[Q-AUT.] ktos regenerował hydrokinetyk ?

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

[Q-AUT.] ktos regenerował hydrokinetyk ?

Post autor: Kazikboy »

witam,

pytanie czy ktos zna objawy uszkodzonego sprzegła hydrokinetycznego luz zmieniał na inne i zaobserwował jakies ruznice ?
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Nie wiem o jakie auto pytasz, ale przeważnie sprawdza się najwyższe biegi na małych prędkościach obrotowych pod obciążeniem np.zmuszasz auto do przyspieszenia pod górkę na 4-5 biegu z niskich obrotów. W tiptronicu jeśli konwerter się kończy, obroty będą falować albo auto wpada w drgania.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

o auto Martineza ;)
2.8 aah automat w zakresie obrotów 1000~ 2000 przy zmianie biegów szarpie zaś jak jest około 3tys km zmienia płynnie bez zadnych oznak ze zmieniono bieg
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

a jest różnica z rozgrzanym olejem w skrzyni i vice versa ?
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

raczej nie ,
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Jeśli dzieje się tak na wszystkich przełożeniach to może być. A nie ma uślizgu poniżej 2k rpm ?
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

A jak jest ślizg to co?

U mnie czasami jak zmienia z 3 na 4 przy niskich obrotach to potrafi wyrzucić 3 i z opóźnieniem włożyć 4 a w między czasie obroty wzrosły i szarpnie. Ale to tylko przy niskich obrotach i spokojnej jeździe.
Przy dynamicznym przyspieszeniu jest ok.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

wczoraj jak przyprowadzałem auto do mnie na kilka drobnostek to przy przepinaniu z 1->2 w okolicy 3.5tys było szarpniecie tak jak by zapieło rozpieło i znow zapieło
ogólnie jazda jest taka ze przepina bieg luz na układach napedowych przestaje byc napiety i znow dopina i czasami az wał podskoczy takie są odczucia

martwia mnie dzwieki ze skrzyni na zimno ( pompa wspomagania jak lapie powietrze wydaje podobne) moze to juz pompa olejowa niedomaga ? najgorzej ze nie ma pewnego specialisty w okoliicy :-/ :-? :-x
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”