ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.3 AAR] Problemy z odpaleniem na ciepłym
Autor Wiadomość
Kacy 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Pisz
  Wysłany: |7 Lis 2018|, o 18:44   [100-2.3 AAR] Problemy z odpaleniem na ciepłym

Witam forumowicze!
Błagam pomóżcie, bo już nie mam pomysłów co mojej C4 dolega...
Auto to Audi 100 C4 z silnikiem AAR PB+Gaz z 1990 roku (pierwszy tydzień produkcji). Auto wiele przeszło, ale zostało kupione na dojazdy do pracy. Mam ją już 1,5 roku i trochę już zostało w niej zrobione. Tylko pojawił się nowy problem, audiczka odpala na zimnym z gazu i benzyny, ale jak już się troszkę rozgrzeje (nawet 50 stopni) to już nie odpala ani z gazu, ani z benzyny... Mało tego, nawet podczas jazdy po rozgrzaniu potrafi zgasnąć :-/ Czytałem wiele na forum i zacząłem sprawdzać. Po odłączeniu czujnika 2-pinowego auto idzie odpalić na ciepłym, nie ma najmniejszego problemu, ale mimo to potrafi zgasnąć podczas jazdy i nierówno zaczyna pracować przy dodawaniu gazu. Wymieniłem dziada. Nie pomogło. Iskra jest, ale wymieniłem cewkę wraz z modułem. Też nie pomogło. Gdzieś wyczytałem, że może czujnik Halla trzeba wymienić, więc też to zrobiłem i dalej nic! :( Auto jak było uziemione tak dalej jest..

Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi...

Może macie jakieś sugestie gdzie włożyć dalej łapy, bo mi brakuje pomysłów :cry:
 
     
LuzaQ 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2496
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 49
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |7 Lis 2018|, o 18:54   

z ciekawosci spytam ten czujnik 2 pinowy co piszesz to od czego jest?
_________________
Rym cym cym, z rury czarny dym.
 
     
Kacy 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Pisz
Wysłany: |7 Lis 2018|, o 19:22   

O kurde nie napisałem sorki, czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Jego numer OEM: 034906161

Ja zakupiłem czujnik FAE: 33410

Jeszcze pytanie czy w kostce od tego czujnika napięcie powinno być na dwóch wejściach? Bo u mnie na jednym jest 5V, a na drugim 4,6V.

Ponawiam pytanie propo kostki, czy ktoś może kiedyś sprawdzał u siebie? Auto jak stało tak stoi dalej... :(
Ostatnio zmieniony przez Kacy |17 Lis 2018|, o 13:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Kacy 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Pisz
Wysłany: |17 Lis 2018|, o 14:50   

A wiecie też może co to jest za czujnik, ten z przewodem brązowym? Przewód łączy się w kostce czujnika temperatury 4-pinowej.

 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 72
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |18 Lis 2018|, o 22:09   

czujnik brązowy na tym samym krućcu jest od temp na liczniku i do klimatyzacji. miałem podobny problem jak u ciebie, zaznaczam że czujnik 2 pinowy FAE sie nadaje o kant dupy. one od nowości potrafią nie działać, kup orginalny bosch. problem powinien ustąpić czujnik wkręcony w głowicę z brązowym kabelkiem, nie wiem.... u mnie w moim 2.3 tego nie było
Ostatnio zmieniony przez Adam |18 Lis 2018|, o 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3645
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |19 Lis 2018|, o 11:50   

Adam zważaj na slownictwo.
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX

stan posiadania:
a6c5 3.0 v6-darmozjad
c4 po łysym w odbudowie.
Było:
100c4 avant 2,6
80 b4 avant 2,6 Q
a8 D2 2,8 Q
Allroad c5 2,5tdi
a6c4 2,6 sedan-Po łysym
a6c5 sedan 3,0 v6 benz



(I will always remember ....) to juz 6 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
krótki 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Marcin
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 17
Skąd: mazowieckie
Wysłany: |19 Lis 2018|, o 18:17   

Sprawdź podciśnienia. Ja kiedyś przy latarce dolewałem olej i krzywo zakręciłem korek. Zimny palił, bo ma wtrysk rozruchowy, po rozgrzaniu podciśnienie nie było w stanie unieść klapy i nie dostawał paliwa.
 
     
Kacy 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Pisz
Wysłany: |20 Lis 2018|, o 16:41   

Niestety, ale kolega Adam ma rację, zmierzyłem ten czujnik FAE i lepiej nic nie mówić... Teraz czekam na czujnik Boscha, musiałem z internetu ściągać, bo sklepy w moim mieście twierdzą, że Boscha nie ma w hurtowniach już...

Czyli ten brązowy kabelek to już jakiś kolejny wynalazek poprzedniego właściciela, haha :lol:

krótki, dzięki za uwagę, ale z podciśnieniem u mnie w porządku :-D

No nic, teraz czekać na nowy czujnik i dam znać czy faktycznie pomoże (OBY!!) :mrgreen:


A dodam jeszcze, że mierzyłem też czujnik ERA w sklepie i też miał nieodpowiednie wartości, więc uważajcie na niego!

EDIT: Przyszedł czujnik, założyłem, ale nadal bez poprawy :-(
Ostatnio zmieniony przez Kacy |23 Lis 2018|, o 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kacy 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Pisz
Wysłany: |25 Lis 2018|, o 22:08   

Dobra, auto udało się uruchomić. W moim przypadku była skrzywiona blaszka przy dolocie w mikserze.

Temat do zamknięcia ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13