
Audi A6 c4 - quattro ABC
 
     
Robsonl-wo 
Adept
S-Gang



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2,2
Trakcja: Quattro
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: l-wo/w-wa
Wysłany: |21 Maj 2017|, o 20:53   

Jak tłoczek się wysówa przy zaciąganiu ręcznego to pewnie samoregulator który jest w tłoczku.
 
 
     
przemek198787 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 72
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |29 Gru 2018|, o 20:15   

Więc tak. Postanowiłem w końcu ogarnąć ten zacisk rozebralem wszystko w mak. Koszyczek w środku też. Wszystko wyczyściłem dałem nowe uszczelnienia full serwis. I tak na stole jak ruszyłem dźwignią ręcznego tłoczek się wysuwa jak puszcze delikatnie się luzuje więc ok. Składam wszystko montuje odpowietrzam i tak zaciągam ręczny trzyma beton zwalniam lewe koło nie odbija. Linka się luzuje Ale dźwignia nie puszcza do końca tak jakby ta sprężyna co jest na niej za słabo odciągała dźwignię macie jakieś pomysły co z tym zrobić?
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 203
Skąd: Konin
Wysłany: |30 Gru 2018|, o 09:41   

Ja u siebie miałem podobnie. Kupiłem nowe repera turki, tłoczki wszystko wyczyszczone a skończyło się na tym że kupiłem inne zaciski.
 
     
przemek198787 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 72
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |30 Gru 2018|, o 19:48   

lukaszz2369 napisał/a:
Ja u siebie miałem podobnie. Kupiłem nowe repera turki, tłoczki wszystko wyczyszczone a skończyło się na tym że kupiłem inne zaciski.

Inne tzn nowe, regenerowane czy z jakiegoś innego modelu?
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 203
Skąd: Konin
Wysłany: |31 Gru 2018|, o 10:04   

Ja akurat kupiłem inne używane ale od tego samego modelu.
Ostatnio zmieniony przez lukaszz2369 |31 Gru 2018|, o 10:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
przemek198787 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 72
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: |31 Gru 2018|, o 10:56   

Chyba skończy się na zakupie używki, może jeszcze mnie oświeci dlaczego ta dźwignia nie odbija. Czyżby sprężyna odbijająca straciła swoją twardość?
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 706
Skąd: c.k
Wysłany: |31 Gru 2018|, o 19:44   

Nie kupuj używek bo wiekszość to szmelc. Najlepsza opcja to kupno nowej dżwigienki. Pomaga też założenie dodatkowych spreżyn dedykowanych od A4 b5
_________________
AEL INSIDE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14