[FWD-AUT.] Działanie blokady drążka zmiany biegów
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2011-12-04, 01:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żory
[FWD-AUT.] Działanie blokady drążka zmiany biegów
Witam . Mam pytanie odnośnie zadziałania blokady drążka przełożenia biegów : powinno być słychać kliknięcie po przekręceniu stacyjki czy dopiero po wciśnięciu pedału hamulca ? Zauważyłem ,że mam raz po przekręceniu stacyjki i po każdym naciśnięciu hamulca ( w pozycji P ) a innym razem odwrotnie - czyli tylko po naciśnięciu hamulca ( oczywiście w pozycji P ) .
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Bo się zamieszałeś po przekręceniu kluczyka odblokowujesz ogólnie możliwość zmiany przełożeń. A po wciśnięciu hamulca zmiany między pozycją P do R, N D itd
Dodam że zwolnienie od stacyjki następuje prawdopodobnie za pomocą linki bo coś czytałem na forum że ktos wymieniał. A to drugie to chyba jakiś elektromagnes ale to tylko moje przypuszczenia
Czyli wracając do pytania:
Dodam że zwolnienie od stacyjki następuje prawdopodobnie za pomocą linki bo coś czytałem na forum że ktos wymieniał. A to drugie to chyba jakiś elektromagnes ale to tylko moje przypuszczenia
Czyli wracając do pytania:
Po wciśnięciu hamulca słychać kliknięciesambor pisze:powinno być słychać kliknięcie po przekręceniu stacyjki czy dopiero po wciśnięciu pedału hamulca ?
Ostatnio zmieniony 2014-05-09, 19:57 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?