witam,
pytanie czy ktos zna objawy uszkodzonego sprzegła hydrokinetycznego luz zmieniał na inne i zaobserwował jakies ruznice ?
[Q-AUT.] ktos regenerował hydrokinetyk ?
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
[Q-AUT.] ktos regenerował hydrokinetyk ?
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
o auto Martineza
2.8 aah automat w zakresie obrotów 1000~ 2000 przy zmianie biegów szarpie zaś jak jest około 3tys km zmienia płynnie bez zadnych oznak ze zmieniono bieg
2.8 aah automat w zakresie obrotów 1000~ 2000 przy zmianie biegów szarpie zaś jak jest około 3tys km zmienia płynnie bez zadnych oznak ze zmieniono bieg
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
A jak jest ślizg to co?
U mnie czasami jak zmienia z 3 na 4 przy niskich obrotach to potrafi wyrzucić 3 i z opóźnieniem włożyć 4 a w między czasie obroty wzrosły i szarpnie. Ale to tylko przy niskich obrotach i spokojnej jeździe.
Przy dynamicznym przyspieszeniu jest ok.
U mnie czasami jak zmienia z 3 na 4 przy niskich obrotach to potrafi wyrzucić 3 i z opóźnieniem włożyć 4 a w między czasie obroty wzrosły i szarpnie. Ale to tylko przy niskich obrotach i spokojnej jeździe.
Przy dynamicznym przyspieszeniu jest ok.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
wczoraj jak przyprowadzałem auto do mnie na kilka drobnostek to przy przepinaniu z 1->2 w okolicy 3.5tys było szarpniecie tak jak by zapieło rozpieło i znow zapieło
ogólnie jazda jest taka ze przepina bieg luz na układach napedowych przestaje byc napiety i znow dopina i czasami az wał podskoczy takie są odczucia
martwia mnie dzwieki ze skrzyni na zimno ( pompa wspomagania jak lapie powietrze wydaje podobne) moze to juz pompa olejowa niedomaga ? najgorzej ze nie ma pewnego specialisty w okoliicy
ogólnie jazda jest taka ze przepina bieg luz na układach napedowych przestaje byc napiety i znow dopina i czasami az wał podskoczy takie są odczucia
martwia mnie dzwieki ze skrzyni na zimno ( pompa wspomagania jak lapie powietrze wydaje podobne) moze to juz pompa olejowa niedomaga ? najgorzej ze nie ma pewnego specialisty w okoliicy
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS