ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.0 AAE] AUDI C4 100 92r 2.0 AAE Błąd przepustnicy vag
Autor Wiadomość
Rafalc4 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Rafal
Trakcja: Ośka
Wiek: 24
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Kartuzy
  Wysłany: |17 Wrz 2016|, o 23:44   [100-2.0 AAE] AUDI C4 100 92r 2.0 AAE Błąd przepustnicy vag

Witam mam pytanie mam błąd w vagu z czujnikem położenia przepustnicy. Ustawiłem zamknięta na 0.20v otwarta 4.86v. Bo przed była mega rostrojona zamknięta ponad 0.50v. Myślałem że błąd zniknol z vagu nie stety wciąż się pojawia czy źle ustawiłem ja czy to nie w tym problem. Najgorsze ze mam wysokie spalanie i to nie lambda. Moze ktos zna poprawna specyfikacje ustawiwnia dla AAE.Dziękuję i pozdrawiam dodam że spalanie jest dość wysokie w moim wypadku :/
 
     
Rafalc4 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Rafal
Trakcja: Ośka
Wiek: 24
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Kartuzy
Wysłany: |19 Wrz 2016|, o 11:37   

Ponawiam
_________________

 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1032
Skąd: Warszowice
Wysłany: |19 Wrz 2016|, o 14:17   

Wklej całą treść błędu razem z kodem
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Rafalc4 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Rafal
Trakcja: Ośka
Wiek: 24
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Kartuzy
Wysłany: |20 Wrz 2016|, o 21:12   

00516
- Włącznik położenia zamkniętej przepustnicy.
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany.
- Stały

A dodam że pod jeden z kabli jest wykonana wcinka kabla który zapiepsza bodajże do sterownika lpg
_________________

Ostatnio zmieniony przez Rafalc4 |20 Wrz 2016|, o 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rafalc4 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 2.0
Imię: Rafal
Trakcja: Ośka
Wiek: 24
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Kartuzy
Wysłany: |22 Wrz 2016|, o 18:19   

Ponawiam.

Dodam jak regulowalem tps zaciągnięte z forum golfa błąd nie przestaje pokazywać się


to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5

Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Rafalc4 |23 Wrz 2016|, o 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mpi_ 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6 V6 150HP
Imię: Adrian
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 48
Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Wysłany: |23 Gru 2016|, o 20:58   

Chciałem Ci pomóc ale się właśnie kapnąłem po blachach, że to ta skasowana :P Czyli problemu już nie ma.
_________________
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6 :)
 
     
MaRuNiA 
Czeladnik
Klassiker Weiß C4




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 1984 cm3
Imię: Marek
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 58
Skąd: DOA/OŁAWA
Wysłany: |13 Sie 2018|, o 00:27   

Siema odgrzewam, podobne błędy spala też duże. Przy odpaleniu na zimnym nierówna praca całe auto drga czuć benzyną z wydechu tak jakby miał za bogatą mieszankę. Czasami brak reakcji na pedał gazu. Czy winny może też być w tym przypadku układ zapłonowy tj. świeczki i kabelki? Jestem przed wymiana kabli i świec, myślicie że to może coś pomóc?
Dodam jeszcze że co jakiś czas nie cyklicznie po odpaleniu faluja obroty, nie mam obrotomierza ale wygląda to tak jakby sie gazem bawić.
_________________
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtop...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez MaRuNiA |13 Sie 2018|, o 00:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13