[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Kk84 pytanie pierwsze to czy ten n75 kupię nowy?
Drugie pytanie to czy możliwe że jak mówi Gustav dolot może być nie szczelny?
Coś mogło umknąć?

Z tego co pamiętam jak rozmawialiśmy to WG będzie i tak do wymiany.

Ps. Czekam na listę części a PW nadal masz wyłączone
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

mateusz30 pisze:dolot może być nie szczelny?


Wartości zmierzone doładowania by były niższe. U Ciebie jest inny syndrom niż nieszczelność dolotu. Boost osiąga wartość zadaną przez sterownik w odpowiednim przedziale obrotów, natomiast wyżej już układ regulacji nie jest w stanie obciąć doładowania do zadanego mapą poziomu.
mateusz30 pisze: czy ten n75 kupię nowy?
Nie jestem pewien. Z 1.8T mogą pasować. U siebie zamontowałem MAC'a.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Co to ten MAC?
Jak i gdzie kupić i czym się różni od seryjnego?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

kk84 pisze:
mateusz30 pisze:dolot może być nie szczelny?


Wartości zmierzone doładowania by były niższe. U Ciebie jest inny syndrom niż nieszczelność dolotu. Boost osiąga wartość zadaną przez sterownik w odpowiednim przedziale obrotów, natomiast wyżej już układ regulacji nie jest w stanie obciąć doładowania do zadanego mapą poziomu.
mateusz30 pisze: czy ten n75 kupię nowy?
Nie jestem pewien. Z 1.8T mogą pasować. U siebie zamontowałem MAC'a.
Nie zgodzę się. U mnie przy niewielkiej nieszczelności było 2.1 bar'a do końca obrotów. Znalazłem nieszczelność i wszystko wróciło do normy.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Nie ma ludzi nieomylnych, ja również nie okopuje się na swojej pozycji.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

N75 znaleziony ale najpierw trzeba będzie sprawdzić czy ciśnienie nie zejdzie z układu.
Zobaczymy co dalej.
Nie wiem tylko jak sprawdzić i czy sam poradzę
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Nie kupuj nowego zaworu, tak jak rozmawialiśmy, w sobotę będę działać przy swojej to zobaczysz co i jak .
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
siro13
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2012-10-07, 13:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: siro13 »

Czy majac w peaku w AAN z automatem 1,9b moge uznac ze dolot jest ok? Sądząc po wykresie ktory wrzucil kk84 powinno tak byc, ale na yt widze ze wiekszosc łapie 2,2-2,4, co u mnie nie jest w ogole mozliwe
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Też mam automat i łapie mi 2.1
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

No i problem rozwiązany.
Z uwagi na to że mam 2x2.2t zacząłem podmieniac kilka rzeczy.
Okazało się że to przepływomierz.
Auto w końcu jedzie jak trzeba.
Nie dlawi się
Nie faluje
I nie przeładowuje
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”