[A6-2.5TDI AEL] Dziwne zachowanie przy odpalaniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[A6-2.5TDI AEL] Dziwne zachowanie przy odpalaniu

Post autor: LuzaQ »

Witam. przedwczoraj audi'ka cos napadło i zależnie jak mu się podoba
gasnie po 1.5-2 sekundach po odpaleniu
nieważne czy zimny czy ciepły .. trzeba odpalic z 5-6 razy i dopiero chodzi normalnie i nie gaśnie.. nie ma zależnosci kiedy i jak poprostu raz sobie gasnie te 5-6 razy pod rząd a czasami odpali odrazu normalnie. dodam że jak już chodzi to mi nigdy nie zgasł. raz jak juz chodził z 30 min (temp 90)zgasiłem specjalnie sprawdzic czy odpali normalnie a tu doopa - to samo co opisałem na początku. z kolei godzine pozniej tez po jezdzie zgasiłem i odpalił odrazu.
cóż to takiego może być ?
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

Pasek z tyłu na pompie w jakim stanie? Miałem kiedyś coś podobnego i na pasku było może z 7 ząbków. W zależności jak się ustawił na kołach zębatych tak też palił.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

dawno wymieniałeś filtr paliwa ??
Jak nie to elektryka - jest alarm?
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

pasek zmieniany 6 tkm temu jest jak jak nowy. filtr zmieniany niedawno alarmu nie ma. nie odpisywałem dluzszy czas bo audi po 3 dniach świrowania się uspokoiło
ale ciekawi mnie nadal co mogło byc powodem dodam że było tak z rok temu tak samo ale jednorazowa sytucacja
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

jaki kąt wtrysku jest ustawiony ? mocno się waha ? co z temp paliwa i temp zasysanego powietrza ?
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Też mi przychodzi na myśl ten czujnik paliwa w pompie - sprawdzisz to na całkiem zimnym silniku vagiem. ;-)
AEL INSIDE
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

Może immo świruje
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

Rozwiązanie problemu - wypiecie i wpiecie na nowo kostki od pudełka immobilajzera(białe pudełko z jedną wtyczka przykrecone na 2 wkrety znajduje sie tuz za zegarami wiec zeby sie do niego dostac trzeba zdjac zegary)
+nasmarowanie wtyki wd40. na razie przeszło bo juz wogole nie mogłem nigdzie pojechac 2 dni autem wiec zabrałem sie za to.. a tu rozwiazanie takie proste.
na forach ludzie tez miewaja podobny problem wlasnie z stykami w immo.
do zamknięcia.
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

O ciekawy temat - ale łatwo to wykluczyć podająć napiecie z plusa na zaworek odcinający paliwo w pompie - tak sie obchodzi immo
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

Mozesz dać info albo jakies foto w ktorym miejscu jest ten zaworek i styk do podania plusa ?
Na przyszłość zebym wiedział
Rym cym cym, z rury czarny dym.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

to ten wkrecony w tłokorodzielacz do którego idzie 1 kabelek
AEL INSIDE
Czaku
Adept
Adept
Posty: 39
Rejestracja: 2014-04-21, 14:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łagiewniki / Wrocław

Post autor: Czaku »

Obrazek

To ten zawór na końcu pompy, do którego idzie czerwony kabel.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”