[A6-2.5TDI AEL] Dziwne zachowanie przy odpalaniu
- LuzaQ
- Czeladnik
- Posty: 88
- Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
- Imię: Paweł
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Biała Podlaska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
[A6-2.5TDI AEL] Dziwne zachowanie przy odpalaniu
Witam. przedwczoraj audi'ka cos napadło i zależnie jak mu się podoba
gasnie po 1.5-2 sekundach po odpaleniu
nieważne czy zimny czy ciepły .. trzeba odpalic z 5-6 razy i dopiero chodzi normalnie i nie gaśnie.. nie ma zależnosci kiedy i jak poprostu raz sobie gasnie te 5-6 razy pod rząd a czasami odpali odrazu normalnie. dodam że jak już chodzi to mi nigdy nie zgasł. raz jak juz chodził z 30 min (temp 90)zgasiłem specjalnie sprawdzic czy odpali normalnie a tu doopa - to samo co opisałem na początku. z kolei godzine pozniej tez po jezdzie zgasiłem i odpalił odrazu.
cóż to takiego może być ?
gasnie po 1.5-2 sekundach po odpaleniu
nieważne czy zimny czy ciepły .. trzeba odpalic z 5-6 razy i dopiero chodzi normalnie i nie gaśnie.. nie ma zależnosci kiedy i jak poprostu raz sobie gasnie te 5-6 razy pod rząd a czasami odpali odrazu normalnie. dodam że jak już chodzi to mi nigdy nie zgasł. raz jak juz chodził z 30 min (temp 90)zgasiłem specjalnie sprawdzic czy odpali normalnie a tu doopa - to samo co opisałem na początku. z kolei godzine pozniej tez po jezdzie zgasiłem i odpalił odrazu.
cóż to takiego może być ?
Rym cym cym, z rury czarny dym.
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
- LuzaQ
- Czeladnik
- Posty: 88
- Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
- Imię: Paweł
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Biała Podlaska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Rozwiązanie problemu - wypiecie i wpiecie na nowo kostki od pudełka immobilajzera(białe pudełko z jedną wtyczka przykrecone na 2 wkrety znajduje sie tuz za zegarami wiec zeby sie do niego dostac trzeba zdjac zegary)
+nasmarowanie wtyki wd40. na razie przeszło bo juz wogole nie mogłem nigdzie pojechac 2 dni autem wiec zabrałem sie za to.. a tu rozwiazanie takie proste.
na forach ludzie tez miewaja podobny problem wlasnie z stykami w immo.
do zamknięcia.
+nasmarowanie wtyki wd40. na razie przeszło bo juz wogole nie mogłem nigdzie pojechac 2 dni autem wiec zabrałem sie za to.. a tu rozwiazanie takie proste.
na forach ludzie tez miewaja podobny problem wlasnie z stykami w immo.
do zamknięcia.
Rym cym cym, z rury czarny dym.