[ ALL] Klimatyzacja manualna planowany przeszczep
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
Dla tych co chcą wiedzieć co i jak z montażem klimatyzacji oraz jej konwersji z klimatronika na manual zapraszam do dyskusji:)
Taką klimatyzację założyłem sobie do c4 2.3 e i powiem tak. Śmiga, aż miło
Potrzebne są graty tj:
Kompresor
Łapa kompresora
Przewody czynnika
Nowy osuszacz
Nowy zawór rozprężny
Skraplacz
Parownik
Przewody elektryczne czyt wiązka to jest banał zrobiłem sam
Oraz włącznik guzik włączenia klimatyzacji pasuje z audi a4 b5
Jeśli masz wersję z aku pod szybą, trzeba przenieść go pod kanapę pasażera. Na montaż oraz czynności przed montażowe poświęciłem pełne 7 dni. 100 l potu wylanego pod maskę. Ale teraz powiem tak:
WARTO
Taką klimatyzację założyłem sobie do c4 2.3 e i powiem tak. Śmiga, aż miło
Potrzebne są graty tj:
Kompresor
Łapa kompresora
Przewody czynnika
Nowy osuszacz
Nowy zawór rozprężny
Skraplacz
Parownik
Przewody elektryczne czyt wiązka to jest banał zrobiłem sam
Oraz włącznik guzik włączenia klimatyzacji pasuje z audi a4 b5
Jeśli masz wersję z aku pod szybą, trzeba przenieść go pod kanapę pasażera. Na montaż oraz czynności przed montażowe poświęciłem pełne 7 dni. 100 l potu wylanego pod maskę. Ale teraz powiem tak:
WARTO
- MARO
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wałcz
- Podziękował: 1 raz
Ile ci za to wszystko wyszło?Adam pisze:Dla tych co chcą wiedzieć co i jak z montażem klimatyzacji oraz jej konwersji z klimatronika na manual zapraszam do dyskusji:)
Taką klimatyzację założyłem sobie do c4 2.3 e i powiem tak. Śmiga, aż miło
Potrzebne są graty tj:
Kompresor
Łapa kompresora
Przewody czynnika
Nowy osuszacz
Nowy zawór rozprężny
Skraplacz
Parownik
Przewody elektryczne czyt wiązka to jest banał zrobiłem sam
Oraz włącznik guzik włączenia klimatyzacji pasuje z audi a4 b5
Jeśli masz wersję z aku pod szybą, trzeba przenieść go pod kanapę pasażera. Na montaż oraz czynności przed montażowe poświęciłem pełne 7 dni. 100 l potu wylanego pod maskę. Ale teraz powiem tak:
WARTO
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
Zacznijmy od początku:
Przewody klimy 300 zł
Kompresor wyrwałem za 100 zł
Chłodnica klimatyzacji 70zł
Osuszacz nowy 70zł
Parownik w podszybie wraz z łącznikiem gumowym oraz redukcją przykręcaną do puszki nagrzewnicy 100 zł
Nowy zawór rozprężny 7zł
Włącznik guzik klimatyzacji 30zł
Nabicie oraz sprawdzenie szczelnosci 180 zł
Przewód elektryczny aku 70 zł
Łapa podstawa kompresora wyrwałem za 100 zł
Wymieniłem łożysko wiskozy (koszt łożyska nowego 90 zł)
Przewody klimy 300 zł
Kompresor wyrwałem za 100 zł
Chłodnica klimatyzacji 70zł
Osuszacz nowy 70zł
Parownik w podszybie wraz z łącznikiem gumowym oraz redukcją przykręcaną do puszki nagrzewnicy 100 zł
Nowy zawór rozprężny 7zł
Włącznik guzik klimatyzacji 30zł
Nabicie oraz sprawdzenie szczelnosci 180 zł
Przewód elektryczny aku 70 zł
Łapa podstawa kompresora wyrwałem za 100 zł
Wymieniłem łożysko wiskozy (koszt łożyska nowego 90 zł)
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
Trochę odkopię temat. Po tego rocznym lecie stwierdziłem, że chociaż manualną ale klimę muszę dołożyć. Oczywiście chcę to zrobić sam. I teraz pytanie, jak duża jest ingerencja w nagrzewnicę, tzn czy trzeba gdzieś coś dorabiać, przekładać, czy wystarczy tylko podpiąć wężyki i będzie grało? Czy w ogóle nagrzewnica od klimatyzacji jest inna i trzeba ją wymienić na taką z samochodu z klimatyzacją. Widziałem na alledrogo nagrzewnicę klimatyzacji
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7312501785 czy to trzeba założyc albo podmienić? Kurde jestem zielony kompletnie a jednak klimę bym założył.
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7312501785 czy to trzeba założyc albo podmienić? Kurde jestem zielony kompletnie a jednak klimę bym założył.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
o ile pamietam to nie ruszasz specjalnie swojej nagrzewnicy.dokladasz tylko taki zespol jak na zdjeciu.do tego hydraulike ze sprezarka itp i elektryke.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-01-03, 20:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: stad
To jest parownik!!!c4 bez klimy na podszybiu miały akumulator, akumulator pod kanapę, nagrzewnice ruszasz jak chcesz ułożyć węże oryginalne. Najłatwiej: dokładamy parownik , mocujemy kompresor, łączymy z parownikiem, dajesz napięcie na cewkę i wentylator (przez przekaznik) przez czujnik za - niskiego i za - wysokiego ciśnienia, hebel na dechę i hula.
Ostatnio zmieniony 2018-09-28, 11:28 przez romek c4, łącznie zmieniany 1 raz.