ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Q] s4 wymiana maglownicy 2,2 T
Autor Wiadomość
Marian-m110 
Czeladnik
S-gang



Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: aan
Pojemność silnika: 2,2 Turbo
Imię: Marek
Wiek: 49
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: |29 Kwi 2018|, o 10:50   [Q] s4 wymiana maglownicy 2,2 T

Część mam pytanie czy może ktoś podpowiedzieć jak wymienić przekładnie, jest mało miejsca więc proszę o podpowiedzi , dziękuję
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |30 Kwi 2018|, o 19:39   

Uwalniasz magiel od wszelakich połączeń, następnie przez okienko drążka prawego przedniego koła wyjeżdżasz trochę maglem, lewa strona do góry i wyciągasz. W dużym uproszczeniu tak to zrobiłem kiedyś. Gorzej tylko w V8, tam aparaty zapłonowe skutecznie bronią dostępu do magla.
 
     
Marian-m110 
Czeladnik
S-gang



Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: aan
Pojemność silnika: 2,2 Turbo
Imię: Marek
Wiek: 49
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: |1 Maj 2018|, o 13:32   

Dzięki tak myślałem tylko że, wyjąć przez okienko prawego drążka i tak samo włożyć . Dzięki czekam na inne info każda wiedza jest potrzebna a robota paskudna
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 682
Skąd: c.k
Wysłany: |16 Wrz 2018|, o 21:30   

Tak na szybko - ile roboczogodzin trwa wymiana maglownicy w c4 tak mniej wiecej.
Co jeszcze polecacie wymienić przy okazji wrzucenia nowego magla ?
_________________
AEL INSIDE
 
     
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Wrz 2018|, o 20:05   

Dodek, Zależy jak pójdzie, mi montaż i demontaż zajął ok. 14h (urwane śruby, wiercenie, nie mogłem oddzielić od krzyżaka). Ogólnie to masakryczna robota, nie chciałbym tego powtarzać 😀 Przy okazji można wymienić końcówki drążków i amortyzator skrętu.
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 682
Skąd: c.k
Wysłany: |17 Wrz 2018|, o 22:36   

O stożek .... Koncówki drążków mam , myslałem jeszcze o tulejach gum-met w tych długich drążkach tu gdzie się przykreca do magla i ew o krzyżaku - czy można kupić nowy?
Maglownica leży już półroku druga i nie mogę sie za to zabrać...
_________________
AEL INSIDE
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 191
Skąd: Konin
Wysłany: |18 Wrz 2018|, o 08:48   

Te tulejki można dostać z RTS 032.00043. Najprawdopodobniej będę miał je na zbyciu bo będę wymieniał całe drążki
 
     
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Wrz 2018|, o 20:41   

Polecam wyjąć fotel, żeby się dobrze leżało i odkręcić kolumnę, żeby było łatwiej trafić we frez krzyżakiem.
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 682
Skąd: c.k
Wysłany: |18 Wrz 2018|, o 22:02   

kierownice i pająką trzeba ruszać/zdejmować ?
_________________
AEL INSIDE
 
     
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 127
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |19 Wrz 2018|, o 07:26   

Kierownicy pająka nie trzeba ruszać. Ja żadnej kolumny nie odkręcałem, pod nogami dywanika kierowcy odkręciłem śrubę chyba na klucz 13 frez od krzyżaka bez większych problemów wyszedł wystarczyło lekko puknąć przez kawałek drewka,więc nie taki diabeł straszny jak go malują. Jak masz używany magiel w dobrym stanie zawsze warto profilaktycznie wymienić gumę na nową (harmonijkę).
Ostatnio zmieniony przez ryba80 |19 Wrz 2018|, o 07:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: |19 Wrz 2018|, o 20:56   

Dodek napisał/a:
kierownice i pająką trzeba ruszać/zdejmować ?

Spróbuj bez odkręcania kolumny trafić krzyżakiem, jeśli się nie uda nie warto się męczyć, odkręcić kolumnę bez zdejmowania pająka i kierownicy(trzeba wyjąć licznik i wykręcić dwie śruby mocujące kolumnę. Kolumnę da się wtedy przesunąć w stronę kierowcy. Jeśli to nie wystarczy trzeba zdjąć kierownicę, zdemontować pająk i odkręcić stacyjkę. Po tym zabiegu można wysunąć kolumnę całkowicie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13