ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S6-4.2 AEC] Jakie obroty na jałowym???
Autor Wiadomość
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |29 Paź 2018|, o 13:20   [S6-4.2 AEC] Jakie obroty na jałowym???

Witam, jakie macie obroty w swoich AEC na jałowym na ssaniu oraz po nagrzaniu silnika?
Najlepiej wskazania z VAG, ewentualnie z licznika.
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: |2 Lis 2018|, o 17:01   

Fajnie że temat ruszył pełną parą... :-D
Domyślam się że na forum nie ma tysięcy sztuk AEC, ale parę osób mogło by się wypowiedzieć co do obrotów na postoju.
W moim V8 mam i od zawsze miałem obroty w granicach 900rpm, a w 2.6 ABC 650rpm...co wydaje mi się dziwne od samego początku ponieważ w życiu miałem wiele V8 i żadna z nich nie miała tak wysokich obrotów.
Stąd moje zapytanie do kolegów...
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
Tomas 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1998
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2,8 30V
Imię: Tomek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 409
Skąd: Głubczyce (opolskie)
Wysłany: |2 Lis 2018|, o 19:35   

Sprawdził bym w swoich silnikach ale teraz zimno i musiał bym chwile czekać zanim się nagrzeją... Ale chyba faktycznie V6 (u mnie 2.8 ACK) chodzi wolniej i kultularniej niż V8. W V6 jest prostszy (chyba płaski) wał korbowy i może chodzić na niższych orotach. Chyba :-D

Jutro jak wróce z pracy ciepłym autem to popatrze co wskazuję obrotomierz ;-)

tu masz filmik z mojego ASR 4.2 na początku widać jak by wskazówka była 2 kreski poniżej 1000rmp
https://drive.google.com/open?id=11ng0dWLO7Gz25xSMCqPiXI0GTtAW1L5W
_________________
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Ostatnio zmieniony przez Tomas |2 Lis 2018|, o 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |2 Lis 2018|, o 20:06   

Tomas dziękuje za odpowiedź.
W twoim 4.2 obstawiam obroty 620rpm patrząc na filmik.Niestety to silnik innej generacji i jest nowszy od AEC.
Najlepiej jakby się wypowiedzieli właściciele 4.2 AEC, ale jeszcze raz dzięki Tomas za info.
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
Tomas 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1998
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2,8 30V
Imię: Tomek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 409
Skąd: Głubczyce (opolskie)
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 07:13   

2.8 ACK
 
 
     
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 11:24   

Nadal nie ten silnik...
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
Bulbulator 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4.2
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 15
Skąd: Polska
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 15:30   

Na zimnym z poziomu climatronica 700-750, na ciepłym 600-650, oraz na fizycznym pół grubości wskazówki nad 800.
Ostatnio zmieniony przez Bulbulator |3 Lis 2018|, o 17:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 19:27   

Bulbulator napisał/a:
Na zimnym z poziomu climatronica 700-750, na ciepłym 600-650, oraz na fizycznym pół grubości wskazówki nad 800.


I to jest konkretna odpowiedź Bulbulator!
Ja mam z poziomu klimatronika na ciepłym 750 -780rpm
Pytanie czy sobie zawracać tym głowę???
Może ktoś jeszcze się wypowie to będzie można uśrednić wynik ;-)
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 750
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 20:21   



u mnie tyle pokazuje, ale delikatnie falują + vag pokazuje błąd Halla, ale to do ogarnięcia na dniach sprawa :ok:
_________________
S6 C4 4,2 AEC Quattro Sedan Manual
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
gitmar 
Moderator
S-gang




Moje Audi: S6+
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC + AHK
Pojemność silnika: 4170 + 4172
Imię: Mariusz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 21:26   

W każdym AEC które miałem/mam obroty były poniżej 800rpm (przedostatnia kreska przed 1000). Nigdy nie zwracałem uwagi dokładnie ile. Nie mam teraz swojego AEC pod ręką by zrobić fotkę (już zabunkrowana na zimę w garażu :P ). W pierwszym S6 obroty zawieszały mi się w okolicach 1000rpm, a czasem nawet wyżej ale pomogło ustawienie przepustnicy i czyszczenie krokowca co i Tobie polecam zrobić.
_________________
S6 C4 Limo 4.2 V8 AEC automat LY9B - jest
S6 Plus Avant LZ5M - jest
A6 C5 Avant 2.4 V6 BDV quattro tiptronic - jest
 
     
NYGA 
Adept




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4200
Imię: Nyga
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |3 Lis 2018|, o 22:13   

Dziś wyczyściłem przepustnicę choć nie była brudna, bez wyciągania na zewnątrz tylko odkręciłem górę.
Wyczyściłem również silnik krokowy który też był czysty,Auto ma na dziś przejechane 135tys. nie pobiera oliwy to i dolot czysty...
Oglądając przepustnicę nie widziałem gdzie jest ten zderzak ze śrubką gdzie wkładamy szczelinomierz do regulacji, może ktoś mnie oświeci...
Nigdzie nie mogę znaleźć manuala jak wyregulować przepustnicę.
_________________
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14