ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[ALL ] gwint w c4
Autor Wiadomość
mioso150 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Mariusz
Trakcja: Quattro
Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 35
Skąd: Białystok
Wysłany: |31 Paź 2016|, o 18:34   

daj znać jak coś się dowiesz, nie będę już spamował z tym samym pytaniem do niego
 
     
Parczek 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Włodawa / Zamość
Wysłany: |2 Lis 2016|, o 07:35   

Pytałem, niestety nie robi nic do C4 :-/
_________________

 
     
Parczek 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Włodawa / Zamość
Wysłany: |25 Kwi 2017|, o 09:51   

Witam

Odgrzeje trochę temat...

Ktoś z kolegów ogarnął sobie coś z gwintem?

Chyba spróbuję ten ta-technix bo nic innego niestety nie ma :/
_________________

 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 221
Skąd: Otwock
Wysłany: |25 Kwi 2017|, o 19:19   

Parczek,

z ta-technix nic nie zrobisz bez spawania, nie ma sensu
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
Parczek 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2600
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Włodawa / Zamość
Wysłany: |26 Kwi 2017|, o 09:09   

No to podziekuje za ten gwint :/
_________________

 
     
bobeck 
Mechanik
Człowiek lasu




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ABZ
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 118
Skąd: Zabrze
Wysłany: |5 Maj 2017|, o 22:18   

TA-technix to paskudny pingpong, miałem okazję bujnąć się kilkoma samochodami z takim gwintem i niestety stwierdzam, że szkoda pieniędzy. Zorientowałem się trochę w temacie i w cenie KW można dostać customowe zawieszenie typu airride.
 
 
     
polok777 
Czeladnik




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Patryk
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 65
Skąd: Istebna
Wysłany: |3 Gru 2018|, o 22:39   

Odgrzeje troche kotleta jezdzi ktos z forum na gwincie KW :
https://www.enzmannmotors...4-S4-S6-quattro ?
_________________
:q:
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 221
Skąd: Otwock
Wysłany: |6 Gru 2018|, o 08:52   

polok

ja jeździłem na gwincie KW w moim AELq

miałem go ustawionego najwyżej jak się da - co jest jakieś -50mm od
ustawienia 1BA

komfort ku mojemu zaskoczeniu był na akceptowalnym poziomie, było twardziej
ale dało się jeździć bez większego bólu kręgosłupa

Niestety taki poziom obniżenia skutkuje ryzykiem uszkodzeń podwozia. Ja
u siebie połamałem zderzak, osłonę pod silnikiem a i wzmocnienia podłogi parę razy przytarłem na wyższych garbach.

Finalnie urodziło mi się dziecko i wróciłem do oryginału a gwint czeka na regenerację i lepsze czasy.
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
polok777 
Czeladnik




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Patryk
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 65
Skąd: Istebna
Wysłany: |6 Gru 2018|, o 13:46   

drmort, dzieki za odpowiedz w temacie :ok:
zastanawiam sie nad upchnięciem gwintu ale chyba odpuszcze tamat...
_________________
:q:
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 758
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |6 Gru 2018|, o 13:48   

ja też myślałem o tym, ale to raczej dobre jeśli często jeździ się na zloty/spoty i inne imprezki motoryzacyjne, dodatkowo jeżeli nie jeździ się po garbach, podziemnych parkingach, Polskich drogach :)
_________________
S6 C4 4,2 AEC Quattro Sedan Manual
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14