[100 C4] Sprawdzanie kompresji silnik 2.3 aar

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[100 C4] Sprawdzanie kompresji silnik 2.3 aar

Post autor: Rafal200 »

Witam jak najlepiej sprawdzic kompresję w tym silniku ja sprawdzałem pojedynczo wykrecilem swiece jedna sprawdziłem kompresję wkrecilem świece i tak pokoleji na zamknientej przepustnicy mialem na kazdym po 12 z hakiem na otwartej przepustnicy 13 z hakiem
Ostatnio zmieniony 2018-08-26, 10:40 przez Rafal200, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bartek.d10
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2017-03-27, 13:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radziejów

Post autor: bartek.d10 »

wszystkie wykręcasz, ważny jest stan akumulatora, przepustnica na maks otwarta
No smoke no fun ! :)
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

bartek.d10 pisze:wszystkie wykręcasz, ważny jest stan akumulatora, przepustnica na maks otwarta
Dokładnie tak, akumulator full naładowany, wszystkie świece wykręcone, przepustnica musi być otwarta i kręcisz silnikiem na każdym garze po kolei.
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafal200 »

Ok a na instrukcji manometru pisze zeby filtr powietrza byl sciagnienty
Awatar użytkownika
bartek.d10
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2017-03-27, 13:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radziejów

Post autor: bartek.d10 »

to demontuj śmiało filozofii nie ma :)
No smoke no fun ! :)
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafal200 »

Wiem ze nie ma ale czy jest sens sciagac cos to da
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

Hmmm powiem tak, jeśli zdejmiesz to nie będzie "przeszkody" i możesz mieć minimalnie lepszy wynik pomiaru.

Jednak ja zawsze mierzę z filtrem, bo takie są warunki normalne pracy silnika i wydaje mi się, że tak jest poprawniej.
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja S-taruszka:
viewtopic.php?t=11579

.
kamilo
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-08-30, 12:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: kraśnik

Post autor: kamilo »

Ja przy sprawdzaniu kompresji odłączam jeszcze pompke paliwa lub kostki wtryskiwaczy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”