[100-2.3 AAR] Problemy z odpaleniem na ciepłym
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-07-09, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pisz
[100-2.3 AAR] Problemy z odpaleniem na ciepłym
Witam forumowicze!
Błagam pomóżcie, bo już nie mam pomysłów co mojej C4 dolega...
Auto to Audi 100 C4 z silnikiem AAR PB+Gaz z 1990 roku (pierwszy tydzień produkcji). Auto wiele przeszło, ale zostało kupione na dojazdy do pracy. Mam ją już 1,5 roku i trochę już zostało w niej zrobione. Tylko pojawił się nowy problem, audiczka odpala na zimnym z gazu i benzyny, ale jak już się troszkę rozgrzeje (nawet 50 stopni) to już nie odpala ani z gazu, ani z benzyny... Mało tego, nawet podczas jazdy po rozgrzaniu potrafi zgasnąć Czytałem wiele na forum i zacząłem sprawdzać. Po odłączeniu czujnika 2-pinowego auto idzie odpalić na ciepłym, nie ma najmniejszego problemu, ale mimo to potrafi zgasnąć podczas jazdy i nierówno zaczyna pracować przy dodawaniu gazu. Wymieniłem dziada. Nie pomogło. Iskra jest, ale wymieniłem cewkę wraz z modułem. Też nie pomogło. Gdzieś wyczytałem, że może czujnik Halla trzeba wymienić, więc też to zrobiłem i dalej nic! Auto jak było uziemione tak dalej jest..
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi...
Może macie jakieś sugestie gdzie włożyć dalej łapy, bo mi brakuje pomysłów
Błagam pomóżcie, bo już nie mam pomysłów co mojej C4 dolega...
Auto to Audi 100 C4 z silnikiem AAR PB+Gaz z 1990 roku (pierwszy tydzień produkcji). Auto wiele przeszło, ale zostało kupione na dojazdy do pracy. Mam ją już 1,5 roku i trochę już zostało w niej zrobione. Tylko pojawił się nowy problem, audiczka odpala na zimnym z gazu i benzyny, ale jak już się troszkę rozgrzeje (nawet 50 stopni) to już nie odpala ani z gazu, ani z benzyny... Mało tego, nawet podczas jazdy po rozgrzaniu potrafi zgasnąć Czytałem wiele na forum i zacząłem sprawdzać. Po odłączeniu czujnika 2-pinowego auto idzie odpalić na ciepłym, nie ma najmniejszego problemu, ale mimo to potrafi zgasnąć podczas jazdy i nierówno zaczyna pracować przy dodawaniu gazu. Wymieniłem dziada. Nie pomogło. Iskra jest, ale wymieniłem cewkę wraz z modułem. Też nie pomogło. Gdzieś wyczytałem, że może czujnik Halla trzeba wymienić, więc też to zrobiłem i dalej nic! Auto jak było uziemione tak dalej jest..
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi...
Może macie jakieś sugestie gdzie włożyć dalej łapy, bo mi brakuje pomysłów
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-07-09, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pisz
O kurde nie napisałem sorki, czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Jego numer OEM: 034906161
Ja zakupiłem czujnik FAE: 33410
Jeszcze pytanie czy w kostce od tego czujnika napięcie powinno być na dwóch wejściach? Bo u mnie na jednym jest 5V, a na drugim 4,6V.
Ponawiam pytanie propo kostki, czy ktoś może kiedyś sprawdzał u siebie? Auto jak stało tak stoi dalej...
Jego numer OEM: 034906161
Ja zakupiłem czujnik FAE: 33410
Jeszcze pytanie czy w kostce od tego czujnika napięcie powinno być na dwóch wejściach? Bo u mnie na jednym jest 5V, a na drugim 4,6V.
Ponawiam pytanie propo kostki, czy ktoś może kiedyś sprawdzał u siebie? Auto jak stało tak stoi dalej...
Ostatnio zmieniony 2018-11-17, 13:46 przez Kacy, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
czujnik brązowy na tym samym krućcu jest od temp na liczniku i do klimatyzacji. miałem podobny problem jak u ciebie, zaznaczam że czujnik 2 pinowy FAE sie nadaje o kant dupy. one od nowości potrafią nie działać, kup orginalny bosch. problem powinien ustąpić czujnik wkręcony w głowicę z brązowym kabelkiem, nie wiem.... u mnie w moim 2.3 tego nie było
Ostatnio zmieniony 2018-11-18, 22:12 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Adam zważaj na slownictwo.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-07-09, 22:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pisz
Niestety, ale kolega Adam ma rację, zmierzyłem ten czujnik FAE i lepiej nic nie mówić... Teraz czekam na czujnik Boscha, musiałem z internetu ściągać, bo sklepy w moim mieście twierdzą, że Boscha nie ma w hurtowniach już...
Czyli ten brązowy kabelek to już jakiś kolejny wynalazek poprzedniego właściciela, haha
krótki, dzięki za uwagę, ale z podciśnieniem u mnie w porządku
No nic, teraz czekać na nowy czujnik i dam znać czy faktycznie pomoże (OBY!!)
A dodam jeszcze, że mierzyłem też czujnik ERA w sklepie i też miał nieodpowiednie wartości, więc uważajcie na niego!
EDIT: Przyszedł czujnik, założyłem, ale nadal bez poprawy
Czyli ten brązowy kabelek to już jakiś kolejny wynalazek poprzedniego właściciela, haha
krótki, dzięki za uwagę, ale z podciśnieniem u mnie w porządku
No nic, teraz czekać na nowy czujnik i dam znać czy faktycznie pomoże (OBY!!)
A dodam jeszcze, że mierzyłem też czujnik ERA w sklepie i też miał nieodpowiednie wartości, więc uważajcie na niego!
EDIT: Przyszedł czujnik, założyłem, ale nadal bez poprawy
Ostatnio zmieniony 2018-11-23, 22:38 przez Kacy, łącznie zmieniany 1 raz.