Witam,
wczoraj odebrałem auto od mechanika - prace z zawieszeniem i mycie silnika.
Auto po umyciu silnika stało 1,5 tygodnia na zewnątrz. Po tym okresie, odebrałem auto i podczas 1-szej jazdy włączyłem w mieście kickdown(pedał w podłogę), który w jakiś dziwny sposób się zawiecił - tzn. próbowałem hamować, ale auto cały czas próbowało przyspieszać... Praktycznie nie reagowało na całkowite odpuszczenie pedału gazu. Mega niebezpieczna sytuacja! Na szczęcie jechałem wieczorem przy pustej ulicy. Ponowne uruchomienie kickdown(pedał gazu w podłogę) wyłaczył "zawieszony" tryb kickdown. Czy ktoś miał taki problem? Co może być przyczyną? Generalnie auto dobrze reaguje na manipulację pedału gazu. Skrzynia poprawnie zmienia biegi. Kickdown zawiesił mi się dwukrotnie podczas jazdy testowej.
[Q-AUT.] 4hp24A, 4.2 V8 AEC - kickdown zawiesił się!
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Witam,
przepustnica wyczyszczona i uszczelniona, problem był gdzie indziej.... Zamówiłem dywaniki z Niemiec, fajnej jakości, ale wbrew specyfikacji nie pasują idealnie do S6 V8. Wpięcie klipsów, powoduje takie ułożenie dywanika, że po wciśnięciu do końca pedału gazu, podwiesza się na końcówce dywanika ?!?!? Dziwna akcja.
BTW: Żeby nie było lekko, po myciu silnika mam problem z zapłonem/wtryskiwaczami (zwarcie do masy)?
przepustnica wyczyszczona i uszczelniona, problem był gdzie indziej.... Zamówiłem dywaniki z Niemiec, fajnej jakości, ale wbrew specyfikacji nie pasują idealnie do S6 V8. Wpięcie klipsów, powoduje takie ułożenie dywanika, że po wciśnięciu do końca pedału gazu, podwiesza się na końcówce dywanika ?!?!? Dziwna akcja.
BTW: Żeby nie było lekko, po myciu silnika mam problem z zapłonem/wtryskiwaczami (zwarcie do masy)?
Ostatnio zmieniony 2018-08-10, 09:42 przez gienkas, łącznie zmieniany 1 raz.