[A6-2.6 ABC] Wymiana uszczelniaczy na wale korbowym i wałkac

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Frodos
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2012-02-19, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: Frodos »

A klucz o co opierałes?
bobasspr
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemianowice

Post autor: bobasspr »

Zawinąłem w szmate "ramie" klucza i był zaparty z tego co pamiętam o podłużnice. Szmata po to by nie porysowac nic...
Ostatnio zmieniony 2018-10-21, 22:17 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Frodos
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2012-02-19, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: Frodos »

Jednak nie odważyłem się na posunięcie z rozrusznikiem :-P

Wkręciłem blokadę wału, założyłem klucz oczkowy, metrowa rura, naciągnąłem jedną ręką dość mocno i takim większym młotkiem kilka razy uderzyłem w rurę aż puściła :mrgreen:

Wydaje mi się to w miarę najlepszą opcją jeśli ktoś nie ma klucza pneumatycznego, bądź ma za słaby tak jak ja :oops:

EDIT:
Czy pomiędzy pompą oleju, a blokiem silnika powinna być uszczelka? Wg. ETKI wydaje mi się że tak, ale nie ma informacji że jest to uszczelka, tak samo po ściągnięciu u mnie pompy nie było nic co by nawet ją miało przypominać :) Szukałem w sklepach internetowych, ale nie udało mi się nic na ten temat znaleźć.
Ostatnio zmieniony 2018-10-22, 20:40 przez Frodos, łącznie zmieniany 1 raz.
bobasspr
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemianowice

Post autor: bobasspr »

Jest napewno uszczrlka papierowa. Kupowalem w serwisie okolo 20 zl. 078115189F
Ostatnio zmieniony 2018-10-22, 22:14 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”