Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Pisz
Wysłany: |7 Lis 2018|, o 18:44 [100-2.3 AAR] Problemy z odpaleniem na ciepłym
Witam forumowicze!
Błagam pomóżcie, bo już nie mam pomysłów co mojej C4 dolega...
Auto to Audi 100 C4 z silnikiem AAR PB+Gaz z 1990 roku (pierwszy tydzień produkcji). Auto wiele przeszło, ale zostało kupione na dojazdy do pracy. Mam ją już 1,5 roku i trochę już zostało w niej zrobione. Tylko pojawił się nowy problem, audiczka odpala na zimnym z gazu i benzyny, ale jak już się troszkę rozgrzeje (nawet 50 stopni) to już nie odpala ani z gazu, ani z benzyny... Mało tego, nawet podczas jazdy po rozgrzaniu potrafi zgasnąć Czytałem wiele na forum i zacząłem sprawdzać. Po odłączeniu czujnika 2-pinowego auto idzie odpalić na ciepłym, nie ma najmniejszego problemu, ale mimo to potrafi zgasnąć podczas jazdy i nierówno zaczyna pracować przy dodawaniu gazu. Wymieniłem dziada. Nie pomogło. Iskra jest, ale wymieniłem cewkę wraz z modułem. Też nie pomogło. Gdzieś wyczytałem, że może czujnik Halla trzeba wymienić, więc też to zrobiłem i dalej nic! Auto jak było uziemione tak dalej jest..
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi...
Może macie jakieś sugestie gdzie włożyć dalej łapy, bo mi brakuje pomysłów
Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 28 Dołączył: 27 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Hajnówka
Wysłany: |18 Lis 2018|, o 22:09
czujnik brązowy na tym samym krućcu jest od temp na liczniku i do klimatyzacji. miałem podobny problem jak u ciebie, zaznaczam że czujnik 2 pinowy FAE sie nadaje o kant dupy. one od nowości potrafią nie działać, kup orginalny bosch. problem powinien ustąpić czujnik wkręcony w głowicę z brązowym kabelkiem, nie wiem.... u mnie w moim 2.3 tego nie było
Ostatnio zmieniony przez Adam |18 Lis 2018|, o 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Marcin
Trakcja: Quattro
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 17 Skąd: mazowieckie
Wysłany: |19 Lis 2018|, o 18:17
Sprawdź podciśnienia. Ja kiedyś przy latarce dolewałem olej i krzywo zakręciłem korek. Zimny palił, bo ma wtrysk rozruchowy, po rozgrzaniu podciśnienie nie było w stanie unieść klapy i nie dostawał paliwa.
Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1990
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2309
Imię: Kacper
Trakcja: Ośka
Dołączył: 09 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Pisz
Wysłany: |20 Lis 2018|, o 16:41
Niestety, ale kolega Adam ma rację, zmierzyłem ten czujnik FAE i lepiej nic nie mówić... Teraz czekam na czujnik Boscha, musiałem z internetu ściągać, bo sklepy w moim mieście twierdzą, że Boscha nie ma w hurtowniach już...
Czyli ten brązowy kabelek to już jakiś kolejny wynalazek poprzedniego właściciela, haha
krótki, dzięki za uwagę, ale z podciśnieniem u mnie w porządku
No nic, teraz czekać na nowy czujnik i dam znać czy faktycznie pomoże (OBY!!)
A dodam jeszcze, że mierzyłem też czujnik ERA w sklepie i też miał nieodpowiednie wartości, więc uważajcie na niego!
EDIT: Przyszedł czujnik, założyłem, ale nadal bez poprawy
Ostatnio zmieniony przez Kacy |23 Lis 2018|, o 22:38, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Strony partnerskie: Audi Klub Podkarpacie | WLB ART - Airbrush Painting
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13