[A6-2.5TDI AEL] Logi grupy 011 AEL

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

[A6-2.5TDI AEL] Logi grupy 011 AEL

Post autor: lesnik1892 »

Witam. Może ktoś udostępnić prawidłowe logi grupy 011 AELa? Chciałbym porównać ze swoimi pomieważ podejrzewam n75 nie do końca sprawny. Od obrotów 2300 ciśnienie doładowania zadane pokrywa się z aktualnym ale do 2300 zadane jest większe niż aktualnie i wlaśnie wtedy n75 nie reaguje, od 2300 wypelnienie % n75 zaczyna być inne niż 5% i wtedy zaczyna wszystko grać.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

Dzięki bardzo.
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

Siema ponownie. Trochę póżno u mnie wstaje turbo. A po drugie, porównywałem z Twoimi logami i jak widać poniżej przy obrotach 2138 jest 0,2 bara różnicy między ciśnieniem zadanym a zmierzonym, podczas gdy u Ciebie jest 0,1 bara różnicy. Wina n75? pozdro.



Tuesday,04,December,2018,11:44:10
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D13,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1166,1366.8,1071.0,5.1,,,,,,,,,,
,0.45,1253,1377.0,1081.2,5.1,,,,,,,,,,
,0.91,1318,1407.6,1111.8,5.1,,,,,,,,,,
,1.37,1404,1448.4,1142.4,5.1,,,,,,,,,,
,1.83,1490,1479.0,1162.8,5.1,,,,,,,,,,
,2.29,1577,1570.8,1203.6,5.1,,,,,,,,,,
,2.74,1663,1672.8,1264.8,5.1,,,,,,,,,,
,3.20,1793,1744.2,1356.6,5.1,,,,,,,,,,
,3.66,1901,1815.6,1468.8,5.1,,,,,,,,,,
,4.12,2009,1866.6,1591.2,5.1,,,,,,,,,,
,4.57,2138,1907.4,1713.6,5.1,,,,,,,,,,
,5.03,2290,1927.8,1836.0,5.1,,,,,,,,,,
,5.49,2419,1927.8,1958.4,10.9,,,,,,,,,,
,5.95,2549,1927.8,2050.2,25.8,,,,,,,,,,
,6.40,2678,1927.8,2131.8,45.7,,,,,,,,,,
,6.86,2830,1927.8,2019.6,39.1,,,,,,,,,,
,7.32,2959,1917.6,1999.2,40.2,,,,,,,,,,
,7.78,3089,1917.6,1999.2,43.0,,,,,,,,,,
,8.23,3218,1907.4,1978.8,44.5,,,,,,,,,,
,8.69,3348,1907.4,1968.6,45.7,,,,,,,,,,
,9.15,3478,1897.2,1948.2,46.5,,,,,,,,,,
,9.61,3607,1887.0,1927.8,47.3,,,,,,,,,,
,10.07,3737,1876.8,1907.4,48.8,,,,,,,,,,
,10.52,3845,1856.4,1887.0,49.2,,,,,,,,,,
,10.99,3953,1846.2,1866.6,49.6,,,,,,,,,,
,11.44,4061,1836.0,1866.6,51.2,,,,,,,,,,
,11.90,4147,1836.0,1856.4,51.2,,,,,,,,,,
,12.36,4255,1836.0,1846.2,52.0,,,,,,,,,,
,12.82,4342,1825.8,1836.0,52.0,,,,,,,,,,
,13.28,4406,1825.8,1836.0,52.7,,,,,,,,,,
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

wklej linka będzie lepiej czytelne
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

Nie mogę wrzucić na vaglogi pliku w formacie który mam. Myślę że taraz będzie bardziej czytelne...


MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00, 1166,1366.8,1071.0,5.1,,,,,,,,,,
,0.45, 1253,1377.0,1081.2,5.1,,,,,,,,,,
,0.91, 1318,1407.6,1111.8,5.1,,,,,,,,,,
,1.37, 1404,1448.4,1142.4,5.1,,,,,,,,,,
,1.83, 1490,1479.0,1162.8,5.1,,,,,,,,,,
,2.29, 1577,1570.8,1203.6,5.1,,,,,,,,,,
,2.74, 1663,1672.8,1264.8,5.1,,,,,,,,,,
,3.20, 1793,1744.2,1356.6,5.1,,,,,,,,,,
,3.66, 1901,1815.6,1468.8,5.1,,,,,,,,,,
,4.12, 2009,1866.6,1591.2,5.1,,,,,,,,,,
,4.57, 2138,1907.4,1713.6,5.1,,,,,,,,,,
,5.03, 2290,1927.8,1836.0,5.1,,,,,,,,,,
,5.49, 2419,1927.8,1958.4,10.9,,,,,,,,,,
,5.95, 2549,1927.8,2050.2,25.8,,,,,,,,,,
,6.40, 2678,1927.8,2131.8,45.7,,,,,,,,,,
,6.86, 2830,1927.8,2019.6,39.1,,,,,,,,,,
,7.32, 2959,1917.6,1999.2,40.2,,,,,,,,,,
,7.78, 3089,1917.6,1999.2,43.0,,,,,,,,,,
,8.23, 3218,1907.4,1978.8,44.5,,,,,,,,,,
,8.69, 3348,1907.4,1968.6,45.7,,,,,,,,,,
,9.15, 3478,1897.2,1948.2,46.5,,,,,,,,,,
,9.61, 3607,1887.0,1927.8,47.3,,,,,,,,,,
,10.07, 3737,1876.8,1907.4,48.8,,,,,,,,,,
,10.52, 3845,1856.4,1887.0,49.2,,,,,,,,,,
,10.99, 3953,1846.2,1866.6,49.6,,,,,,,,,,
,11.44, 4061,1836.0,1866.6,51.2,,,,,,,,,,
,11.90, 4147,1836.0,1856.4,51.2,,,,,,,,,,
,12.36, 4255,1836.0,1846.2,52.0,,,,,,,,,,
,12.82, 4342,1825.8,1836.0,52.0,,,,,,,,,,
,13.28, 4406,1825.8,1836.0,52.7,,,,,,,,,,
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

http://vaglogi.pl/log-011_zyJvmW.html oto link . Patrz na te logi u góry. te na dole to logi z odłączonym wężykiem od turbo.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

LOG robiony na 3 biegu dlatego turbina później wstaje, ogólnie tragedii nie ma jest to po prostu turbina na WG zrób log na 4 biegu i będziesz widział że N75 zacznie wcześniej reagować
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

Ok. Tragedii nie ma, czyli mogłoby być lepiej? Turbo niedawno było regenerowane.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

zrób logi na 4 biegu
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

http://vaglogi.pl/log-011_JmAAm.html log zrobiony na 4 biegu . Rzeczywiście tutaj szybciej reaguje n75 ale proszę oceń. Jako że nie usuwałem poprzedniego loga z systemu to ten co teraz robiłem na 4 biegu dołączył do tamtego starego więc jest na samym dole. Dzięki.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

jak dla mnie nie ma się czego czepiać turbina wstaje i utrzymuje ciśnienie,
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
lesnik1892
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2018-05-14, 19:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zaszczytowo

Post autor: lesnik1892 »

Dzięki za odpowiedź. W takim razie program by się przydał. Mam aktualnie założone końcówki 0.216, katalizator wyrzucony, egr zaślepiony a poza wszystko inne seria. Wiesz kto robi programy ? Jestem z lubuskiego.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

PW
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”